Campania "In or out" pe pagina de Facebook Bricostore România

Primăvara e un sezon bun de a cultiva o campanie promoțională. Pe seama acestui principiu Bricostore a lansat campania "IN or OUT" pe pagina de Facebook a Bricostore România ce se desfășoară în perioada 20 martie - 17 aprilie 2013.
Pentru a participa la campania promoțională, participanții trebuie să parcurgă următoarele etape:
- să dea like aplicației de concurs pe pagina www.facebook.com/BricostoreRomania
- să completeze un mic chestionar despre preferința în a lucra în casă sau în grădină.
Tragerea la sorți, în urma căreia vor fi extrași 2 câștigători, va avea loc la data de 22.04.2013.
Premii:
- premiul IN: o trusă de scule marca Bricoline în valoare de 531 lei.
- premiul OUT: o mașină de tuns gazonul Bricoline 1500 W, preț 5000 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.