Dragoste dulce amara pe National TV si ultimul episod

Dragoste dulce-amară

National TV aduce in fata micilor ecrane o noua poveste de dragoste. Serialul indian Dragoste dulce-amara” este o poveste de iubire care creste la foc mocnit pentru ca asa trebuie sa se intample intr-o tara in care se respecta valorile traditionale. Este povestea unei fete care trebuie sa invete sa-si iubeasca sotul, dupa o casatorie aranjata, pentru ca asta este singurul drum pe care ii este permis sa mearga.
Filmul indian Dragoste dulce-amara se va difuza in locul serialului Mirajul Iubirii. Cred ca se va cauta iar cu disperare Dragoste dulce amara ultimul episod.
Dragoste Dulce-Amara se va difuza de la ora 17:30 de luni pana vineri. Ca de obicei National TV aduce seriale indiene de succes. Asa se intampla si cu Dragoste dulce amara care e pe locul 2 in top la postul de televiziune StarPlus si pe locul 7 in clasamentul general ca cel mai urmarit serial indian. Serialul a ajuns la episodul 575 si inca ruleaza.
Urmareste la National TV povestea unei fete indragostite dar care a avut ghinionul de a se naste in India, Akshara.

24 de comentarii:

  1. nu am nici unul imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un serial minunat dupa descriere...o sa-l urmaresc si pe acesta cu mare drag si bucurie , fericire,dragoste,iubire etc.Imi place mult de Akshara pentru ca pe alte site-uri am vazut poze cu ea.Imi place atat cum arata in interior cum arata si in exterior.Imi pare bine ca ea este personajul principal in acest serial de succes "Dragoste Dulce Amara"care se va difuza incepand de vineri,25 martie de la ora 17:30 in locul serialului Mirajul Iubirii.Akshara este o fata inocenta,buna si naiva...adica crede in toata lumea.Sper sa invete si sa tina minte toata lumea din serial sa o respecte pe Akshara aceasta fata nevinovata.La revedere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Urmaresc seriale indiene de foarte mult timp si il astept cu nerabdare si pe acesta,ca de obicei...cand National Tv anunta la televizor ca se va mai da un nou serial indian mreu intram si voiam sa-l gasesc pe net si il asteptam cu foarte mare nerabdare...(Ce pot sa zic,decat sa mai aveti inca o data succesul ca la celelalte seriale indiene pe care le-ati difuzat.)

    RăspundețiȘtergere
  4. i mi place o sal urmaresc iubesc serialele indiene si stiu sa si cant indiana dar nush unde sa ma duc sa mi public voce daca vrea cv sa ma contactateze id meu de mess any.scumpyk

    RăspundețiȘtergere
  5. sant interesante filmele indiene ami plac si le urmaresc cu placere

    RăspundețiȘtergere
  6. iubesk all about india

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru mine serialul "DRAGOSTE-dulce amara"..este preferatul mew....sunt o iubitoare a filmelor indiene ...iar asta i de nota 10...:* :X

    RăspundețiȘtergere
  8. dragoste dulce amara este preferatul meu si nu stiu unde sa-l vad mai departe va rog cine stie sa ma contacteze pe id meu rebecadena
    va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place mult filmul mai ales de akshara si de naitik.da nici suarya ai varsha nu sunt mai prejos.am vazut ka akshara o sa fie insarcinata si o sa piarda sarcina.dak ati citit toata povestea va rog sa imi spuneti si mie unde sa o gasesc.va pwp

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place foarte mult serialul. mia atins inima si mia intrat in suflet

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place foarte mult filmul iubesc FILMELE INDIENE !!!!!!!!!!!!!!!!10 NOTA

    RăspundețiȘtergere
  12. IMI PLACE FOARTE MULT FILMELE INDIENE SUNT INEBUNITA DUPA ELE

    RăspundețiȘtergere
  13. cel mai tare film nota 20

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa va spun sincer, nu are niciun sens acest film asa mi se pare mi-e.

    RăspundețiȘtergere
  15. SUPER FILM!!! IMI PLACE AKSHARA SI FAM SA PRIM ALIUANTA SUPER SOACRA AI

    RăspundețiȘtergere
  16. e super tare. imi plac toti

    RăspundețiȘtergere
  17. imi place serialul dar,cred ca aksara este neinteleasa in acest film

    RăspundețiȘtergere
  18. imi plac mult aceste filme nu ratez nici un episod

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt disperata dapafilme indiene mai ales de Dev

    RăspundețiȘtergere
  20. este super de tare este un film nu numai educativ dar si plin de iubire (aviz barbatilor)......

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt ramona urmaresc acest film si imi place mult ii iubesc pe toti actorii

    RăspundețiȘtergere
  22. cand se mai difuzeaza serialul ca nu mai are o ora fixa...nici zi

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.