Special gold efecte


Tot mai multi viziteaza weedshop-urile asa zisele magazine de vise. Mai nou, tinerii apeleaza la sarurile de baie Special Gold, care sunt mult mai tari decat salvia sau oricare alta planta etnobotanica.

Chiar daca aceste produse nu sunt destinate consumului uman, cei mai multi trec peste aceasta interdictie. Nu-i de mirare de ce spitalele sunt din ce in ce mai vizitate de consumatori de droguri "legale". Pentru mai multe detalii intra aici http://forumsuceava.ro/special-gold-efecte-probleme-drog-de-tras-pe-t-602.html

39 de comentarii:

  1. salut ma numesc andrei , am 21 de ani si am incercat si eu special gold , toata lumea vb de el..etc . tot ce vreau sa va spun k am tras de 2 ori in zile diferite .. nu mi-a creat nici 1 fel dedependenta..tot ce trebuie sa faci e sa sti sa te limitezi si sa te controlezi .. am mai citit pe un site o declaratie a unei tinere cand a tras 4 plicuri si pe urma inca 4 ..w0w e logic ea a exagerat enorm (gen in loc de 2 pahare de wisky ea a baut 4-5 sticle) e acelasi lucru k si cu bautura dak bei prea mult dai in coma sau in altele !! Invatati sa va contolati si mintea si trupul, nu sa va contoleze ele pe voi (bautura , droguri ,tzigari etc) cu stima si respect ANDREI (IndIaNu)

    RăspundețiȘtergere
  2. si mai bine ar fi sa nu incercati toate chimicalele de pe care unii se imbogatesc !

    RăspundețiȘtergere
  3. ai tras doar de 2 ori de aia zici ca e mult 4 plicuri..daca o sa contiunui nu o sa te sature o linie facuta din 0.25adica 1 plic...deci o sa ajungi la 10 plicuri pe seara..sau mai mult:D

    RăspundețiȘtergere
  4. andrei la special nu se poate numi dependenta, doar ca dupa ce bagi un plic si incepe sa se duca starea, tu mai vrei si deja cand prima oara bagi 20 ||| te sparge grav (vezi tremurat, mergi aiurea,f fumezi mult, vb mult etc), a doua oara bagi si mai mult si tot nu te ia ca prima oara si tu tot continui ( depinde de la persoana la persoana ). Eu ii zic "dependenta" pt o zii.A doua zii/luna/an poti sta si fara ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. trageti frate ca'i bn;)

    RăspundețiȘtergere
  6. e diferenta intre tras/bagat. Cand am tras prima oara nu era dorinta aia sa mai trag odata imi era de ajuns starea si cat ma tinut. Cand bagi si incepe sa treaca starea aia e altfel mai vrei, mai vrei, mai bagi si tot nu te sparge ca prima oara ceea ce te enerveaza la culme. Dupa ce bagi prea mult poti sati faci si un plic ca tu numai simti ca tea spart ca prima oara(defapt nu-ti prea mai face nimic pentru ca corpu tau e obisnuit cu starea aia si e ca si cum ai fii normal ). Te pui in pat pana adormi ( o sa-ti ia ceva timp ). Asa numita "dependenta" de special dureaza o zii mai exact pana te culci. A doua zii nu ai nici un motiv sa-ti iei doar pentru distractie. Partea naspa e aia ca n-ai pofta de mancare, nu poti sa mananci, bei multa apa sau ce vreti voi, fumezi mult, nu dormi; astea afecteaza daca bagi zilnic ceea ce duce chiar la moarte nu degeaba au murit 33 de persoana de la "sarea de baie" sufocati sau stop cardiac de la prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. trebuie sa ii multumim presedintelui ca le-a legalizat si k l-am ajutat sa se imbogateasca

    RăspundețiȘtergere
  8. inseamna ca e nou postat asta, eu chiar acum am incercat special gold asta, va scriu live, lasativa- copii:), am tras cocaina si tot ce se putea trage!toate sunt niste nenorociri oricum, dar astea legale sunt prea de tot ok?nu va jucati chiar daca va sunt la indemnan va dau un sfat tineti cont de asta ok? faceti un sport ceva, daca nu sunteti asa de interesanti incercati si altceva e mult mai bine ok? lastai-va d eprostiile astea e mai bine

    RăspundețiȘtergere
  9. lasati prstiile, mai bine faceti sport, nu asta va facesa fiti mai high, in ghilimele desigur, potolitiva, special pt copii ca voi am incercat asta, nu se merita nimic, tarziu o sa va para rau, va va durea veti regrtea, pentru multi poate fii prima si ultimaoara, si cand zic asta ma referla faptul ca puteti murii, o sa mai intru aiic sa va explic pentru cei interesati lasati aici orice fel de comentariu inaintebde a face o asemnea prostie, ok? chiar va rog

    RăspundețiȘtergere
  10. daca bagi ca prostu normal ca ajungi la spital iao usurel sa vezi ce bine e

    RăspundețiȘtergere
  11. salut!eu mi am/imi injectez treaba asta.am aflat de curand ca este derivat de amfetamina mai exact 4-methylmethcathinone (4-MMC),saracia a innebunit toata lumea nu numai romania,in uk e nr 1.E f nociva,e designer drug si nu foarte multe sunt stiute despre el.de la sg iv mi am distrus sistemul circulator,imi amortesc mainile si picioarele mi se pun carcei nasol rau,mi s au crapat dintii(1 mi a si cazut),am facut o infectie in gat de nu puteam sa inghit nici saliva,am avut mainile si picioarele exfoliate din cauza lipsei groaznice de calciu care ti o lasa sarea,toate astea in mai putin de 6 luni de consum neregulat dar cu doze mari,numai zic de bani aruncati si etc etc,una peste alta saracia asta e ca methamphetamina-NOT EVEN ONCE-

    RăspundețiȘtergere
  12. E prea smeker fratee tragetii in continuu` ioo am tras in 2 fratee vreo 8 plicurii in 4 ore sji eram binee`

    RăspundețiȘtergere
  13. doamne fereste bagati in voi toate scarboseniile
    :-& drogati ratati ce sunteti

    RăspundețiȘtergere
  14. in 5 insi 100 de plicuri in 2 zile.m-am lecuit gata.eu unu personal cred ca iti o putin de dependenta.e mai mult pe psihic dar e.deci in concluzie nu prea se merita

    RăspundețiȘtergere
  15. citesc si ma mir ... comment-uri dintr-o extrema in alta !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. sa vedeti ce bine are sa fie cand s-o aseza pe plamani asa numita sare de baie...ar trebuie sa luati alte apucaturi decat special gold...bautura.hasis.marijuana...schimbati-va orientarile sexuale dar numai lasati special gold deoparte k e voarte periculos

    RăspundețiȘtergere
  17. luati in continuare..daca puteti sa ajungeti la 15/20 plicuri pe zi e marfa rau...am avut un prieten caretrage minim 15 pe zi..acum e cel mai fericit..a scapat de ele...a murit

    RăspundețiȘtergere
  18. luati in continuare..daca puteti sa ajungeti la 15/20 plicuri pe zi e marfa rau...am avut un prieten caretrage minim 15 pe zi..acum e cel mai fericit..a scapat de ele...a murit...

    RăspundețiȘtergere
  19. Intr-adevar abuzul nu duce niciodata la bine, poti sa mori si de la apa daca bei prea mult, Insa in cantitati normale e OK!, si nu trebuie s-o faci zilnic. Mie-mi ajung 2-3 plicuri pe o noapte si ma simt super ok, cand se termina ma duc acasa, si pot sa dorm linistit, fara probleme.

    Mai inainte aveam mari probleme cu alcoolul, beam forte mult, nu puteam lucra din cauza mahmurelii, dar de cand este special, nu mai beau, ma simt mult mai ok, lucrez mai mult, am bani mai multi.

    Chestia e ca sa nu faceti exces si nu in fiecare zi, atata tot.

    RăspundețiȘtergere
  20. mda, eu trag special gold, zilinic... si imi da un efect de "Vorbit Mult, Ai O Energie Foarte Mare, Iti vine Sa Fugi... eu am incercat sa fug o-data, si mam simtit ca SuperMan pe bune JUR!!! deci eu cred ca contine si halogene, dar nu trag mult 1,2 plicuri pe zii maxim :) si am o parere foarte buna despre plic..."

    RăspundețiȘtergere
  21. special gold e cel mai groaznik drog pe care lam intalnit si asta o zic ca consumator

    RăspundețiȘtergere
  22. toti sunte.ti cu gura mare...da cand va simti bine nu mai comentati nimik..trage frate cat te tine buzunaru...va e frica ca muriti...pana la urma tot in groapa ajungi:-j...

    RăspundețiȘtergere
  23. "evitati excesul de sare, zahar si grasimi" :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Da frate asa toti ajungem in groapa , da decat sa murim ca prostii de la niste prafuri mai bine lasa le. Bine ca pe forum aici sunt multi jmekeri kare trag si fac si bla ... bla bla... Sincer io nu am tras nici o data , si kiar aveam degand sa trag dar am niste probleme cu inima si nu ma risc ca cine stie ce se intampla...

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt dependent de alcool,opioide,...si nu mai stiu ce.Fumez si prizez chestii legale din octombrie 2009,acum simt ca intalnesc aceleasi efecte cs si in cazul alcoolului.Trebuie sarea sau ingrasamantul,devin nervos si agitat fara motiv...totul se restrange(viata mea)la a cauta bani pt viciul asta.Viata personala?asta exista numai dupa ce mi-am introdus ceva in organism...sunt eu prea slab de fire?poate,chiar sigur,dar mare grija la chestiile astea si Doamne ajuta ne pe cei ce am gustat deja amarul din sare

    RăspundețiȘtergere
  26. dale in temnita k nus bune toto........
    mai bine dati bani p rale.....in fine p alceva!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. nasol drog cat ai atat tragi,e periculos rau iti bate inima rau...dar senzatia e unica face pipi pe orice drog iti da 3 stari asta e 3 in __)) iti da si stare de cocaina heroina si ecstazy toate intr-un plic dar foarte periculos daca nu ai cap si bagi ca prostu te cureti sa tragi la un intervat de o saptamana 2-3 pliculete..da nici alea pt creaza dependenta pshihica foarte mare iti sta gandu acolo la senzatie mai mereu doar ca trebui sa te mai gandesti si la sanatate mai dao in zlbz de senzatie pana la urma viata e mai prioritara!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. ce se vorbeste aici de tras cateva plicuri pe zi? eu am tras da am tras 2 linii nicidecum un plic sau 15 pe zi e ceva absurd....intradevar da o stare de energie, euforie dar nu este halucinogen...si daca se poate sa zic si de plante ...am fumat cateva luni cate 2-3 tigari pe saptamana dupa care nu am mai fumat mie nu mi-a creat nici un fel de dependenta....daca bagi 15 plicuri sau eu stiu cate tigari PE ZI normal ca dai in altele....daca bei in fiecare zi o bere doua nu cred ca ar crea dependenta dar daca bei in fiecare zi un bax doua cred ca ajungi direct in coma...asa ca fiti mai seriosi si spuneti adevarul....dupa voi tre sa interzicem si ASPIRINA.....DESTEPTATI-VA

    RăspundețiȘtergere
  29. gagicile nu scriu nimic...daca servesc se dedau la orgii sexuale, etc?

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu trag de cand a aparut special goldul si nu provoaca nici o dependenta v-o spun sigur...eu m-am rezumat sa trag decat in club la vreun baeram si atat....dak tragi intr-una provoaca o oarecare dependenta psihica dar poti sa o stapanesti....Si nu cred k o sa inchida magazinele legale doar pt k au murit 5 oameni...dc nu interzic si masinile kre fac atatea victime pe zi???Va dau un sfat...Trageti dar cu limita!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. ce de analfabeti p-aici...uneori ma gandesc in ce gloata am intrat

    RăspundețiȘtergere
  32. ma fratilor eu am 1 luna jumate de cand trag incontinuu zi de zi doze din ce in ce mai mari fara sa rezlizez.recunosc ca ai 1 ora si ceva in care te simti pur si simplu perfect socializezi cu toata lumea te simti extraordinar nu ti e frica de nimeni,dar dupaia recunosc si ca te ia o depresie nasoala si nici nu poti sa dormi circa 6-8 ore de cand ai bagat...am avut o singura zi cand nu am bagat pana acuma si credetima e nasoool rau ai senzatia ca innebunesti si ca nu poti sta singur sper sa ma pot lasa vreodata deci cred ca mai bine nu ati trage dar si pe cei care trag ii sustin neconditionat e ciudat rau...

    RăspundețiȘtergere
  33. a dat careva un coment ca sunt multzi analfabetzi pe-aici shi-a cam avut dreptate ..... va datzi mari shi-mi zicetzi kt e de beton.......dak bagi de fiecare data knd itzi vine chefu` indiferent k stai in casa sau ejti in club e beton shi tzi se pare k nu ai nici o pronblema de dependenta
    .....incearca odata sa nu bagi knd itzi vine chef de "show" sa vezi cum te distrezi ;) sarea e crima .....n-am bagat niciodata mai mult de 1 plic juma o data de 2 ori pe sapt timp de 4 luni.....am facut 3 sapt pauza shi shi-acum ma mai "roade"

    RăspundețiȘtergere
  34. am tras special gold si magic timp de 6 luni aproape zilnic...da o f mare dependenta psihica, dar te poti lasa de ea doar daca vrei.... de o luna jumate nu am mai tras si nu simt nici un fel de dependenta... adevarul e k atunci cand tragi te simti cel mai fericit, dar dupa ce se termina efectul , in afara faptului k ai trage incontinuu, provoaca depresii foarte puternice...asa k cine nu a incercat pana acum, sa nu incerce, si cine trage, ganditi-va la sanatate, k e cea mai importanta.... si e adevarata vorba care spune k drogurile strica tot....daca nu iei o zi, n-ai chef de nimic, si nu-ti pasa de nimeni din jurul tau...

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu am inceput cam de o luna sa tot trag "special" ,nu fac exces deloc .. dar am facut o infectie in gat de nu pot sa beau nici apa,ma doare ingrozitor..poate fi de la special ?ast rasp multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. ii dau dreptate lu ala...cik 4 plicuri e exagerat de mult=))) ..... exagerat de mlt inseamna sa tragi 10 15 plicuri singur intr-o seara...bagatzi special ca e bun=))) da nu bagatzi in vene ca deja sunteti nisste terminati ...nici drogati nu va numiti:)))

    RăspundețiȘtergere
  37. Il pot numi praful tineretii mele....imi amintesc prima ora ... cum ma indemnau prietenii hai incearca....am incercat .... sincer mia placut am tinuto asa pentru un an jumatate.... dupa am spus gata!!!! Va vorbesc pentru ca am avut probleme cu alcoolu droguri si fumat.... acum nu mai am nici unul din astea ..ma simpt bine. ...am 21 de ani.... si sunt o fata.... sunt alte lucruri mult mai frumoase in viata noastra .... 8 plicuri special gold=un sf de saptamana la munte cu prietenii !!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.