La mana destinului Kanal D

Kanal D ofera telespectatorilor un nou serial turcesc, La mana destinului. Se pare ca La mana destinului se va difuza dupa ce serialul Iubire ascunsa va fi la ultimul episod. Beyaz Gelincik caci asa este numele original al serialului are in distributie:
Erkan Petekkaya ... Ömer Aslanbas
Sezin Akbasogullari ... Ceren Duru
Ismail Hacioglu ... Mehmet Ali Aslanbas
Tülin Özen ... Meryemce Aslanbas
Betül Sahin ... Gülizar Aslanbas
Seyda Sasmaz ... Zeliha Karakucak
Ayçin Tuyun ... Ceyhan Aslanbas
Altan Erkekli ... Halil Aslanbas
Esra Kizildogan ... Diyar
Olgun Simsek ... Aziz
Sinan Albayrak ... Melih
Mehmet Günsür ... Mustafa Aslanbas
Mehtap Altunok ... Nar
Selin Altay ... Maria
Pe Erkan Petekkaya l-ati vazut jucand in serialul Un nou destin unde mi-a placut cum a jucat.

22 de comentarii:

  1. Asa ca o prima parere pot spune ca imi place tare mult de Mustafa(mehmet Gunsur).imi place ca stie sa protejeze dragostea lui fata de Meryemce

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa iUBIRE ASCUNSA nu mai pot sa vad orice fel de film caci scenariul f bun jocul excelent al actorilor alesi pe spranceana si filmarea de exceptie a imaginilor parada modei sunt cateva elemente forte ale ac film Bravo lor

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plce foarte mult filmul dar am pierdut episodul 3 unde il pot vedea?

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea daca se poate sa fie difuzat seara serialul, ca lucrez si nu il pot vedea.

    RăspundețiȘtergere
  5. vreu poveste de familie chiar nu-l mai dati deloc era chiar foarte frumos vreu continuarea

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte interesant serialul...imi place ideea asta de putere, dragoste si rivalitati la un loc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. super filmul,........ dar poveste de familie de ce nu il mai transmiteti.
    foarte bun filmul si real.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place episodul in care Mustefa si Meryece sunt impuscati.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este super serialul dar nu reusesc sa-l vad tot,daca s-ar putea sa inceapa de la ora 16 ar fi perfect

    RăspundețiȘtergere
  10. Mustafa Aslanbas chiar a fost omorat de catre aziz?

    RăspundețiȘtergere
  11. mie imi place mult de Mehmet Ali Aslanbas(Ismail Hacioglu) si de Mustafa(Mehmet Gunsur).nu este nici o problema ca este difuzat la ora 15:20

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador actorul Erkan Petekkaya si-mi place rolul pe care-l interpreteaza..un barbat puternic,stilat care stie si poate sa obtina ceea ce vrea fara sa-l retina nimeni si nimic..un barbat tandru care iubeste cu intensitste

    RăspundețiȘtergere
  13. crys imi spuneti va rog cum pot sa vad tot serialul la mana destinului

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place foarte mult acel film.as vrea sa aflu unde pot vedea ep.82

    RăspundețiȘtergere
  15. si mie imi place enorm de mult filmul .... as vrea o adresa unde il pot viziona serialele inainte....vreau serialele 88,89,90.........please

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place foarte mult de Mahmet Ali Aslanbas!

    RăspundețiȘtergere
  17. nu imi vine sa cred ca am putut pierde ultimul episod.o pana de curent m-a impiedicat sa vad inclusiv reluarea.offf!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ar fi super sa il mai dea odata ca eu nu am vazut multe episoade...si ce mult imi placea

    RăspundețiȘtergere
  19. Cine poate povesti ultimul ep din La mana destinului?va rog frumos...am pierdut chiar ultimul episod si vreau sa stiu cum sa terminat.multumesc :-*

    RăspundețiȘtergere
  20. cineva spune ca ii place mustafa,ca stie sa-si apere dragostea.mda,e ceva pentru o fosta prostituata.la turci , in ziua de azi daca exista un asemenea, caz poate fi unul la 10 milioane.oricum eu personal numesc astfel de barbati,,pacalici,,.dar in familia lor mai este unul ,imi scapa cel ce umbla cu buzata maria,figura tipica de centurista,regina a sexului oral la soferii de t.i.r .......

    RăspundețiȘtergere
  21. cineva spune ca ii place mustafa,ca stie sa-si apere dragostea.......mda pentru o fosta prostituata nu e rau deloc.......

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.