Melodia din Emperatriz (si versuri)

Telenovela cea mai asteptata a verii este Emperatriz care se va difuza pe Acasa TV din 1 iunie 2012. Gabriela Spanic face aceasta telenovela sa fie si mai speciala. Melodia de la inceput: Mónica Naranjo: Emperatriz de mis sueños. Asculta aici melodia:


Versuri
Por dejar al corazón
que volara libre,
regreso final ya roto,
casi insensible


Y al borrar cada cicatriz
de mi mundo yo me volví
la reina y señora de cada momento,
la única dueña de mis sentimientos.
La emperatriz de mi vida


Ven y enséñame a creer
que este mundo puede ser
algo mas que un lugar tan vacío
cariño mío

Toma mi alma entre tus brazos,
levanta mis pedazos,
Dibuja para siempre
tus besos por todo mi cuerpo
Y vuélvete al viento
que cumpla tus sueños......

39 de comentarii:

  1. e super melodia si serialul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. marfa filmul si melodia:x

    RăspundețiȘtergere
  3. superba melodia si ea la fel:*

    RăspundețiȘtergere
  4. ador filmul i love gabriela spanic

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place melodia,dar si filmul.o iubesc pe Gabriela Spanic!

    RăspundețiȘtergere
  6. grabriela spanic face tot filmu

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba melodia dar si serialul Emperatriz actrita mea preferata Gabriela Spanic zii de zii urmaresc acest serial îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. ador filmul imi place in special de Emperatriz si Alejandro ,si precizez ca Gabriela Spanic este actrita mea preferata!imi place mult si melodia.

    RăspundețiȘtergere
  9. superba melodia...si filmul la fel..

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubesc filmul asta enorm de mult...cand o sa se termine am sa plang...cand aud melodia mi se zbarleste pielea pe mn
    va iubesccccccccc..........mult..........bravoo

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt de acord cu voi!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. IMI PLACE FIMUL DAR SI PERSONAJELE

    RăspundețiȘtergere
  13. im place filmul ,dar si actrita. esti bestiala emperatz

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place filmul,dar si Emperatiz.I se potriveste melodia.Emperatiz,esti de neinvins.

    RăspundețiȘtergere
  15. imi place mult melodia dar si serialu

    RăspundețiȘtergere
  16. arati superb dar plangi ca des

    RăspundețiȘtergere
  17. Ador melodia si serialul la fel. Gabriela Spanic e cea mai frumoasa :x o ADOR

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place melodia dar cel mai mult imi place de Emperatriz,Alejandro si fetele ei:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Te iubesc Gabriela Spanic ... ador filmul :*:*:X

    RăspundețiȘtergere
  20. iubesk filmul emperatriz .......... super tare serialul ....... Federico este nemaipomenit imi e simpatic

    RăspundețiȘtergere
  21. cea mai faina telenovela ii pwp si ii iubesc

    RăspundețiȘtergere
  22. doamne ce fain o fost filmul asta mai datil o data va iubesc pe toti actori dar in special pe emperatriz la fel si melodia ati avut cea mai frumoasa telenovela

    RăspundețiȘtergere
  23. ete foarte frumos telenovela emperatriz.

    RăspundețiȘtergere
  24. a fost cel mai splendid film l-as mai revedea de 1001 ori daca as putea.ador toate personajle mai ales pe alejandro cel mai chipes va iubesc si va pupacesc pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  25. e o telenovela superba pacat ca sa terminat

    RăspundețiȘtergere
  26. Superb serialul,l-am urmarit episod cu episod :-* si melodia de pe generic frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  27. Iubesc serialul.Chiar si acum,cand s'a terminat eu inca ascult melodia.Gaby si Bernie au facut tot serialul...sa recunoastem ca si Adriana Louvier a avut un rol important.
    I LOVE YOU,GABY ! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  28. imi place melodia foarte mult si de emperatriz este actrita mea preferata

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi place foarte mult aceasta melodie ma cheama natalia ... e forte frumy aceasta melodie
    Emperatriz este actrita mea preferata

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.