Gama Nivea Q10 plus anti-rid plus geanta cadou la doar 49,50 lei - Review crema de zi, de ochi si de noapte

 Procesul natural de imbatranire a pielii incepe de obicei la varsta de 20 de ani. Cand pielea imbatraneste, procesele de regenerare au loc mai lent, pielea devine mai uscata, cu un aspect tern si mai putin elastica. Factorii externi, de exemplu, razele solare, pot accelera procesul de imbatranire a pielii. Gama Nivea Q10 plus anti-rid este elaborata in conformitate cu ultimele realizari din domeniul stiintei. Aceste produse au fost create pentru a actiona in complex si sa lupte impreuna cu un spectru larg de semne ale imbatranirii.
Pentru ca se aproprie sarbatorile, trebuie sa ne gandim deja la cadourile pentru cei dragi, iar in farmacii si magazine gasim pachete cadou la preturi promotionale, pentru toate varstele.
Dar pentru ca mi s-a terminat crema de fata, deocamdata am ales sa-mi fac mai intai mie un cadou, acest set minunat de la Nivea. In farmacia Longavit l-am gasit la pretul de 49,50 lei si in magazinul La Doi Pasi era la pretul de 69,99 lei. Deci mai avantajos daca il achizitionam din farmacie (si aici trebuie sa cercetam cu atentie, pentru ca preturile sigur vor fi diferite de la o farmacie la alta). Inainte sa aud de aceasta oferta
promotionala, primisem mostre cadou de la o revista cu cele 3 produse de la Nivea Q10 plus anti-rid. Dupa ce s-au terminat mostrele, bineinteles ca-mi doream si produsele, avand in vedere ca in doar 3 zile s-au vazut rezultate pe placul meu. Apoi am primit un pont de la sora mea (care si ea la randul ei isi dorea aceste produse in urma aprecierii mele) cum ca la farmacie a vazut setul cu produsele dorite, toate la 49 lei. Cum am auzit, am fugit rapid la farmacie si am fost dezamagita cand am intrebat de gama de la Nivea, deoarece respectiva farmacista uitase de gentuta promotionala care se afla undeva pe sus, intr-un colt, singurica. Si incepuse sa-mi prezinte produsele pe rand, bineinteles la pret intreg. Daca nu stiam de promotie, probabil ca le luam la acest pret doar ca pe rand si nu toate odata. Dar cum eu intrasem in farmacie cu un pret si acolo aflasem alt pret, mi-am luat mai intai crema de noapte la pret intreg. Ies din farmacie si o sun rapid pe sora mea, sa-i fac morala. Apoi m-a asigurat ca a vazut bine gentuta si ca era vorba cu siguranta despre aceste produse. M-am intors la farmacie, m-am uitat atent pentru a nu ma face de rusine, si cum am zarit-o mi-a revenit entuziasmul si i-am cerut-o imediat. Si-a cerut scuze ca nu a vazut-o ("daca sunt mica de inaltime nici nu am vazut-o" s-a scuzat farmacista), apoi a pus-o rapid pe comanda, fiind singura gentuta. Desi la inceput am inteles gresit ca setul contine crema de noapte, de zi si de ochi, el de fapt contine doar crema de zi si de ochi. Si chiar daca contine doar pe acestea doua, oricum sunt la un pret foarte avantajos. Daca trebuia sa achizitionam cele trei produse la pret intreg, din portofel trebuia sa scoatem aproximativ 152 lei. Asa am cumparat setul cu 49 lei si crema de noapte 51 lei, am economisit aproapoe 50 lei.
Haideti sa vedem care sunt beneficiile acestora:
- contine ingrediente unice
- produse pentru orice tip de piele, inclusiv pentru tenul sensibil
- contine un complex de ingrediente bogate in antioxidanti
- corespunde cerintelor si bugetului clientilor.
1. Nivea Q10 plus anti-rid crema de zi SPF 15:
Formula imbunatatita cu coenzima Q10 si creatina, ingrediente active ce se regasesc in mod natural in piele, lupta impotriva ridurilor si ajuta la prevenirea aparitiei altora noi. Odata cu varsta, nivelul acestora scade, lasand pielea fara energia necesara pentru a se regenera.
 Formula imbunatatita are urmatoarele beneficii:
- hidrateaza intens tenul
- lupta eficient impotriva ridurilor
- acum cu 30% mai multi agenti de hidratare
- creste cantitatea de Q10 si Creatina proprii pielii
- previne aparitia ridurilor cauzate de razele solare datorita protectiei eficiente UVA si a SPF 15.
Rezultat: ridurile sunt vizibil reduse, pielea este intens hidratata, pentru un ten mai tanar, mai catifelat si neted.
2. Nivea Q10 plus anti-rid de noapte:
Crema de noapte anti-rid Nivea Q10 plus lupta impotriva ridurilor si regenereaza pe timpul noptii, atunci cand pielea este mai receptiva la ingredientele hidratante.
Formula imbunatatita intens hidratanta are urmatoarele beneficii:
- hidrateaza intens pe timpul noptii
- combate eficient ridurile din interior
- creste cantitatea de Q10 si Creatina proprii pielii pe timpul noptii.
3. Nivea Q10 plus anti-rid crema de ochi:
 Formula imbunatatita cu coenzima Q10 si creatina, ce se regasesc in mod natural in piele, reduce cearcanele si previne aparitia ridurilor din jurul ochilor. Este o formula usoara, fara parfum, ce se absoarbe rapid in piele. Se aplica zilnic prin tamponarea usoara a pieli din jurul ochilor cu degetele inelare (avand pielea mai fina spre deosebire de celelalte degete).
Ce este coenzima Q10 si Creatina?
Coenzima Q10 este un antioxidant puternic ce lupta impotriva radicalilor liberi, stimuleaza productia de colagen si sustine toate procesele celulare, de la regenerare pana la sinteza de colagen.
Creatina este un rezervor de energie pentru piele si incetineste imbatranirea celulara. Aportul extern este esential deoarece cantitatea de creatina din celule se diminueaza odata cu inaintarea in varsta.
Cu toate ca am tenul mixt, aceste produse mi se potrivesc perfect: tenul este fin, matifiat, hidratat, luminos iar ridurile din jurul ochilor diminuate (deocamdata doar in aceasta zona am probleme cu ridurile, cele de expresie). Produsele sunt minunate iar gentuta are 2 compartimente, este de calitate si incapatoare pentru toate produsele de ingrijire sau make-up.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.