Dragoste şi pedeapsă film turcesc pe Kanal D

Dragoste şi pedeapsă este un film turcesc care rulează pe Kanal D. Kanal D pune la bataie un film turcesc nou din 2010 cu actori pe care i-aţi putut vedea in filmele turcesti anterioare cum ar fi Asi. Impotriva destinului, 1001 de nopti.
In Dragoste si pedeapsa este vorba de povestea a două lumi diferite, o faţă a Turciei neexploatată, ascunsă de ochii lumii occidentale, care nu a fost arătată niciodată într-un serial turcesc dar care va fi acum dezvăluită cu bune
şi rele. Prezentarea tradiţiilor străvechi ale societăţii turce, a vieţii de familie cu toate constrângerile ei este principalul argument diferențiator în faţa tuturor celorlalte seriale turceşti realizate până în acest moment. De aceea sextinio va recomanda sa urmariti cu placere filmul turcesc Dragoste si pedeapsa de la ora 20:30.http://www.kanald.ro/export/sites/default/seriale/Dragoste-si-pedeapsa/top_pick.jpg_347299986.jpg

63 de comentarii:

  1. mi- dor de serialul turcesc ,,Poveste de familie,,. se va mai da continuarea(seria V-a)?este ''povestea'' adevarata a unei familii(si) din Romania sau de aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va rog mult sa dati mai multe episoade!Imi place tare mult....va rog!

    RăspundețiȘtergere
  3. cele ma-i tari filme din lume cu DEMIR--a jucat sin ASI---inpotriva destin--dati cat ma-i multe seriale tar---de pe buze la inima am urmarit , si am plans frumos ,adevar--------va multumesc ca ne incantati cu asa file ,nu flecuri romanesti aiurea

    RăspundețiȘtergere
  4. bravo voua CANAN-D sunteti TARI va urmaresc tot timpul nu ma plinticsesc uitanduva la voi cand o sa plec din ro ,cum o sa procedez cu voi ,o sa-mi fie dor ,dar va caut pe net ---datronati celelante tv care iti vine sa o ei razna cu ce arata -----------voi cu filmele turcesti ati captat lumea pina si pe mama mea de 81 de ani se uita la DEMIR --am genericul din ASI il ascult cu nostalgie --ce-mai suntei TARI --SUNT CEA DE INAINTE MANONIMA VA PUP SI VA IUBESC MULT CANAL -D TOTI SUNTETI SIMPATICI DIN TV -PE CURAND EU

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe serialele turcesti
    va rog daca stiti cand se mai ruleaza serilul povesta de familie
    multumesc ca existati si ne faceti zilele mai senine in vremurile astea

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand mai este eilmul 'Iubire si Pedeapsa'????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari pt demir,prezenta lui creeaza un serial de nota 20.cand o vedem si pe asi?dar asia?a mai crescut?felicitari kanal d si speram sa vedem mai des serialul dragoste si pedeapsa.....cat mai multe seriale cu demir,asi si compania.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place la nebunie serialul: Dragoste si putere!!!!
    Va rog mai multe episoade in decursul saptaminii daca se poate, pentru ca doar doua sunt prea putine!!

    RăspundețiȘtergere
  9. poate sa-mi spuna si mie cate episoade are dregoste si pedeapsa

    RăspundețiȘtergere
  10. ep 41 va aparea pe 25 ianuarie fara traducere romaneasca

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place foarte mult filmul :DRAGOSTE SI PEDEAPSA .Va rog mai multe episoade in decursul saptamani , doua sunt pre putine !

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte tari filmlele turcesti sa o tineti tot asa si sa ne faceti vizionatul cat mai placut la kanal d

    RăspundețiȘtergere
  13. :DRAGOSTE SI PEDEAPSA:cel mai tare film va rog daca se poate in fiecare seara va rooooooooog................................

    RăspundețiȘtergere
  14. uramaresc serialul DRAGOSTE SI PEDEAPSA dar e prea putin doua zile nu se poate mai mult..........

    RăspundețiȘtergere
  15. super film DRAGOSTE SI PEDEAPSA dar va avea un final fericit...stiti cumva. sunteti extrem de frumosi savas si yasemin va potrivi ar fi bina sa fiti si in realitate imbreuna ....e super filmul dar bagtil mai de e prea putin de doua ori pe saptaman

    RăspundețiȘtergere
  16. cate episoade are acest film?....imi poate spune cineva?...ca l-am urmarit pe net pana la episodul 42, dar cum se termina...finalul e fericit...raman impreuna, "bat traditia"?

    RăspundețiȘtergere
  17. va rog sa dati in reluare serialele>dragoste si pedeapsa si iubiri ascunse

    RăspundețiȘtergere
  18. ce pe site se gaseste ep 41

    RăspundețiȘtergere
  19. vrem sa difuzati serialul DRAGOSTE SI PEDEAPSA in fiecare seara.Va multumim din slatina-olt

    RăspundețiȘtergere
  20. superb film, medicament pt inima, suflet, pt toti care au trecut prin momente asemanatoare, ne intorc in timp la dragostea traiata nu demult asemanator protagonistilor. BRAVOOOOOOO si la MAI MULTE EPISOADE

    RăspundețiȘtergere
  21. va rugam sa dati serialul in reluare dimineata la o ora acceptabila si nu noaptea ca sa-l poata vedea si cei ce nu pot seara. E sper tare. mai ales Savas. Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ne mângâie sufletul, incălzeşte inima şi înnobilează spiritul acest film cu personajele lui principale: Omer (puşti care parcă vine din rândul artistilor pt.că relationeză perfect cu Yasemin şi Savaş, dacă nu poate este chiar membru în familia dev.a vreunuia din actori, Yasemin (femeia ranită din dragoste şi care se teme să mai iubească)şi Savaş (un adevărat CAVALER, GENTLEMEN, care odată găsindu-şi marea dragoste luptă din răsputeri pentru ea încercând să se facă înţeles de toată lumea: familie, prieteni, rude - care prin prestaţia lui artistică, face ca toate femeile să-şi dorească să aibă în preajma lor un asemenea OM,iubit, fiu, frate, rudă. Toate ONORURILE IUBIRII pot fi adresate acestor actori care ne luminează frunţile, înmoaie inimile şi zbuciumă sufletul cu puterea talentului.

    RăspundețiȘtergere
  23. Inima bate cu putere
    La simpla ta mângâiere,
    Sufletul tremură uşor
    La vorbele-ţi de dor,
    Ochii te caută în jur
    Şi mâinile uşor îţi tremur,
    Iar pentru iubirea-mi mă lupt
    Cu acelaşi drag de-nceput,
    Cu-ntreaga lume mă lupt.

    RăspundețiȘtergere
  24. Şi totuşi,
    În numele iubirii, fie-vă milă de sufletele noastre şi daţi mai multe episoade în timpul săptămânii sau efectuaţi traducerile dacă se poate ceva mai repede, nu ne mai supuneţi torturii în aşteptarea următoarelor seriale.
    VĂ RUGĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂM..........

    RăspundețiȘtergere
  25. cite episoade are dragoste si pedeapsa

    RăspundețiȘtergere
  26. antradevar este un film de exsceptie cum rar vezi .actori su transformat an pielea personajelor cea ce e foarte greu iasmin si savas asi joaca rolul perfect.eu unul am stat 72 de ore an fata leptopului de am vizionat toate cele 38 de ep ce sunt traduse.v reu sa va multumesc voua de la vanal de pentru ca ne faceti zilele mai frumoase si sa ne aducem aminte de zilele an care si noi macar odata an viata am iubit si am luptat sa fim an preuna cu peroana iubita.dar e prea putin 2 ep pe saptamana

    RăspundețiȘtergere
  27. Filmul Dragoste si Pedeapsa este forte bun,dar prea putin difuzat .Ar fi frumos sa dati macar de 3 ori pe saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi place foarte mult filmul "Dragoste si pedeapsa"..e super..dar cel mai mult mi`a placut "Anii pierduti":x..as vrea sa-l revad..:x

    RăspundețiȘtergere
  29. imi place foarte mult dati reluare si ziua in loc de nora pt mama cea mai urata emisie

    RăspundețiȘtergere
  30. super serialul dragoste si pedeapsa, dar e prea putin difuzarea a doara doua episoade pe sapt. rugam...mai mult

    RăspundețiȘtergere
  31. foarte frumos imi plac mult cum se respecta legile scrise si nescrise in lumea islamica ,mai ales respectul pt cei in varsta si respectul de sine al femeilor, ceea ce nu se mai gaseste in realitate in lumea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  32. imi place mult serialul dragoste si pedeapsa va rog difuzati mai multe episoade..................

    RăspundețiȘtergere
  33. Bravo Kanal D aduceti in sufletele noastre multa bucurie cu acest serial Dragoste si pedeapsa, dar avem o rugaminte , difuzati cel putin trei episoade pe saptamina !!! va rugam

    RăspundețiȘtergere
  34. foarte frumos serialul turcesc dragoste si pedeapsa minunati actori savas si yasemin imi place ffff mult povestea asta dar mi as dori sa ramana impreuna la final chiar daca e impotriva obiceiurilor turcesti si islamice

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunteti minunati ,iar noi cei de departe va urmarim cu dragoste.Va rugam mult daca puteti sa terminati serialul ""Ginere de import"" o parodie care ne umplea ochii de lacrimi.Nu stim motivul pentru cate l-ati intrerupt, dar inca odata ma repet, incercati sa ne faceti si noua viata mai frumoasa,deoarece departarea de tara si strainatatea nu sunt asa frumoase cum par de acolo.Va multumesc in numele tuturor celor din Loa Angeles care doresc sa revada acest serial.Va iubim si va multumim mult.

    RăspundețiȘtergere
  36. eu am vazut 42 episoade dar nu cred ca este sfirsitul asa tragic si fara....final.ar fi pacat.superb dar si tragic

    RăspundețiȘtergere
  37. vrem sa-l difuzati mai des acest serial(dragoste si pedeapsa).este cel mai frumos film turcesc.ce se mai aude de filmul poveste de familie?pe cand alta serie?

    RăspundețiȘtergere
  38. kanal d sunteti minunati aveti filme si foarte multe emisiuni interesante
    dar tare mult mias dori ca sa vad DRAGOSTE si PEDEAPSA mai departe eu sunt mult la serviciu si nu prea am timp sa ma uit
    dar pe youtobe aveti inregistrarea filmului dar nu sunt toate episoadele cu traducere in limba romina vas ruga foarte mult ca se va continua mai departe cu traducere in limba romina va multumesc mult sunteti minunati succese mai departe voua KANAL D

    RăspundețiȘtergere
  39. Mie mi-a placut mult un nou destin.

    RăspundețiȘtergere
  40. va rog sa dati mai multe episoade pe saptamana la dragoste si pedeapsa si sa dati si reluare va rog muuuuuuuuuuuuuuuuuuult

    RăspundețiȘtergere
  41. cum pot sa vad ultimul ep

    RăspundețiȘtergere
  42. dati si voi va rog mult si de ep 44 sutitrarea. simt ca inebunesc

    RăspundețiȘtergere
  43. Dragoste si pedeapsa un serial super tare.Felicitari celor care ne ofera traducerile.

    RăspundețiȘtergere
  44. este un film super,pe care il vede si sotul meu cu mare mare placere,este profund impresionat de tot...personaje,peisaje,muzica ,tematica filmului,obiceiuri,cultura,civilizatie.foarte bun serial.ne_am bucura daca s_ar da in fiecare seara de luni pana duminica.multumim mult kanald
    ani multi multi,multi de emisiuni bune si fffffffff bune.numai bine va dorim

    RăspundețiȘtergere
  45. VREAU SA STIU NUMELE PERSONAJULUI YAVUZ DIN SERIALUL DRAGOSTE SI PEDEAPSA.SA MA AJUTE CINEVAAAA! MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  46. eu am vazut pana la ep 52 dar ne tradus este un film super frumos am stata ore in sir sa il mvad prea tare

    RăspundețiȘtergere
  47. nu inteleg de ce nu ne raspunde nimeni la intrebari...............cate ep sunt??????si de ce dati atat de putine ep pe saptamana?????inebunim de nerabdare sa l vedem lunea si martea...dar e prea [utin.VA RUGAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM DATI M AI MULTE EP PE SAPTAMANA

    RăspundețiȘtergere
  48. imi place la nebunie Kanal D si filmele care le face in special Dragoste si Pedeapsa!!! ... Bravo voua...

    RăspundețiȘtergere
  49. kanal D sunteti cei mai tari in filme turcesti am inceput sa invat cuvinte turcesti ma uit foarte mult am si pe SD filmul ASI l-am vazut de multe ori BRAVOOOOOOOOOO

    RăspundețiȘtergere
  50. imi poaate zice si mie cineva unde gasesc ep 46 cu subtitrare in lb romana
    va rog.este un film foarte frumos care te tine cu sufletul la gura.

    RăspundețiȘtergere
  51. cate episoade are serialulu?imi poate spune cineva?
    va rog mult...nu se poate sa il bagati in fiecare seara?
    un film foarte misto,vreau sa vad finalul,sper sa fie unul fericit

    RăspundețiȘtergere
  52. Vreau si eu si multi altii mai multe episoade din dragoste si pedeapsa!dar cum se va termina?daca stie cineva id-ul meu e aly_nini99@yahoo.com plizz spuneti-mi!

    RăspundețiȘtergere
  53. este cel mai frumos serial pe care l-am vazut,cu un subiect si o distributie de exceptie,savas si yasemin sunt superbi iar draostea lor este atit de frumoasa,te face sa visezi,te face sa iubesti....nu as vrea sa se termine niciodata serialul sa traim si noi alaturi de ei aceasta frumoasa poveste de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  54. eu sunt akm la ep 60 si il impusca yavuz pe savas

    RăspundețiȘtergere
  55. Cel mai bun serial, de la Dallas incoa....bravo Kanal D difuzati cel mai tare serial! Imi place ca nu are nicio legatura cu porcariile alea de telenovele....difuzati mai des serialul

    RăspundețiȘtergere
  56. e cel mai tare serial turcesc dragoste si pedeapsa da gata tote canalele si din romania pE PRIMUL LOK ESSSSSSSSSSSSSS

    RăspundețiȘtergere
  57. si va muri savas...??????va fi un final tragic?cine stie? spuneti va rog

    RăspundețiȘtergere
  58. Dragoste si pedeapsa(Ask ve ceza) este un film nemaipomenit de frumos.Savas si Yasemin sunt foooooarte frumosi impreuna mare mare mare mare pacat ca nu sunt si in realitate impreuna si au alti parteneri fiindca ei sunt cei mai frumosi din film ii iubesc

    RăspundețiȘtergere
  59. cel mai minunat serial la fel ca asi impotriva destinului va multumesc ca ati pus un film asa de minunat ca acesta va iubesc o iubesc pe yasemin il iubesc pe omer pe savas pe fidan pe pala pe sahnur pe nazan pe baran pe haldun pe berfin pa mustafa pe cicek pe hakan pe pelin pe lara

    RăspundețiȘtergere
  60. filmul ,,dragoste si pedeapsa '' se termina in curand. Dar de ce? vrem continuarea filmului sa vedem ce semai intampla...este un film care a cucerit mii de inimi ,in ultimile luni sau cred ca mai mult si muuuulti dintre noi nu vrea sa ne despartim de actorii serialului care ne-au fost atttttat de dragi.....as vrea un site in care sa aflumai multe despre faimoasa actrita Yasemin pt ca o nobilitate ca a ei greu intalnesti....va roooooog mult sa mai dati episoade pt ca eu una nu as sti ce sa ma fac fara serialul meu de inima DRAGOSTE SI PEDEAPSA

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.