Sampon uscat Batiste Brunette pentru un par minunat instant

Cu mult timp in urma auzisem de samponul uscat pe care sa il folosim atunci cand nu avem timp sa trecem parul prin ritualul nostru zilnic de ingrijire si curatare. Dar cum prin magazine nu imi sarea in ochi un astfel de sampon ideea a ramas in stare latenta asa ca atunci cand am auzit din nou la tv de acest sampon m-am hotarat sa imi cumpar si eu. Chiar este necesar sa il ai prin preajma pentru ca nu stii ce se iveste iar cum aspectul parului conteaza atat pentru starea ta de bine cat si pentru impresia pe care le-o faci celorlalti atunci cand te afisezi cu un par lipsit de stralucire, lucios, lipit de cap sau daca aveti parul gras si vreti sa reduceti frecventa de spalare acesta este solutia. Nu aveam incredere ca o sa functioneze avand in vedere ca este un fel de praf care il aplici pe par si acum cred ca doar apa ajuta in procesul de curatare a parului si scalpului dar o data intr-o situatie criza chiar este util un astfel de sampon. Mai intai am cercetat bine mai multe pareri si intr-un final balanta a tins pozitiv spre samponul uscat Batiste chiar defavorizand multe firme cunoscute probabil avantajul il constituie cele doua variante de sampon cu pudra de talc colorata ce nu lasa parul albicios. Asa ca nu am mai stat pe ganduri si mi-am facut comanda de sampon uscat Batiste Brunette pentru par saten natural sau vopsit la pretul de 28 lei.
Bineinteles ca daca vrei mai mult decat unul sunt disponibile si promotii convenabile.
De ce am ales acest sampon? L-am ales pentru ca la varianta Black si Brunette pudra de talc din compozitia samponului este colorat pentru a evita aspectul albicios pe parul inchis la culoare dar efectul este acelasi la toata gama de sampoane Batiste. In final pot sa zic ca sunt multumita de acest sampon, avand breton mi se intampla tot timpul sa mi se ingrase mai repede decat restul parului din cauza ca imi trec mainile mai des prin el, asa ca doar cu doua pufuri mi-am rezolvat instant problema si chiar a fost fresh imediat, un efect neasteptat. Deci nu o sa mai fiu nevoita sa imi spal doar bretonul atunci cand pentru restul parului nu am nevoie de spalare, si nu o sa mai fie nevoie sa astept sa se usuce, sa-l indrept cu placa s.a. (cat timp pierdut:(...).
Pentru a vedea imaginile mai clare apasati pe ele iar cantitatea samponului este ca a celui obisnuit mic de 200 ml. Produsele le gasiti pe site-ul http://samponuscat.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.