Concurs Miniprix - castiga unul din cele 300 de premii

Primavara demult a sosit si inca nu ne-am reinnoit garderoba. Dar nu e nimic, miniPRIX ofera variante pentru toate gusturile, si chiar o noua colectie si-a facut aparitia. Insa daca nu ne permitem sa ne cumparam haine noi, miniPRIX a organizat un concurs simpatic cu un mecanism de participare destul de simplu, totul este sa aveti noroc sa fiti printre cei 300 de castigatori. Mie personal, imi plac mult hainele, incaltamintea, accesoriile si ofertele acestui magazin online, care a  fost intotdeauna pe gustul meu, imposibil sa nu gasesti ceva pe masura. Campania a inceput pe 15 aprilie 2013 si se va incheia in momentul atingerii pragului de 300.000 de fani pe pagina oficiala de facebook miniPRIX.
Ce trebuie sa faceti pentru a participa? Simplu!
Intrati pe pagina de facebook MiniPRIX, dati like in caz ca nu sunteti abonat la aceasta pagina, intrati in campul destinat concursului si inscrieti-va adresa de e-mail. La atingerea pragului de 300.000 de fani, castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti, dupa care acestia vor primi pe e-mail, codul voucheruluicastigat.
Care sunt premiile pe care le puteti castiga?
- locurile 1-3: voucher de 300 lei
- locurile 4-33: voucher de 100 lei
- locurile 34-100: voucher de 30% discount
- locurile 101-300: voucher de 10% discount.
Nu mai asteptati si introduceti adresa de e-mail pentru a castiga unul din premiile puse in joc. Eu deja m-am inscris si astept cu nerabdare rezultatul final.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.