Iubiri secrete la Prima TV

Prima Tv ofera telespectatorilor sai un show marca Prima TV. De data aceasta nu mai este un reality-show ci este un reality-telenovela dar spre deosebire de episoadele din telenovela in care actorii trebuie sa invete rolurile, in Iubiri secrete protagonistii sunt oameni obisnuiti
Plecand de la o poveste reala, Eugen, Valeria, Mircea, Radu si Andrei traiesc o viata ca in filme. Familia Maris locuieste intr-o frumoasa vila din centrul Capitalei.

Eugen, capul familei, are 65 de ani si a mostenit dupa revolutie mai multe cladiri, devenind peste noapte foarte bogat. Acum toti membrii familiei sunt alaturi de el, sperand ca intr-o zi vor primi o frumoasa mostenire.
Sunt curios sa vad cum arata o astfel de emisiune. Iubiri secrete este pe Prima TV de luni pana miercuri de la ora 19:30.

135 de comentarii:

  1. care stie care este numele adevarat a lui radu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alin Brancu cautal pe facebook radu maris si il vei gasi

      Ștergere
  2. Daa..:-@ Caree Stitti ?:)):X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu il caut il iubesc pe radu

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau si io numele adevarat a lu radu plz plz :X:X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  5. cum il cheama pe radu in realitate? plzzzzz

    RăspundețiȘtergere
  6. daca ai cauta lai gasi eu am gasit k ar fi alin brancu da nu gasesc poze

    RăspundețiȘtergere
  7. fetelor,cand aflati sa-mi spuneti si mie!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. k cea mai maree placeree :)):x !! . =))0

    RăspundețiȘtergere
  9. cautati'l p facebook
    acolo l'am gasit si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  10. l'am gasit pe facebook:P
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1716864910

    RăspundețiȘtergere
  11. numele lui ii 'Alin Brancu' super telenovela

    RăspundețiȘtergere
  12. vreau si eu un site unde pot gasi poze cu Radu!!!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  13. apropo care e numele adevarat al lui Madalin ???si daca e din Barlad ???

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place madalin maxim!!!!!!!!....as vrea si eu mai multe detalii despre el...prima tv esti cea mai tare....super serialul....mii de pupici lui madalin:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. cine imi zice si mie numele real lui madalin?

    RăspundețiȘtergere
  16. bai tampito tu nu vezi ca madazin e un excroc?nu vezi ca idioata aia de delia i jucata de madalin cum vrea el ca-i fraiera si aia si-l iubeste esti chioara ce naiba mai bine zi sa traiasca radu nu ai vazut ce io facut lui andrei si ce or facut si cu radu si valeria saraca e disperata noroc cu barbati astia 2 din viata ei ca unu politist si unu avocat poate poate or face echipa si ior prinde pe amaratii astia doi de moldovenii dreq

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum il cheama pe Radu in realitate???

    RăspundețiȘtergere
  18. wweeeeeeeeeeee cey asta numai radu e primu apoi maria ,andrei hoaka cel may bn weee si valeria ,geta coman si eugen restu tarani tare si bay madalin delia si anda sunety varza madalin trbuia omorat cu sange rece si restu trani da tareeeee mai rau taran e madalin si anda

    RăspundețiȘtergere
  19. nu mia aparut pozele din iubiri secrete

    RăspundețiȘtergere
  20. pentru acel sau aceea cu -bai tampito-...am o intrebare... cat de imbecila poti fi si cu ce drept te adresezi tu asa unor oameni care intra pe acest site,care au aceleasi drepturi ca si tn si ultima parte interesanta cu-moldovenii dracului,app asa e corect ,dar expresia ce -io facut lui...-din ce parte a tarii vine?dar dupa cum ai scris si dupa cum te-ai adresat imi dau seama i ce categorie de oameni faci parte,si din pacate sunt milioane ca tine RUSINE.

    RăspundețiȘtergere
  21. felicitari pentru tenelovela facuta iubire secreta noi o urmarim toti din bacau

    RăspundețiȘtergere
  22. alin brancu este numele real a lui radu

    RăspundețiȘtergere
  23. al iubesc foarte tare pe radu este cel mai tare si mai nebun tinio tot afa mumosule te iubescccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

    RăspundețiȘtergere
  24. numele lui madalin este Bogdan Marchidan
    il poti cauta pe faceboom

    RăspundețiȘtergere
  25. hooooo...disperatelor :)))) >:P

    RăspundețiȘtergere
  26. numele lui radu este alin brancu si gasesti poze cu el pe facebook

    RăspundețiȘtergere
  27. da misto serial cel mai mult imi place de Maria si de Andrei,Radu si delia, si d-na Valeria. dar cum o cheama pe maria cu adevarat. pa tinetio tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  28. mie imi place ff mult de radu este un baiat super il adorr as vrea si eu id lui sau macar hi5 lui daca se poate ca vreau sal cunosc mai bne:X:X

    RăspundețiȘtergere
  29. buna sunt alina din bucuresti si eu cred ca pe radu il cheama alin brancu

    RăspundețiȘtergere
  30. buna sunt larisa am 21 de ani si imi place de radu fiind ca e pe stilul meu asa mai nebunesc , a si fetelor care stiti cati ani are radu in realitate (adica alin brancu) astept un raspuns de la voi fetelor.

    RăspundețiȘtergere
  31. diana il iubesc pe radu

    RăspundețiȘtergere
  32. super telenovela
    exact ca/n viata

    RăspundețiȘtergere
  33. eu stiu unde sta radu(alin brancu),odata cand am venit de la scoala l-am vazut in tramvai si am coborat dupa el,si-a lasat cv in masina si a urcat sus!dak vreti mai multe detalii idul meu este:eu.inimata@yahoo.com!si va rog care stie hi5 lu radu(alin)?

    RăspundețiȘtergere
  34. buna sunt oana,si cel mai tare din film este andrei,super ar fi dak ar fi si asa in realitate,,,daica bun,romantic,sa iubeasca asa cum joaca rolu in film. radu e un ingafat si increzut cred k asa e si in realitate,degeaba e frumos k e de nesuportat. de maria imi place foarte mult e frumoasa si se vede k si in realitate e o fata buna

    RăspundețiȘtergere
  35. cine imi spune unde sta radu (alin) sta cumva in bucuresti astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  36. speram k numele adevarat a lui radu sa fie alin brancu...este cel mai adorat personaj si cel mai frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  37. este cea mai tare telenovela mai ales radu , delia , ionut , dna valerya , madalin , eugen anda , clara , mircea as vrea si eu sa joc in telenovela iubiri secrete cea mai tare emisiune va rog sa ma sunati daca aveti nevoie de un minor de 12 ani sunatima la nr de tel 0754429194 , ma numesc chigabrirla monica

    RăspundețiȘtergere
  38. numele adevarat a lui radu e alin brancu si da e frumos

    RăspundețiȘtergere
  39. alin brancu e numele real a lui radu si neam cunoscut e aproape ca si in film

    RăspundețiȘtergere
  40. va urmaresc, ii tare ;)

    RăspundețiȘtergere
  41. numele lui radu este alin brancu

    RăspundețiȘtergere
  42. care e indentitatea mascatului?

    RăspundețiȘtergere
  43. taceti mah, k madalin e ff frumos si e mai frumos k radu ala..:-&, madalin e tipic "barbatul ce te da pe spate":x e asa dur si nebunatic:x radu ala e un afemeiat :-j... si ma kam enerveaza e prea copil:|.. dar glumele lui sunt amuzante aici nam c comenta... ube madalin:x

    RăspundețiȘtergere
  44. la prins pe madalin,la prins pe madalin!

    RăspundețiȘtergere
  45. vreau sa fie filmul si joi si vineri va rog bagatil si joi si vineri plz plzzzzzzz

    RăspundețiȘtergere
  46. Numele adevarat a lui Sorin il stie careva?

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna vreau sa joc in iubiri Secrete.Sunt o foarte buna actrita si am 12 ani. va rog sa intrati pe id de mess covaci_emilia56. Va rog sunt o foarte buna actrita

    RăspundețiȘtergere
  48. alina popescu radu adica (alinn brancu) are 22 de ani pentru a va asigura intrati pe google si scrieti comentari despre alin brancu sper sa va fi fost de ajutor mult succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  49. hei cum se numeste baiatul nou....care o rapeste pe delia ? care se indragosteste de ea?....numel esua adevarat e asa simpatik:X

    RăspundețiȘtergere
  50. numele adev l lui radu este alin brancu;P

    RăspundețiȘtergere
  51. CEA MAI TARE TELENOVELA misto o iubesc ! f reusita

    RăspundețiȘtergere
  52. tre telenovela
    imi place radu si sorin

    RăspundețiȘtergere
  53. o telenovela reusita
    ce-i mai tari baieti din iubiri secrete sunt radu si sorin

    RăspundețiȘtergere
  54. Nu inteleg de ce il comparati pe Radu cu Sorin, nu exista termen de comparatie. Radu (Alin Brancu)este fr talentat,a intrat in rol mai mult decat bine, are dictie, stie sa vorbeasca,are studii in domeniu (si asta se vede),pe cand Sorin nu imi demonstreaza nimic.

    RăspundețiȘtergere
  55. Stie cineva numele adevarat al lui sorin, e atat frumos :x:x

    RăspundețiȘtergere
  56. cum il cheama in realitate pe adrian coman

    RăspundețiȘtergere
  57. nu stiu cum dar eu lam vazut pe sorin la telciu cred ca lam confundat anca e cea mai draguta oricum suntem prietene foarte bune sorin chiar e frumos poop pe toti ciao

    RăspundețiȘtergere
  58. georgyana_ana 973 iunie 2011 la 10:56

    cel mai frumos baiat din serialul vostru este 100% radu e cool de tot si miar place sal cunosc oricine ar vrea sal aiba de iubit i love you radu pwpyk dwlkyk pe buze georgiana

    RăspundețiȘtergere
  59. buna care imi spune si mie numele real a lui sorin pls:D:D

    RăspundețiȘtergere
  60. pffff cum naiba sa va certati pe faptele unor actori ca cei din Iubiri secrete? doamneeeeee feresteee "...ca radu e bun, ca madalin e nu stiu cum, ca sorin nuj ce a mai facut"...wai mamaaa. Oameni buni, astea sunt rolurile lor, fiecare interpreteaza un personaj, dar asta nu inseamna ca ei sunt asa si in realitate. PS: Nu va indragostiti de personaje si nu judecati dupa rolurile pe care ei le interpreteaza

    RăspundețiȘtergere
  61. imi place sorin si madalin. Super tariiii.. si nu ma refer la roluri, ci la ei ca si barbati. :-*.

    RăspundețiȘtergere
  62. alina pe sorin il cheama gabriel mamiron

    RăspundețiȘtergere
  63. pe madalin il cheama bogdan marchidan:)

    RăspundețiȘtergere
  64. Alin Brancu [radu in film] il ador ;):X

    RăspundețiȘtergere
  65. pe delia cum o cheama in realitate

    RăspundețiȘtergere
  66. pe delia in realitate o cheama anca tivadar.

    RăspundețiȘtergere
  67. doamne ce ma bucur ca am vb cu sorin adika gabriel mamiron sunt cea mai fericitaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  68. si eu am vorbit cu alin brancu ieeeeeeee,nu e asa mare chestie e tot om,are maini picioare si doi ochi,intr-adevar este mai fumos in realitate,dar sunt destui frumosi pe pamantul asta.

    RăspundețiȘtergere
  69. Numele lui Radu din iubiri secrete este Alin Brancu....are poze pe faccebok....
    Sorin,Radu,Delia,Maria si Andrei sunt cei mai tari va pup...Sorin bafta!!!...ce dragutz esti pwpiki:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  70. buna ma numesc FRANGU CARMEN si am 13 ani urmaresk filu acesta de la inceput si mi-as dori foarte mult sa joc si eu in el daca aveti nevoie de un minor sunati la nr de tel:0767180654 sau 0785593971 MULTUMESC:x

    RăspundețiȘtergere
  71. il iubesc moolt pe madalin fiind ca este pe felie cu clanu ala mamiron si il mai iubesc si pe iani da sorin ala e deja un bou la fraierit delia proasta aia poi sorin sa facut de ras o luato de nevasta si aia lo bagal la puscarie si pe langa asta el mai e si un mafiot crede tot ce spune iubita lui si tauru e Very Very Good adica foarte foarte bun ,si radu e bun la femei si bunicasu si fiusu da mircea e un betiv

    RăspundețiȘtergere
  72. buna imi poate spune si mie cum o cheama in realitate pe clara din iubiri secrete?:*

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna ma numesc Andreea . Foarte tare serialu`.. nu l`am urmarit prima oara.. da` acum cand il da a doua oara am inceput sa`l urmaresc si nu am [utu sa ma stapanesc si ma uit de ieri la el pe you tube..!:x e foarte tare.. acum` l`am terminat de vizualizat:x abia astept sezonul 2 !!:x mor de nerabdare:x:x Preferata mea este DELIA iar personajul masculin cel care m`a impresionat cu iubirea lui pt delia a fst SORIN.!:d pacat ca n`au ramas impreuna.. io i`as fi vazut impreuna.. mai mult dekt pe delia cu radu.. :)) parerea mea..:d

    RăspundețiȘtergere
  74. mult scces in continuare dragi mei si multe sezoane in continuare

    RăspundețiȘtergere
  75. Alin Brancu il cheama pe Radu pe Madalin Bogdan Marchidan delia o cheama Anca Tivadar PE anda aniela doine etc stiu mai multe daca vreti sa aflati contactatima la idu de mess goalkeper_cristi am idu celor di n iubiri secrete si contu de facebook

    RăspundețiȘtergere
  76. care stie un site unde pot vede poze super tari cu alcapone sabie madalin yani sorin tauru

    RăspundețiȘtergere
  77. pe facebook poty vedea poze cu iani sorin si tauru

    RăspundețiȘtergere
  78. numele real al mariei este raluca culda.imi puteti sp simie numele raluicai(sora deliei)

    RăspundețiȘtergere
  79. pe raluca o cheama emanuela radu si are 19 si este miss universal

    RăspundețiȘtergere
  80. cum il cheama pe Iani mamiron in realitate?????

    RăspundețiȘtergere
  81. care site vreun site de unde pot sa vizionez iubiri secrete sezonul 2 episoadele 25 26 27 28 29 30 sau macar 25 am nevoie urgent
    trimitetimi siteu pe mess:marginean_vlad@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  82. cum il chema pe iani va rogg//!!!!

    RăspundețiȘtergere
  83. cati ani au actorii din iubiri decrete??/

    RăspundețiȘtergere
  84. singur actor pe care cu greu il suport este Vlad pt ca e prea parsiv

    RăspundețiȘtergere
  85. ma ce muriti toti de radu eu nu m duc dusa de cum asi joaca rolurile ci de el an sine dar cel mai frm sa recunoatem cu toti sorinake la masculin si raluca la feminin vreau si eu id lui sorinake pwpik dulkic an botic sorinake

    RăspundețiȘtergere
  86. sorin esti cel mai simpatic actor din tot serialul pup dolcee:*:*:
    *

    RăspundețiȘtergere
  87. ie soooper sorinake frate ie clar

    RăspundețiȘtergere
  88. si eu tot la fel vlad e un parsiv as vrea sa ii traga madalin in cap un glont

    RăspundețiȘtergere
  89. Numele adevarat a lui Radu este : Alin Brancu ... Si daca nu ma credeti uitativa la poze pe net .

    RăspundețiȘtergere
  90. sorin din iubiri secrete este cel mai belea si sexi pupici te ubi

    RăspundețiȘtergere
  91. Cine stie cum se numesc toti actorii din serialul iubiri secrete,va rog spunetimi si mie va rog,va rog.MADALIN si SORIN cei mai tari,va ador,va iubesc mult mult.

    RăspundețiȘtergere
  92. ce frumosi sunteti si la ador pe toti si sa iubesc si vreau id lui delia si raluca si lui radu si lui sorin si anda si va iubesc pe totipwp

    RăspundețiȘtergere
  93. pe sorin si raluka ii cauta id lor plzz

    RăspundețiȘtergere
  94. cum il cheama pe Tauru???

    RăspundețiȘtergere
  95. tauru -iulian vaduva
    yani-Gheorghe Iani
    Radu -Alin Brancu
    Sorin Gabriel Mamiron
    Iulia-Rudaru Loredana
    Irina-Natalia Cebanu
    Madalin -Bogdan Marchidan
    BUNICU Geo-George Simion
    Anda-Aniela Doinea
    Raluca-Emanuela Radu
    Valeria-Mihaela Prodan
    Andrei-Catalin Stanciulescu

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna! ma numesc annndreea si iubesc serialul iubiri secrete... si pe voi toti...succes si sa fie cat mai multe sezoane:):):)

    RăspundețiȘtergere
  97. e cel mai tare serial romanesc. va iubesc si va pwp pe toti.... mult succes in qntinuare

    RăspundețiȘtergere
  98. ieste cea mai tare telenovele mai ales madalin si capone

    RăspundețiȘtergere
  99. numele adevarat al lui radu este ALIN BRANCU si are 22 de ani

    RăspundețiȘtergere
  100. IL IUBESC MULT DE TOT PE SORIN....E BUUN RAUU DE TOOOT

    RăspundețiȘtergere
  101. cine vrea id lui raluca este ralucka_manuela

    RăspundețiȘtergere
  102. cum dumnezeu sa te indragostesti de un personaj?:))) il mai si critici pe deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  103. sunt georgiana katty are mareee dreptate.am 14 ani si totusi imi plake de radu,ionut,sorin,madalin,capone,andrei[dintre baieti]sunt buuuuuuuuuuuuuuuni raaaaaaaaaaaaaaaaau de toooooooooooooooooooot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    raluka,irina,delia,iulia,anda,diana sunt kele mai frumoase fete din acest serial.
    eu nu mas fii gandit niciodata k ionut este fratele lui serban huidu.

    RăspundețiȘtergere
  104. spunetimi si mie care este numele adevarat a lui clara cine stie va rog frumos sa imi spuneti si mie este ungent

    RăspundețiȘtergere
  105. eu sunt prietena de familie cu gabriel mamiron si nu inteleg de ce ii jigniti si ii cunosc pe aproape toti actorii

    RăspundețiȘtergere
  106. si eu sunt fana si am adresele tuturor

    RăspundețiȘtergere
  107. eu am toate adresele tuturor

    RăspundețiȘtergere
  108. sunt o prietena foarte apropiata cu gabriel mamiron(sorin)si nu mai scrieti ca il yub pentru ca are o prietena care este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  109. numele lu raluca este emenuela radu si a lui madalin este bogdan marchidan

    RăspundețiȘtergere
  110. imi ziceti si mie numerul te tel a lui radu din iubiri secrete va rogggggggggggggg:*:x

    RăspundețiȘtergere
  111. puteti sami dati si mie id de mess a lui raluka va rogggggggggggg

    RăspundețiȘtergere
  112. care este id-ul lui raluka spuneti mi va rog eu mult puteti sami spuneti pe id alexut_geanut

    RăspundețiȘtergere
  113. care este id-ul lui[ionut] matei din iubiri secrete

    RăspundețiȘtergere
  114. sunt marco o ador pe raluca si pe delia care sunt id-rile lor

    RăspundețiȘtergere
  115. buna sunt iusty cine are id-ul lui matei?

    RăspundețiȘtergere
  116. care este numele adevarat al baiatului ce joaca rolul lui sorin?

    RăspundețiȘtergere
  117. Cei mai tari sunt Delia,Raluca,Radu,Sorin,Ionut

    RăspundețiȘtergere
  118. Cine imi spune si mie cum o cheama pe Ioana si pe Stefan?numele real...va rog

    RăspundețiȘtergere
  119. numele real al lui sorin este Gabriel Mamiron..

    RăspundețiȘtergere
  120. Vreti fb lui adevarat ???
    www.facebook.com/gabriel.blue1

    Va dau fb pentru ca mam (certat cu el)

    RăspundețiȘtergere
  121. vreau si eu numarul lui haidu matei sunt cu el si a zis ca am o surpriza nu mai pot astepta sau facebook lui

    RăspundețiȘtergere
  122. cati ani are Sorin Mamiron

    RăspundețiȘtergere
  123. eu cred ca sorin este frumos si bun la suflet

    RăspundețiȘtergere
  124. numele adevarat a lui clara este tot clara

    RăspundețiȘtergere
  125. care este adevaratul numar de telefon a lui alin brancu?

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.