A ta pentru totdeauna ultimul episod

Pentru toti cei care urmaresc serialul indian A ta pentru totdeauna difuzat pe National Tv, pe acest site puteti aveti acces la A ta pentru totdeauna video, un film indian foarte fain. Toate episoadele:
http://www.rajshri.com/TVShow/Dulhann

A aparut Culoarea Fericirii. Comentati aici

253 de comentarii:

  1. vreau sa stiu cate episoade sant ca sa nu le pierd

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place fffffffffffffff mult filmul cate episoade sunt

    RăspundețiȘtergere
  3. cate episoade sunt?,.........imi place ffff mnutl filmul......

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea sa fie cate doua episoade din a ta ptr totdeauna si nu cumva sa se schimbe actorii ca in filmul in cautarea fericirii

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate episode sunt?pana se termina!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place foarte mult a ta pentru tot deauna urmaresc fiecare episod va las adresa mea de email si ma puteti conecta adresa mea este adriana_adrana_adry asta e adresa mea de mail

    RăspundețiȘtergere
  7. da eu am auzit ca sunt 700 de episoade in total

    RăspundețiȘtergere
  8. este f frumos filmul.nu pierd nci un episod.este f interesant.sunt f curioasa sa vad ce se intampla in continuare.eu am auzit ca sunt 500 episoade.

    RăspundețiȘtergere
  9. as vrea si eu melodiile din telenovela... mor dupa aceasta telenovela..imi place mult..in special Sagar..si Vydia.. (Amar si Divya)

    RăspundețiȘtergere
  10. super tare filmul!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ofer gratis trimitind prin mail melodia in format mp3 si video din serialul a ta pentru totdeauna tuturor fanilor serialului. Adresa de contac florysweet@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am 10 ani si ador filmul a ta pentru totdeauna.Nu am pierdut foarte multe episoade.Imi place foarte mult de Vidya si Sagar adica Divya si Amar.Cred ca si cea care joaca rolul Sindurei este buna in afara filmului.Oricum Sindura e frumoasa .Asta e parerea mea. Numele meu este Laura.Asta a fost comentariul meu despre film.Paaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am 15 ani si ador filmul a ta pentru totdeauna.Nu am pierdut nici un episod.Imi place mult de Vidya si Sagar adica Divya si Amar.Si Sindura este foarte buna si foarte frumoasa.Eu mias dori sa ii intalnesc pe Vidya si Sagar.Las adresa mea de messenger Nikoyooth la care ma puteti contacta. VA PUP SI VA IUBESC.Paaaaa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. iubesc filmul...nu am vazut un alt film mai interesant...Ilove you vidya sagar(divya amar)

    RăspundețiȘtergere
  15. ce´l mai tare film ....pacat k de o sapt nu lam mai urmarit pt k eu sunt in spania si am avut o defectiune la digi.....si nu lam putut privi .....si eram nerabdatoare sa faca digiu k sa pot privi filmu ...

    RăspundețiȘtergere
  16. cum pot vedea ultimul episod ?

    RăspundețiȘtergere
  17. id meu este ramona_alexa2007 va rog contactatima sami trimiteti mel din film

    RăspundețiȘtergere
  18. Ultimul episod il poti vedea scriind p google "a ta pentru totdeauna ultimul episod" si dai la a treia obtiune si iti arata akolo ,dar e impartit p parti si tie iti arata la inceput partea a2-a si pt a le vedea si p celelalte dai la menu si le cauti si app de film este cel mai grozav si interesant film p care lam vazut vreodata

    RăspundețiȘtergere
  19. super tareeeeeeeeeeeeeeeee filmul. imi place la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  20. imi place la nebunie filmu va ador sagar si vidya va iubesk

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt 2 episoade pe zi din kte am inteles:D
    unu la 9 dimineata,iar celalalt la 17:30

    RăspundețiȘtergere
  22. e fain dar cate episoade sunt?

    RăspundețiȘtergere
  23. cred ca sindura are un rol prea urat numi place cal lungiti prea mult

    RăspundețiȘtergere
  24. cum pot sa descarc filmul imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  25. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  26. SUPER TELENOVELA. DAR UN SINGUR EFECT NU MAI DATI ATATEA RECLAME!!! SINT DIFUZATE MAI MULTE RECLAME CA SI FILMUL!! SPER SA BAGATI IN SEAMA COMENTARIUL MEU K BANUIESC CA TOTI TELESPECTATORII SINT DE ACORD CU IDEEA MEA!!! VA PUP!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. da asa e cu reclamele nu mai dati atata reclame pt k filmul e super tare si dak se poate bagati cate 2 episoade din acest film e superrrrrrrrrrrrrrrrrr tare va pwp

    RăspundețiȘtergere
  28. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaa!!
    tare film

    RăspundețiȘtergere
  29. imi place foarte mult filmulllllllllllllll

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu urmaresc filmul In cautarea fericirii stiti cate episoade mai sunt Anishka

    RăspundețiȘtergere
  31. te rog sa imi spui cum se termina filmu a ta pt totdeauna imi place f mul

    RăspundețiȘtergere
  32. telenovela a ta pt todeauna este inpartita in 3 parti si sunt in total 500 de episoade dar finalul este ca sindura moare ptr ca incerca ptr a doua oara sa i inpuste dra de adta asta nu reuseste va pop si vizionare placuta cu drag cesonia

    RăspundețiȘtergere
  33. jeanine-ultimul ep.nu s-a filmat inca momentan s-a filmat ep.620 dar la noi un ep.=2la ei deci ep. 310 vafi la noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Salutare la toata lumea...si eu urmaresc filmul asta si ma innebuneste melodia da nu stiu de unde sa o fac rost:(...ma poate ajuta cineva??? mailul meu: adryan_dna@yahoo.com ,va multumesc:-*

    RăspundețiȘtergere
  35. as dori si eu un dvd cu toate serialele,va rog.imi place atat de mult filmul asta incat l-as vede de 10000000000000000000 de ori si nu m-as plictisi niciodata.adresa mea de mail este urmatoare madalina_leo_09@yahoo.com.ast un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  36. ARE 623 DAR MAI FRUMOS ERA CAND ERAU SAGAR SI VIDIA ACUM PARCAI PREA PREVIZIBIL SINDURA O SA RAMANA IN PUSCARIE IN LANTURI ASTA O SA AFLE ADEVARUL

    RăspundețiȘtergere
  37. super tare filmul...serialul,as vrea melodia pe care sagar o canta vidyei

    RăspundețiȘtergere
  38. doresc sa revad ultimul episod din 25 ianuarie,mi a placut fm melodiile de la sfarsit

    RăspundețiȘtergere
  39. :X iubesc filmul ....sindoora este preferata mea in film amar e cam prost :))sindoora ii manevreaza cum vrea muschiu ei;)app unde vad si eu episoadele traduse in romana sau chiar fara traducere???si cate sunt??

    RăspundețiȘtergere
  40. Cand se termina filmul k m-am plictisit deja..............il lungesc prea mult.Da oricum e misto

    RăspundețiȘtergere
  41. sun de acord cu MONALYSSA. Nu ar mai trebui sa bage atatea reclame.Devine si plictisitor uneori cand astepti reclamele sa se termine. Ma numesc Cristina, am 11 ani si va rog sa ma contactati pe adresa stefan.crys pentru a schimba pareri. Imi doresc foarte mult sa aflu care este numarul ultimului episod. Va rog sa ma cautati

    RăspundețiȘtergere
  42. este cel mai bun serial imi place la nebunie ii ador divya si amar se potrivesc de minune si in realitate sunt super va iubesc mult o fana infocata a filmului a ta pt totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  43. mie imi place tare mult de sindura dar e si super frumoasa va pup dulce pe toti

    RăspundețiȘtergere
  44. filmu tine pana in vara.Pana in iulie tine telenovela.e cea mai frumoasa telenovele de pana aku.dak vr contactatima pe id meu: vali96_vali10

    RăspundețiȘtergere
  45. am urmarit pana acum filmul... si sincer imi pare rau ca nu il mai pot vedea..pt ca trebuie sa merg la munca si nu vad nici reluarea de dimineata...imi poate spune cineva cum pot sa le vad pe net in reluare?si unde le pot gasi?ca eu am tot incercat,dar....nici un rezultat.poate ca ar trebui sa le dea reluare in jur de pranz.....

    RăspundețiȘtergere
  46. Acest film este cel mai tare.imi place foarte mult si e cel mai frumos film pe care l-am vizualizat pana acum.Imi place foarte foarte mult de Vidya si Sagar adica de Divya si Amar.urmaresc mereu acest film si as dori sa il dea in reluare pe net.pwpwpwp.ysa, 14 ani din TGV.id meu este:ysa_bella94

    RăspundețiȘtergere
  47. nu credeam ca am sa vad asa serial e cel mai tare

    RăspundețiȘtergere
  48. Hello! Ador serialul Banoo main teri dulhan(a ta pentru totdeauna) si ghar...ek sapnaa(in cautarea fericirii)

    RăspundețiȘtergere
  49. buna ziua.ador serialul a ta pt totdeauna.ce s-a intamplat cu copilul lui sindura.de ce nu mai apare in film?

    RăspundețiȘtergere
  50. cite episoade mai sunt

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna sunt Georgiana am 9 ani si imi place de Divanika Thipati adica de Divya si ador filmul A ta pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  52. cum pot sa vad si eu serialu pana la sfarsit a ta pntru todeauna

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna sunt Simona as vrea sa spun ca este foarte frumos acest film,n-am pierdut niciun episod si as vrea sa-i vad in realitate pe Sagar si Vidya (Amar Dyvia) va las adresa mea de Messenger: rosa_palmerao pa!

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna prieteni. Sunt o mare fana a serialului A TA PENTRU TOTDEAUNA... Iubeesc foartye mult serialul si mi-as dorii foarte mult piesele din acest serial in format mp3. Nu se gasesc aceste piese sau poate nu stiu eu unde sa caut. Daca cineva doreste sa ma ajute, ma poate gasii la urmatorul id. Jhanine_calin MERCI...

    RăspundețiȘtergere
  55. Tampenii ! Si mie imi plc , am mai pierdut cateva episoade dar le-am recuperat ?! Cum cautam filmul pe net Ghar -Ek -Sapa ( In cautarea fericirii ) nu pot sa vad niciodata reluarile sau in continuare ...

    RăspundețiȘtergere
  56. ce pot sa spun va dau o adresa unde puteti sa vedeti filmul a ta pentru totdeauna si eu am cautat in disperare www.rajshri.com/tvshow/dulhann acum e la episodul 629

    RăspundețiȘtergere
  57. filmul e grozav nu pierd niciun episod .Imi place de amar si dyvia ,Sindura e cam rea nu cam foarte rea . in rest e frumos imi place si de celelante personaje app la inceput era baharat dar acu nu mai este asi vrea sami spuna si mie cineva ce sa intamplat cu el adresa mea de mesenger geo_georgi60 astept raspuns p[lzzzz

    RăspundețiȘtergere
  58. buna...cine vrea sa vada ultimul episod sa intre pe id meu de mess ...si am sa i spun unde sa intre sa vada ultimul episod..id paputi89

    RăspundețiȘtergere
  59. Si mie imi place filmul foarte mult....dar as vrea sa stiu daca Amar ramane cu Dyvia

    RăspundețiȘtergere
  60. imi spune si mie cineva kte epidoade are filmul? :-) va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  61. Urmariti cele mai noi episoade din serialul A ta pentru totdeauna...toata coloana sonora si multe fotografii cu actorii serialului doar aici pe www.filme-noi.ro.im ...va astept sa intrati.

    RăspundețiȘtergere
  62. ,,Ata pentru totdeaun'' este cel mai fumos film

    RăspundețiȘtergere
  63. Imi place foarte mult acest film.E super fain.Merita vizionat.

    RăspundețiȘtergere
  64. un film care ma facut sami pierd timpul

    RăspundețiȘtergere
  65. Pacat de niste actori de exceptie folositi de un regizor de ce mai proasta calitate Ca actori jos palaria

    RăspundețiȘtergere
  66. vreau sa stiu si eu cate episoade sunt

    RăspundețiȘtergere
  67. Salutare! Am sa va dau 2 adrese:
    1. - http://www.wix.com/ramkhan/soundtracks - aici gasiti piesele din serialul BMTD
    2.- http://z10.invisionfree.com/Briliant_novelas/index.php?
    aici trebuie sa va faceti cont, cititi regulamentul ca sa stiti ce trebuie sa faceti ca sa puteti descarca episoade cu subtitrare in romana, din cele 2 seriale indiene. Bafta si spor la descarcat

    RăspundețiȘtergere
  68. e tare rau filmul imi place dar bagati si voi cate 2 seriale ca e naspa asa se termina repede multumesc puup

    RăspundețiȘtergere
  69. intradevar este un film rau de tot dati cate doua episoade si reluare dupa miezul noptii dimineata nu suntem acasa sau mai dormim

    RăspundețiȘtergere
  70. ce s-a intamplat cu al meu comentariu l-am scris acum cateva secunde

    RăspundețiȘtergere
  71. e foarte frumos dar reclamele si cum lungiti chestiile numi plac

    RăspundețiȘtergere
  72. tine foarte putin este mai multa publicitate decat film datil seara pela8

    RăspundețiȘtergere
  73. e ffffff frumoasa telenovela "a ta pt todeauna dar va rog trimitetymi si mie programu unde gasesc toate episoadele "multumesc va pwp dulce trimitetymi pe id "miha.miki39"

    RăspundețiȘtergere
  74. as vrea sa stiu daca mai sunt multe episoade....

    RăspundețiȘtergere
  75. Este un film tare superb nu pierd nici un episod,imi place la nebunie.Iar actorii din rolurile principale sunt FANTASTICI.VA IUBESC AMAR SI DIVYA!!!

    RăspundețiȘtergere
  76. imi place foarte mult filmul a ta pt todeauna .daca puteti sa dati cate 2 episode ar fi bine
    imi place mult divya si amar
    cate espisode mai sunt.

    RăspundețiȘtergere
  77. va rog spneti-mi , unde sa gasesc ultimul espisod ?imi place foarte mult acest film si nu pierd nici un episod va rog din suflet , chiar uneori parca stiu ce se intampla in continuare , va rog

    RăspundețiȘtergere
  78. super tare serialul dar knd se termina mai dureaza k nu mai am rabdare sa vad ce se intampla ku sindura moare sau nu abia astept si ar trebui sa dati cate 2 episoade k si asa dureaza o ora si jumatate din film e reclama

    RăspundețiȘtergere
  79. super lili (silvita man)4 martie 2010 la 19:06

    ooooooooooooooooo ce tare e filmu dak vreti sa vedeti ultimu episod intrati pe saitul finalul a ta pentru totdeauna video

    RăspundețiȘtergere
  80. e sooper filmul dar numai bagati publicitatea aia asa lunga,mai usor cu publicitatea k strica toata farmecul filmului!!!!

    RăspundețiȘtergere
  81. salut...as dori si eu melodiile din film...stiti unde le pot gasi_..:*

    RăspundețiȘtergere
  82. sal..imi puteti spune si mie de unde pot lua melodiile din film? id.ul meu este elena_0891 va rog sa ma contactati daca ma puteti ajuta

    RăspundețiȘtergere
  83. as dori si eu tot filmul.Cum fac rost de el? va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  84. as dori si eu tot filmul.Cum fac rost de el?va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  85. este foarte frumos filmul si am inteles ca are vreo 600 de episoade.:*

    RăspundețiȘtergere
  86. il urmaresc de la ince put si este super , frumos si interesant mai ales parte cu rencarnari mi-a placut cel mai mult chiar si la serbare de 8 martie m-am costumat in Dyvia si am avut replicile:''Din India eu am venit
    Cu un sariu deosebit.
    Dyvia eu ma numesc,
    Pe Amar eu il iubesc;
    Acuma noi am aflat
    Ca ne-am si reincarnat.
    Sindura-i invidioasa
    Ca nu vreau sa plec din casa
    Planul ei s-a spulberat
    Ca si visul lui Samrat...

    Va iubesc si sunt cel mai mare fan
    al vostru!!!!!!!Monica

    RăspundețiȘtergere
  87. buna sunt aura si am 13 ani ador filmul si acest film are doua defecte:1:da prea multa reclama si 2:filmul cand se termina la sfarsitul lumi? in rest filmul e grozav il ador e cel mai fain film indian spre deosebire de in cautearea fericiri ala ma plictiseste rau de tot. ador filmul a ta pentru totdeauna......... paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  88. este cea mai frumoasa telenovela din cate au existat... bravo voua!!!

    RăspundețiȘtergere
  89. e fffffffffff misto filmul

    RăspundețiȘtergere
  90. daca e asa de fain cum de nustiti cate episoade mai sunt ?

    RăspundețiȘtergere
  91. imi place mult a ta pentru totdeauna si l-am urmarit pe tot moomentan

    RăspundețiȘtergere
  92. a fost un serial super tare

    RăspundețiȘtergere
  93. cik are 500 de episoade f taree deabea astept sa le vad si pe urmatoarele ... este un serial superb si il urmaresc de la inceput...o urask pe sindura iar pe ceilalti ii ador:X;)

    RăspundețiȘtergere
  94. namaste sab log, aap kaise hain?, yeh mouvie mujhe bahut pasand hai, mein hindi seekh rahi hun:D meri id el_ena15, agar koi chahie, alvida!!!

    RăspundețiȘtergere
  95. CEL MAI TARE SERIAL DIN ISTORIA SERIALELOR!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  96. sindura este rea merita sa moara.ma bucura faptul k ceilalti au in sfarsit un pik de pace iar amar este un sot mode3l pentru divya am telu plin k poze din film

    RăspundețiȘtergere
  97. cred k e singurul serial kare merita sa fie urmarit

    RăspundețiȘtergere
  98. as vrea sa stiu sfarsitul filmului adica a 330 episod .daca are atatea

    RăspundețiȘtergere
  99. e foarte tare serialul,il urmaresc de fiecare data,nu ratez nici un episod!

    RăspundețiȘtergere
  100. imi place f mult serialul a ta pentru totdeauna si vreau sa spun pt cine nu stie k serialul are doar 330 de episoade si se termina pe 28 mai 2010
    pupici la toti

    RăspundețiȘtergere
  101. sincer sa spun mam indragostit de barat

    RăspundețiȘtergere
  102. sincer mam indraGOSTIT DE BARAT

    RăspundețiȘtergere
  103. Toate melodiile si episoadele din filmul A ta pentru Totdeana pe site-ul asta http://www.filme-noi.ro.im si melodiile sunt aici http://filme-noi.ro.im/a-ta-pentru-totdeauna/soundtrack.html intraaaa sunt suuper misto toate!

    RăspundețiȘtergere
  104. iubesc serialul asta sper sa tina cat mai mult shi ar trebuie reclamele scurtate deoarece sunt prea multe mi-as dori ca serialul sa aiba un sfarsit frumos .....shi inca ceva mare frumusete amar shi bharat

    RăspundețiȘtergere
  105. cel mai tare serial indian 2 cuvinete misto bn un cuvant

    RăspundețiȘtergere
  106. foarte frumos serialul ,nu asji vrea ca "Amar si Dyvia"sa se desparta verodata ...... ar vi mai bn sa se casatoreasca cu adevarat ar fi un cuplu PERFECT ...VA IUBESC AMAR SJI DYVYA!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  107. este un film nemaipomenit si as vre ca actori sa nu se mai schimbe . filmul este beton ramai fara cuvinte cand il vezi asvrea sa am tot filmul pe un cd ii iubesc pe toti . supeeeeeeeeeeeeer film

    RăspundețiȘtergere
  108. in total sunt 500 de episoade.imi place mult filmul

    RăspundețiȘtergere
  109. cel mai frumos serial care sa putut inventa vreodata.Divya este cea mai frumoasa si joaca foatre bine.dar sper sa ramana in continoare impreuna pentru ca ma enerveaza Gauri deoarece ea crede ca Amar este Shivam.dar nu am mai vazuto pe Kamna nu mai arata daca naste?dar sindura a murit ? unde pot sa gasesc ultimul episod?sunteti cei mai tari tinetio tot asa pwp dulcyk Divya si Amar.

    RăspundețiȘtergere
  110. filmul e grozav il ador e cel mai fain film indian spre deosebire de in cautearea fericiri ala ma plictiseste rau de tot. ador filmul a ta pentru totdeauna......... paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    actorii din rolurile principale sunt FANTASTICI.VA IUBESC AMAR SI DIVYA!!!

    RăspundețiȘtergere
  111. e super tare filmul .dar va rog dati mai putina publicitate

    RăspundețiȘtergere
  112. buna...acest film este super fain...as vrea si eu melodiile daca se poate:D...id...departe_demine@yahoo.com
    daca puteti sa-mi dati un mail.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  113. sunt xena vreau sa stiu cate epsoade mai sunt

    RăspundețiȘtergere
  114. imi place foarte mult-----xena

    RăspundețiȘtergere
  115. scri youtube a ta pentru totdeauna ultimul episod si in rest te descurci (*)pa
    sa stiti ca am facut la fel si merge e fffff mumos depisodul

    RăspundețiȘtergere
  116. Imi place foarte mult acest film,dar nu stiu cum se va termina,cate episoade sunt?Divya vrei sa-mi dai ID TAU?

    RăspundețiȘtergere
  117. buna,sunt Dary...sooper filmul si sa stiti ca are mai mult de 600 de episoade...nu ma credeti nu?...scrieti http://www.rajshri.com/TVShow/Dulhann
    pentru a va convinga..paapaa

    RăspundețiȘtergere
  118. mi se pare un film frumos dar cu foarte multe intrigi.filmele indiene sunt foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  119. poy....mai intai BUNA!!!....J EU STIU K ST 500 DE EPISOADE.dar am vazut pe un site k st 700 j k fiecare are 30 min adik st 350 de episoade....pt k ati vazut k st cate doua in fiecare seara...da nush ce sa cred...oricum filmul e mf...e sooper tare..app...cn vr mel din film??? le am pe toate ,leam luat de pe un site ,ti le da pe toate odata,st mf...cn le vr ma gasiti la id:kyky_ryky_95....v-am poopat!!!!:-*

    RăspundețiȘtergere
  120. e fff... frumos filmul dar sunt p29 de episoade din cate am inteles am place din tot filmul de Amar si Divia si de Bharat si Aditi vam popat

    RăspundețiȘtergere
  121. imi place la nebunie acest serial . e super tare . imi place de BAHARAD si de ADITI . formeaza un cuplu grozav si la fel si DIVYA si ANAR . va iubesc pe toti

    RăspundețiȘtergere
  122. DA ESTE FFFFFFFF FRUMOS NU PIERD NINCIUN EOISOD MAI ALES SAGAR SI VIDIA SUNT FOARTE FRUMOSI

    RăspundețiȘtergere
  123. e foarte tare fimul..........

    RăspundețiȘtergere
  124. e cel mai frumos film indian ,si-l urmaresc in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  125. imi place atit de mult urmaresc de fiecare data

    RăspundețiȘtergere
  126. imi place acest film fffffffffffffffoarte mult il urmaresc cu foarte mare atentie si din partea mea nota 10 actorilol

    RăspundețiȘtergere
  127. este cel mmai tare film indian imi place foarte mult de amar sh dyvia sh de bharat si aditi super abia astept sa vad marele final

    RăspundețiȘtergere
  128. iubesc din tot sufletu filmu asta e cel mai bun am si plans la el de multe orii de bea astept sa vad finalu .........va pupacesck

    RăspundețiȘtergere
  129. as vrei si eu tot filmu va rog si as mai vrea melodile din el ma ajutati si pe mine ca il ador foarte mult ma gasiti pe id marya_raluca@ymail......com va pup si ms....

    RăspundețiȘtergere
  130. ce se intampla cu bharat si aditi raman impreuna?pana la sfarsitul serialului?

    RăspundețiȘtergere
  131. bharat si aditi vor ramane impreuna pana la sfarsitul seralului?

    RăspundețiȘtergere
  132. ii cel mai fain filmpe care lam vazut nu corect dc se termina

    RăspundețiȘtergere
  133. I-mi place foarte mult filmul .

    RăspundețiȘtergere
  134. Super tare filmul
    Cel mai tare film pe care l-am vazut vreodata
    nu exista cuvinte sa descriu cat de mult imi place filmul a ta pentru totdeauna
    Cel mai mult imi plac personajele
    Dar pe sindoora nu o suport pentru ca le-a facut pre mult rau lui VIDYA si SAGAR ( DIVYA si AMAR)
    E cool ultimul episod

    RăspundețiȘtergere
  135. CUM POT VEDEA ULTIMU EPISOD

    RăspundețiȘtergere
  136. iubesc foarte mult pe divyia

    RăspundețiȘtergere
  137. as vrea sa stiu idul lui dyvya bharat aditi si amar si sindura unde le pot gasi numerele de telefon le am

    RăspundețiȘtergere
  138. sooper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sunteti cei mai tari jur!!

    RăspundețiȘtergere
  139. Pfff!!!! AdOr FiLmU AsTaaaa PrEfErAtU MeU!!
    MaI FacEtI UnU ShI MaI FaIn!!
    SuNtEtI CeI MaI TaRi JuRr!!!!

    RăspundețiȘtergere
  140. adwa_cool_girl@yahoo.com23 aprilie 2010 la 22:56

    drga Divya eu te plac foarte mult dar nu mai fii asa blanda si asa buna cu
    Gauri plz ca ea odata si odata o sa il fure pe Amar ca ia pe Amar acum il iubeste nu pe Shivam

    RăspundețiȘtergere
  141. chiar daca avem 8&9 ani iubim a ta pentru todeauna e un film foarte frumos de cand a inceput si pana acum lam vazut mie si fratilor nostri ne place.
    prima oara noi am vazuto pe vidya

    RăspundețiȘtergere
  142. :)) iubiti hmm:)) e panarama de film

    RăspundețiȘtergere
  143. imi place ffffffffffffffff mult serialul si sper sa nu se termine curand

    RăspundețiȘtergere
  144. plz aduceti in chioscuri dvd a ta pentru totdeauna.......plz.plz.plz.plz

    RăspundețiȘtergere
  145. as vrea ca sa dureze mai mult filmul imi place de vidya si de sagar

    RăspundețiȘtergere
  146. imi place la nebunie filmul dar nu as fi vrut sa moara vidya si sagar.aaaaaaaaaaa nu vreau sa moara divya si sa ramana cu amar acea gouri.ma inerveaza.va pwp si va rog sa luati in considerare vorbele de mai sus!plz

    RăspundețiȘtergere
  147. daca vreti sa stiti cate episoade sunt va zic eu sunt 500 nimeni nu iubeste filmul mai mult decat mine sunt cristina

    RăspundețiȘtergere
  148. buna ma numesc catalina ador filmul a ta pentru totdeauna il iubesc va rog veniti si in romania in judetul vrancea sa va vad si eu va roggg sunteti preferatiii mei.....va pup pe toti eu trebuie sa plec.........apropo id meu de mess este catalina_katy2010

    RăspundețiȘtergere
  149. e un super film .ma uit la toate episoadele,dar am o intrebare:Cat va mai sta Gauri in acest film?zau ca e enervanta

    RăspundețiȘtergere
  150. IMI PLACE FILMUL.AM 10 ANI, SI AS VREA SA BAGATI MAI PUTINE RECLAME.IMI PLAC URMATORI:DIVIA,AMAR,ADITI,BARAD SI MAHUA. SI ABEA ASTEPT SA NASCA DIVIA.
    IMI PLACE!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  151. cate episoade ma are a ta pentru tot deauna urmaresc acest film de la primul episod si nam perdut nici unul si nici no sa perd imi placea foarte mult personajul sagar si vydya abia astept sa vad episodu cand va naste dyvya sy ce se va intampla pwp pa

    RăspundețiȘtergere
  152. imi place filmul foarte mult da vreau sa vad si eu finalul.unde pot sa il vad?

    RăspundețiȘtergere
  153. e foarte misto filmul ,vreau sa vad finalul /unde il pot gasi?

    RăspundețiȘtergere
  154. admiratoarea filmului7 mai 2010 la 19:39

    frumos tare filmul asta ....nam ce zice :!:!:!:!:!

    RăspundețiȘtergere
  155. eee prea marfa filmul..........il urmaresc de la inceput:d

    RăspundețiȘtergere
  156. cate episoade mai sunt?

    RăspundețiȘtergere
  157. foarte interesant filmul.

    RăspundețiȘtergere
  158. Buna sunt ROMINA si am 10 ani. IMI place filmul si as vrea sa nu mai baga multe reclame. IMI plac urmatorii:DIVIYA,AMAR,MAHUA,ADITI,BARAD SI GAURI. E UN FILM FOARTE BUN!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAAAAAAAAAAAAAAA

    RăspundețiȘtergere
  159. Cred ca ar trebui sa se difuzeze cate doua episoade odata.Se apropie vara si multi vor pleca in vacanta cu gandul ca vor pierde din film.Dar vad ca au mai solicitat si altii acest lucru.Nu-i greu sa se tina cont de acest aspect,greu este sa renunte la tot felul de emesiuni fara rost si de care nu cred ca-s asa multi interesati cum sunt de acest fil.In fine cred ca putin le pasa de ce doresc telespectatorii.

    RăspundețiȘtergere
  160. im place ft mult a ta pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  161. imi place enorm de mult filmul si va iubeasc Amar si Divia imi place si dia

    RăspundețiȘtergere
  162. Anonim;sau ales cu multi fani .cel mai tare serial indian

    RăspundețiȘtergere
  163. zooper stas filmu si ce bunoc ii amar oioi
    belas tat

    RăspundețiȘtergere
  164. imi place foarte moolt filmul si as vrea si eu un sarii de al diviei imi plac foarte mult
    adresa mea este chivandreea@yahoo.com.va rog contactati/ma

    RăspundețiȘtergere
  165. imi place foarte mult acest serial imi plac actorii si cum joaca acestia imi placea foarte mult de fosta actrita care o juca p aditi n prea imi place d acea gouri dar totusi filmul e foarte frumos si as vrea s nu s mai termine

    RăspundețiȘtergere
  166. sall ma numesc florentina si iubesc serialul a ta pentru totdeauna,il urmaresc in fiecare zi.am aunzit k sunt 700 de episoade...,e adevarat???apropo id-ul meu e florentina_flory_04 pa va poop

    RăspundețiȘtergere
  167. PENRTU TOTI CARE VRETI SA STITI CATE EPISOADE SUNT EU VA SPU K SUNT 500

    RăspundețiȘtergere
  168. 500 SUNT NU MAI INTREBATI ATAT ...

    RăspundețiȘtergere
  169. urmaresc serialul sy ma inerveaza la maxim ``syndura``mai bine era moarta,cu adevarat si traiau fericiti toti.

    RăspundețiȘtergere
  170. poezia aia cu Divya are si continoare raspundemi te rog aaaa si filmul a ta pentru totdeauna este cel mai tare film din lume am mai vazut eu filme dar ca asta nu ESTE SUPER TARE FILMUL SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEERRRRRRR

    RăspundețiȘtergere
  171. iubesc serialul a ta pentru totdeauna sper sa nu se termine niki odata:D:D:D. Faza proasta la mine e ca am vazut episodul 1 juma din el:( apoi nu am mai putut urmari serialul asa ca lam vazut cam de la episodul 70 si ceva sau 80 si ceva:(((( si pe net nu pot vedea decat episodul 1)parte 1 si 2):(:(.va pupa raluca M

    RăspundețiȘtergere
  172. filmul e super ...imi place la nebunie.nu am pierdut nici un episod.divya e o fata frumusik foc...la fel si amar(vydya sagar)

    RăspundețiȘtergere
  173. iubesc serialul a ta pentru totdeauna...e foarte super.nu vreau sa se termine niciodata..

    RăspundețiȘtergere
  174. cum vad episodul 327 ca l-am pierdut la tv

    RăspundețiȘtergere
  175. imi place filmul as vrea sai vad pe Amar si Divia sai cunosc daca vreti sa ma intalniti ma gasiti mada_mada575 va pup si eu ma numesc madalina vreau sa va intalnesc pe toti

    RăspundețiȘtergere
  176. ador acest film mai ales pe divya iubesc personajele principale

    RăspundețiȘtergere
  177. sunt peste 1000 de ep.

    RăspundețiȘtergere
  178. as dori sa vad ultimele 6 episoade ce sau difuzat saptamana trecuta spunetim si mie unde treebuie sa intru corpade_2008 imi place la nebunie acest film

    RăspundețiȘtergere
  179. cite episoade mai sunt din ata pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  180. cel mai bun film vizionat de mine vreodata...personajele preferate,adik divia sh amar sunt minunate....va rog raspundeti la maill-uri.Sunteti cei mai buni!:*va besk!alinutza:x:X:X

    RăspundețiȘtergere
  181. sunt 343 de episoade

    RăspundețiȘtergere
  182. mia placut ata pentru todeauna pacat nu am avut cum sa vad ultimele episoade,as vrea sa vad macar ultimul.sper sa redifuzati tel a ta pentru todeauna.

    RăspundețiȘtergere
  183. Mai presus de cuvinte, filmul, mias dori sai pe cei doi actori de mare succes.

    RăspundețiȘtergere
  184. frumos filmu ! ce sa spun eu daca intradevar vrei sa ezi ceva frumos mai uitete la cateva filme indiene . apoi ai sa vezi ca o sa te indragostesti de filmele indiene si chiar de cultura lor .. fetelor id meu e paypal_cc@yahoo.com si ro_net_13@yahoo.com astept fetele la un chat ....

    RăspundețiȘtergere
  185. da sunt 2 ep dar la ora 9 e reluarea de seara trecuta

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.