Cât de mult o să trăiesc

Să găsești Sfântul Graal al vieții lungi e mult mai simplu decât am fi crezut. Nu trebuie decât să devenim mai conștienți de propria persoană, să petrecem mai mult timp oferind decât cerând, să fim parte a unei rețele solide, să avem o viață productivă.
Testul de mai jos îți va arăta care este nivelul tău de conștiență. Pentru fiecare definiție, bifează răspunsul cel mai apropiat de modul tău de a gândi și acționa. Nu analiza prea mult definițiile, dă curs primului imbold. Pe o scală de la 1 la 5, alege cât de false sau adevărate sunt afirmațiile, cu mențiunea că:
1 = total fals
2 = în general fals
3 = așa și așa
4 = adevărat mai mereu
5 = perfect adevărat
Adună punctele obținute și citește rezultatul testului.

a) Mă simt întotdeauna pregătit.
b) Sunt mereu cu ochii pe lucrurile mele.
c) Îmi place să îmi organizez munca în detaliu
d) Sunt un om ordonat
e) Mă achit și de misiunile care nu îmi plac
f) Prefer disciplina
g) Nu mă eschivez de la îndatoriile mele
h) Urmez întotdeauna un program prestabilit
i) Dacă mă folosesc de un lucru, îl pun înapoi la locul lui.
j) Nu mă las până nu termin ce mi-am propus.

Rezultatul testului
10 - 24 puncte. Ești ca un sfert din populatia globului: cu un grad de constienta scazut, traiesti clipa, lasi lucrurile sa mearga de la sine. Atentie, partile mai putin placute sau chiar periculoase ale existentei te pot lua prin surprindere. Ai mai multa grija de tine.
25 - 37 puncte. Ai un grade de constienta moderat: pentru etapele importante din viata, te mobilizezi si iti ordonezi actiunile, dar pierzi fraiele cand te lasi dus de val. Ai tendinta sa te concentrezi mai mult asupra propriei persoane, dar uita-te din cand in cand si in jur, asculta sfaturile celorlalti.
38 - 50 puncte. Felicitari, gradul tau de constienta este exemplat. Stii foarte bine cine esti, ce vrei si mai nimic nu te poate lua pe nepregatite. Asta nu te face nemuritor, dar iti ofera perspectiva unei vieti lungi si linistite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.