Concurs Reader's Digest pe www.edituradigest.ro/concurs/excursie

Cu editura Reader's Digest poti castiga o vacanta in valoare de 12000 euro pe insula Bora-Bora. Insulele polineze sunt un colt de rai pe pamant, soare, apa azurie, nisip fierbinte. Ai sansa sa ajungi in curand pe o plaja perlata, sa inoti in oceanul limpede, sa savurezi un cocktail la apus de soare... sa te relaxezi la umbra unui palmier si sa te invaluie farmecul acestei minunate insule de corali. Tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi pe www.edituradigest.ro/concurs/excursie folosind codul pe care l-ai primit. 
Nu prea am inteles eu regulamentul complet si cum poti deveni castigator dar regulamentul concursului poate fi consultat de dumneavoastra pe adresa specificata mai sus.

190 de comentarii:

  1. si totusi, unde imi pun codul pentru excursie???

    RăspundețiȘtergere
  2. suidfisduifiasdfgidfigdfgsd

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa bag codu' de inregistrare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa-ma sa lucrez pe calculator.

    RăspundețiȘtergere
  5. 04121 sunteti cei mai tari CLAUDIA

    RăspundețiȘtergere
  6. unde se trece contul de inregistrare?ca nu vad nimic de genul asta

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna eu sunt simona!
    Codul meu este 04121

    RăspundețiȘtergere
  8. cum me inregistrez?

    RăspundețiȘtergere
  9. unde introduc codul de inregistrare?

    RăspundețiȘtergere
  10. cum se procedeaza pentru a introduce codul

    RăspundețiȘtergere
  11. Lasa-ma nu ma mai bruia. Nu te vreau

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am nevoie de a fi vizibil. Vreau sa fac ce vreau pe calc. nu in functie de tine

    RăspundețiȘtergere
  13. Spumeai ca urmaresti

    RăspundețiȘtergere
  14. codul de inregistrare:04121

    RăspundețiȘtergere
  15. BUNA MA NUMESC RAMONA SI NU STIU UNDE SA BAG CODUL

    RăspundețiȘtergere
  16. sa mergeti toti la ... cu prostiile voastre

    RăspundețiȘtergere
  17. anonim e batere de joc pacalleala

    RăspundețiȘtergere
  18. nu gasesc locatia pt cod va multumesc ghita satu-mare

    RăspundețiȘtergere
  19. TOTUSI,VORBA CELOR DE MAI SUS, UNDE SE TREC CODURILE. SI CE-I MAI INTERESANT, RASPUNDETI LA INTREBARI?

    RăspundețiȘtergere
  20. SI ACUM VAD CA TOATA LUMEA ARE ACELASI COD DE INREGISTRARE, SI ANUME 04121. CE INSEAMNA ASTA. SARLATANIE

    RăspundețiȘtergere
  21. E o excrocherie, toți avem nr. 04121, ar trebui să afle si Protectia Consumatorului chestia asta sau măcar Poliția.

    RăspundețiȘtergere
  22. sant roxana badea nu am email dar trimit codul prin emailul unei verisoare codul este 04121 multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. - nu e valabil nimic , excrocherie asa merge la români..care pun botul la câștig de bani nemunciți

    RăspundețiȘtergere
  24. codul meu04121 sper sa nu fie magarie,chiar daca toti au acelas cod Maria.

    RăspundețiȘtergere
  25. 04121 am si eu.GOLANIE CURATAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. De ce nu raspunde nimeni aici...Cum se face ca toata lumea are acelasi cod...cum inregistreza ei persoanele,nu stiu?

    RăspundețiȘtergere
  27. 04121 am si eu,ne vom intalni cu toti la Bora Bora,pacaleala....

    RăspundețiȘtergere
  28. ap.codul meu este 04122 nr.serie s96-pg5

    RăspundețiȘtergere
  29. da e o hotie pe fata toata lumea are acelasi cod 04121 si nu se stie unde trebuie trecut.......am cheltuit o groaza de bani cu nebunia de readers digest si nimic de ani de zile sunt falsuri pe fata...........

    RăspundețiȘtergere
  30. de ce nu raspundeti la intrebari...........ca habar nu aveti ce sa mai mintiti

    RăspundețiȘtergere
  31. codul meu este 04121

    RăspundețiȘtergere
  32. este o excrocherie nationala fraierilor trimiteti le bani

    RăspundețiȘtergere
  33. sal codul meu 04123

    RăspundețiȘtergere
  34. toti avem aceleasi coduri e prosteala pe fata dam si bani ca prostii cu milioanele :))

    RăspundețiȘtergere
  35. buna,sunt costy.codul meu este 04123

    RăspundețiȘtergere
  36. si eu am codu 04121 deci este prosteala ca restu concursurilor asa ca asteptati vacanta nici macar nu ai unde sa treci codu macar atat de faceau si eu sa nu vada lumea :)))

    RăspundețiȘtergere
  37. Adriana - Tg. Mures8 mai 2012 la 10:25

    Codul de inregistrare> 07121 -

    RăspundețiȘtergere
  38. Codul meu pentru concurs este 04121.

    Dar acest cod se pare ca apartine mai multor persoane , sa inteleg ca totul e o capcana pentru cititorii editurii Reader Digest?
    O alta inselatorie in fata oamenilor?
    Sa va fie rusine..........

    RăspundețiȘtergere
  39. daca codul meu e acelas cu a altor pesoane atunci cum se face selectia?
    E o alta excrocherie in a carei plasa am picat?

    RăspundețiȘtergere
  40. Moldovan Lenuta8 mai 2012 la 17:02

    codul meu este : 04121

    RăspundețiȘtergere
  41. Mihai Maria
    Codul este 04122
    Nu stiu unde trebuie sa inregistrez codul.

    RăspundețiȘtergere
  42. Vad ca a mai aparut razlet cate un alt cod. Poate a fost greseala de tastare. Dar ce este mai interesant raspuns nu se primeste unde anume se introduce codul. Deci pana acum suntem 3 tabere care se bat pt. vacanta. In orice caz vom pleca multe persoane in vacanta, sau se va extrage un cod care nu-l are nimeni ca au omis sa-l dea la cineva.

    RăspundețiȘtergere
  43. avem acelasi cod toata lumea ?

    RăspundețiȘtergere
  44. Ce comentariu sa mai trimit ,daca organele de cercetare penala nu intervin sa vada cu ce escroci au de aface ?

    RăspundețiȘtergere
  45. unde se trece codul?
    Elena Bratu codul este 04123

    RăspundețiȘtergere
  46. sunteti niste excroci toti avem acelasi cod?

    RăspundețiȘtergere
  47. codul meu este 04121

    RăspundețiȘtergere
  48. Dumitriu Stelian9 mai 2012 la 13:15

    ce dracu'i golania asta ? si codul meu e 04121.v-ati molipsit si voi de jegul romanesc ? dezamagire totala.......si oricum "multa caldura" !

    RăspundețiȘtergere
  49. raducanu florica angela codul meu este 04121

    RăspundețiȘtergere
  50. violeta ilie cod de inregistrare 04121 ; vad ca nu este un cod personal; nr.serie S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  51. MA numesc Ionescu Florina iar codul meu este 04123, unde ma inregistrez ?

    RăspundețiȘtergere
  52. Codul este identic la mai multe persoane

    RăspundețiȘtergere
  53. codul de inregistrare: 04123

    RăspundețiȘtergere
  54. unde se scriu codurile?

    RăspundețiȘtergere
  55. Se pare ca este o mare inselatorie de cind stiu ca a aparut Reader's Digest tot felul de amagiri se pare ca cineva cistiga pe urma noastra..la fel am si eucodul de 04122 si S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  56. Am concluzionat,ca firma Digest nu merita atentie din partea mea..Deoarece toti concurentii au aceasi cod de inregistrare

    RăspundețiȘtergere
  57. dragan manea cod 04121

    RăspundețiȘtergere
  58. dragan manea cod 04122

    RăspundețiȘtergere
  59. 10mai 2012
    dragan manea cod 04121

    RăspundețiȘtergere
  60. 10 mai 2012
    dragan manea cod 04122

    RăspundețiȘtergere
  61. Nu credeti ca este o nebunie ce faceti aveti impresia ca sintem copii timpiti tot trimiteti sa facemm una alta pentru un cistig asa de mare acum ati mai pus s-a ne iregistram cu aceste coduri unde si cum cind toata lumea are acelasi cod .

    RăspundețiȘtergere
  62. cred ca sint niste escroci care profita deincrederea unor oameni simpli. sa le fie rusine ca ne amagesc cu astfel de promisiunigogonate

    RăspundețiȘtergere
  63. Ma numesc Grigoriu Maria si codul meu de inregistrare pentru concursul "edituradigest.ro/concurs/excursie"
    este: 04122.

    RăspundețiȘtergere
  64. Se pare ca e o excrocherie ,toti avem codul 04121

    RăspundețiȘtergere
  65. unde ne inregistram
    mihalache crestina codul meu este 04123

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna seara!Va rog sa veniti cu precizari referitoare la concurs.Sau este o gluma?....

    RăspundețiȘtergere
  67. Claudiu - Vaslui
    Codul meu este 04123 , serie S96-PG5;

    RăspundețiȘtergere
  68. Cocan Daniela - Cluj
    Codul meu este 04123,seria S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  69. Daniela cluj
    cod 04123 serie S96-PG5
    eu am jucat la concursul acesa din curiozitate si acum vreau sa aflu mai multe

    RăspundețiȘtergere
  70. si totusi unde-mi pun codul de inregistrare?

    RăspundețiȘtergere
  71. ce fel de aprobare?

    RăspundețiȘtergere
  72. Ma numesc Elena si mi-am dat seama ca este o teapa in tot ceea ce faceti. Trimiteti produse care nici nu au fost comandate, poate ca prinde si se face plata. Codu este 04122.Nu stiu cum sa procedez cu produsul care l-ati trimis, eu nu-l doresc.

    RăspundețiȘtergere
  73. unde scriu codul ca sa particip la concurs

    RăspundețiȘtergere
  74. codul este 04121 seria S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  75. domnilor va jucati cu niste pensionari amarati ii condamnati la greva foamei pe fata cu minciunile voastre isi dau jumatate pensia pe produsele voastre dornici sa va imbogatiti peste noapte o sa fiti trasi la raspundere rusine GHEORGHE

    RăspundețiȘtergere
  76. fara comentarii,cod 04123

    RăspundețiȘtergere
  77. cate persoane au acest cod 04123

    RăspundețiȘtergere
  78. 04123 nr de serie S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  79. sunteti intr-adevar niste escroci

    RăspundețiȘtergere
  80. am codul04122 seriaS96PG5 acest cod a mai fost trimis cred ca e vrajealaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  81. codul meu e 04123 dar nu stiu unde sal bag

    RăspundețiȘtergere
  82. Radu Toderici 04123

    RăspundețiȘtergere
  83. Paula sunt,codul meu este(ca la majoritatea)04123.

    RăspundețiȘtergere
  84. daca spuneti ca urnariti comentariile noastre, de ce nu spuneti clar unde trebuie trecut codul? Si,mai ales, nu lamuriti oamenii de ce apar mereu aceleasi coduri la "n" persoane? Eu v-am crezut o firma serioasa si nu vreau sa fiu complet dezamagita.Ce se intampla,de fapt? Chiar nu puteti da un raspuns clar, sa stim ce avem de facut?Trimiteti fel de fel de scrisori, cu fel de fel de instructiuni. Va este greu sa spuneti intr_un colt de hartie ce este cu acest concurs si de ce apar aceleasi serii?Vreau lamuriri urgent.Maria din Moreni.Ca urmare, mai dau un cod: 04122 S96-PG5.As fi curioasa sa vad cati mai au acest cod.

    RăspundețiȘtergere
  85. Tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi pe www.edituradigest.ro/concurs/excursie folosind codul pe care l-ai primit. scrie la inceputul textului

    RăspundețiȘtergere
  86. sinteti nebuni sau destepti

    RăspundețiȘtergere
  87. Carmen Magyar - codul meu de inregistrare este de 04122 cu seria S96-PG5. Se pare ca acest cod si serie sint atribuite si altor persoane; imi face impresia ca bazindu-va pe increderea noastra , va bateti joc de noi . Dar singurul perdant sinteti voi, Rider Digest !

    RăspundețiȘtergere
  88. cod meu este 04122 unde ma inreg

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna ziua, am primit din nou o prosteala pe banii mei desigur cu o inregistre la-UNDE-???..nu apare nicaieri sa ne inregistram decat in prostia nostra, vindeti lucruri ff. scump..unele le gasim la preturi mult mai mici pe net.
    OPC-ul oare nu o avea nimic de zis de acest concurs stupid?
    Nu cred ca a existat vreun castigator real

    RăspundețiȘtergere
  90. nu vad nicaieri unde ne putem inregistra....ESTE O MARE PACALEALA...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  91. TOTUSI NU APARE UNDE SA NE INREGISTRAM DECAT PE BEST-JOBS???

    RăspundețiȘtergere
  92. SA VA FIE RUSINE,PACALITI OAMENII

    RăspundețiȘtergere
  93. DA,SUBSRIU,SI CODUL MEU ESTE 04122CU NR.DE SERIE S96-PG5.SUNT MAI RAI CA SI HOTII DE BUZUNARE

    RăspundețiȘtergere
  94. Nu ne mai urmari.Spunene unde sa introducem codul.Sint a 12 persoana cu acelas cod.Are dreptate Maria din Moreni.

    RăspundețiȘtergere
  95. V-am spus la inceputul textului ca aceste coduri se introduc pe site-ul www.edituradigest.ro/concurs/excursie

    RăspundețiȘtergere
  96. Sa te urmareasca pe tine poliyia economica!

    RăspundețiȘtergere
  97. CODUL UNDE SE INREGISTREAZA ???????????????????

    RăspundețiȘtergere
  98. si eu am 04122 serie s96-pg5.LEAPSA TOTALA.MULTUMIM RIDERS DIGEST.romanii sunt creduli.

    RăspundețiȘtergere
  99. Am avut incredere pana acuma,dar de azi s-a scimbat totul,despre activitatii vostrii catre clientii vostrii!!!!!Nici eu nu sunt multumit cu codul de inregistrare,si al meu tot:04122.Am citit mai inainte de mai multe ori,in comentarii???????De ce faceti aceste prostie?

    RăspundețiȘtergere
  100. am codul 04122 seria S96-PG5
    cat de serios este concursul ?

    RăspundețiȘtergere
  101. trebuie trasi la raspundere penal pentru excrocherie in forma continuata !

    RăspundețiȘtergere
  102. v-ati pirdut credibilitatea.avem toti acelasi cod 04122 nr. s96 pg5.Protectia consumatorului trbuie sa va puna intrbari....

    RăspundețiȘtergere
  103. sunt Viorica Hopinca si vad ca au mai multe pers codul si seria mea de ce va bateti joc de noi

    RăspundețiȘtergere
  104. fane,am codul o4122 seria S96-PG5 cred ca am fost tras pe sfoara de asa zisa READER;S DIGEST,,se pare ca multe persoane au acelasi cod c-a si mine.

    RăspundețiȘtergere
  105. nu va inteleg ce inseamna toate golaniile astea nu santeti seriosi

    RăspundețiȘtergere
  106. sunt georgeta tudor acast concurs e ca o licarire de speranta pentru cei fara bani care se imprumuta sa plateasca comenzile facute fara sa stie daca vre-o data va castiga ceva codul meu este 04122seria s 96-pg5 speranta moare ultima

    RăspundețiȘtergere
  107. Sunt carmen costache
    Codul meu de inregistrare este: 04122

    RăspundețiȘtergere
  108. cred ca ar trebui sa facem front comun si sa nu mai
    cumparam nimic de la acesti sarlatani, de asemenea sa faca cineva o sesizare la protectia consumatorului si la
    parchet.

    RăspundețiȘtergere
  109. aceeasi intrebare unde se trece codu?

    RăspundețiȘtergere
  110. 04122 s96-pg5 il am si eu!!!lasati dracului concursul si haideti la o bere rece!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  111. Acelasi cod ca cel de sus:04122 S96-PG5!!!!!E o gluma?Nu-i 1 aprilie!Credibilitate??aiurea!!

    RăspundețiȘtergere
  112. si eu S96-PG5 04122 CE SE INTAMPLA?plecam toti la bora bora?????????pacat!!!!!!!!!!!!si credeam ca sunt mai seriosi dar m am lamurit si eu ca cei de sus!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  113. sunt clientul vostru de cand ati aparut in Romania,am selectat si comandatproduse pe cale le-am apreciat d.p.d.v. al calitatii si utilitatii pt. mine si familia mea...am considerat ca sunteti seriosi si nu ne tratati ca pe o turma de idioti care crede in castigulrapid si nemuncit...dar sa acordati acelasi cod si nr .de serie pt. inregistrarea pt. a castiga cai verzi pe pereti, mi se pare incalificabil! evident,si eu am un nr. de cod identic cu al celorlalti>04122---s96-PG5 . Nu va dati seama ca va descalificati si va pierdeti clientii,ca va autodesfiintati? cata lume continua ,in ziua de azi, pe criza asta ,sa comande produse care nu sunt vitale si care, hai sa recunoastem, au niste preturi astronomice!? in afara produselor pe care oamenii le comanda daca le vor si pot, de ce recurgeti la oferte mincinoase? nici copiii nu mai pot fii ata de usor pacaliti in ziua de azi, in fond , n-am citit pe nicaieri de vreun castigator al excursiilor, masinilor si alte amagiri oferite cu atata darnicie doar pe hartie..si fiindca a venit vorba de hartie,faceti o risipa uriasa distribuind atata maculatura publicitara in plicurile pe care le trimiteti!am ajuns la o varsta la care mi se pare mai mult decat jignitor,sa fiu luat drept fraier sau PROST! Daca noi, toti ne inselam,dti niste explicatii care sa va spele obrazul! oricum va taiati singuri creanga de sub picioare,pierzand clienti!

    RăspundețiȘtergere
  114. Toderici Radu

    Cod inregistrare 04122

    RăspundețiȘtergere
  115. BZG cod 04122 s96-pg5 RUSINEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  116. Andreia cod inregistrare 04122 oare cum o sa impartim premiu, avand in vedere cati sunt cei care au acelasi cod ?Astept cu interes explicatiile dvs.

    RăspundețiȘtergere
  117. Mi-am vizualizat deja de doua ori codul care mi-ati trimis ca este personal!

    RăspundețiȘtergere
  118. Stefan, codul meu este 04122, seriaS96-PG5. Vad ca mai au si altii acelasi cod!! Ce inseamna aceasta?

    RăspundețiȘtergere
  119. ce rost mai au comentariile atata timp cat nimeni nu ofera nicio explicatie?! evident si eu am 04122 s96, pg5....luxul si prostia -costa! acum platim pt. naivitatea de a gandi si mai ales, de a crede ca pica din cer o vacanta de lux in Bora Bora,cu mese si bani de cheltuiala...chiar asa care este suma rezervata pt. cheltuieli?

    RăspundețiȘtergere
  120. hozoc cristina mihaela19 iunie 2012 la 16:54

    Codul meu de inregistrare este 04122 cu numarul de serie S96-PG5.

    RăspundețiȘtergere
  121. Din fericire pentru voi ati castigat o excursie la DNA si una la politie. Va urez o vacanta cat mai lunga.

    RăspundețiȘtergere
  122. Nu este nevoie sa-l aprobati excursia tot ati castigato.

    RăspundețiȘtergere
  123. MINCIUNI, MINCIUNI SI IAR MINCIUNI!!!!!!!!!!!!!!!SA VA FIE RUSINE!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  124. dartu ionel din iasi.cod.04122.serie.s96-pg5. nu cred ca e valabil.cred ca e o pacaleala.dar tragem nadejde.speranta moare ultima.

    RăspundețiȘtergere
  125. Unde se poate introduce parola pentru concurs?

    RăspundețiȘtergere
  126. De ce nu aspare comentariul meu?Ati uitat sa ne urmariti?

    RăspundețiȘtergere
  127. Pentru ca va tineti de minciuni ati pierdut un client valoros.

    RăspundețiȘtergere
  128. DOROBANTU IONELA cod de inregistrare 04122 nr.de serie S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  129. Acum m-am convins ca sunteti neseriosi ca lnstitutie.Imi oferiti codul 04122 pe care l-ati dat la toti cei care vor sa se inscrie.Reincepusem colaborarea cu voi dar acum m-am lamurit si mai tare ca nu merita sa-mi pierd banii pentru cumparaturile de la ofertele voastre. cumpatarorul cu codul 804486015.ATAT

    RăspundețiȘtergere
  130. De ce taceti? Sunteti vinovati ca ne excrocati???

    RăspundețiȘtergere
  131. nu sunte-ti seriosi probabil vreti sa aruncati cu praf in ochii celor care mai cumpara produsele voastre

    RăspundețiȘtergere
  132. codul meu este 04122 ma numesc Diana

    RăspundețiȘtergere
  133. valeriu Bucuresti codul meu asa zis personal 04122 serie S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  134. Senzational! Nemernici si la propriu si la figurat. Domnule Valeriu din Bucuresti, acelasi cod este si la mine, adica 04122 si serie S96-PG5? (COCA ION-SUCEAVA)
    DECI CONCLUZIILE VA APARTIN!!

    RăspundețiȘtergere
  135. Nemernicilor, ne pacaliti, inselaciunea este infractiune in codul penal!

    RăspundețiȘtergere
  136. Si al meu cod este tot 04122 si aceeasi serie!

    RăspundețiȘtergere
  137. Chiar atat de prosti credeti ca suntem,sunt curios sa vad pana unde veti ajunge cu excrocheria asta nerusinata.De acum intrerup orice colaborare cu voi. ADIO, as nu mai aud de voi pana la falimentul TOTAL.

    RăspundețiȘtergere
  138. anamariabucurverde bucuresti codul este 04122 serie S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  139. o3iulie2012
    popa 04122

    RăspundețiȘtergere
  140. 04122 il am si eu.. :-))) din neamt

    RăspundețiȘtergere
  141. 4122 serie S96-PG5 tot din neamt.. :-)))

    RăspundețiȘtergere
  142. I-MI PARE RAU CA DEZAMAGITI CLIETI CU ACEST CONCURS.AM ACELASI COD CA MULTII ALTII 04122 S9 6-PG5 AM SA RETURNEZ COLETUL STEFAN DANIEL HARSOVA

    RăspundețiȘtergere
  143. cod 04122 serie S96 - PG5

    RăspundețiȘtergere
  144. Da, am observat ca mai este numarul care mia fost dat mie , dar totusi il spun ,este 04122,cu nr. de serie 596-PG5

    RăspundețiȘtergere
  145. cred ca va bateti joc de noi,aproape toti avem acelasi cod personal si la mine este tot 04122 serie S96-PG5.Pe mine chiar ma amuza cat de prosti suntem!Gabriela, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  146. Geo - Braila; si eu am acelasi cod:04122 cu nr. de serie: S96 - PG5. M-am convins , la mijloc este o mare inselatorie ( excrocherie ).Problema este de cercetare penala .

    RăspundețiȘtergere
  147. sieu am acelasi cod,cred ca e o excrocaire

    RăspundețiȘtergere
  148. unde se pune codul? si eu am acelasi cod: 04122, cum se poate asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  149. nu va temeti de Dumnezeu! De ce va bateti joc de oameni? Veti da socoteala pentru toate nemerniciile pe care le faceti semenilor vostrii.

    RăspundețiȘtergere
  150. sa va fie rusine pt.ca am observat toatr comentariile ce v-au fost adresate,ocazie cu care am constatat ca va aflati sub incidenta legii penale,privind infr.de inselaciune.

    RăspundețiȘtergere
  151. Dumitrascu Gheorghe12 iulie 2012 la 12:53

    buna ziua ,codul e 04122.

    RăspundețiȘtergere
  152. este strigator la cer

    RăspundețiȘtergere
  153. Buna, sunt Nicoleta. Cod: 04122 . :))))

    RăspundețiȘtergere
  154. Stoianovici Alexandru cod- 04122

    RăspundețiȘtergere
  155. alooo ! raspunde cineva de la editura la intrebarea pusa de posesorii de coduri ? sau ar trebui sa incercam tasta 3 de la tel negru ? ma gandesc !!!!!!!!! si daca nu avem telefoane negre ? faceti repede o oferta !!!

    RăspundețiȘtergere
  156. Aveti un pic de decenta si nu va beteti joc de clienti, daca vreti sa-i mai aveti! Si eu am codul de inregistrare 04122 si seria S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  157. Arnautu Nicolae Cod: 04122

    RăspundețiȘtergere
  158. Barbu Niculina Cod: 04122 si seria S96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  159. si eu am codul 04122 ,S96- PG5

    RăspundețiȘtergere
  160. sunteti niste mincinosi am acelasi cod cu alta persoana care a postat codul pe net.Cod.04122seriaS96-PG5

    RăspundețiȘtergere
  161. Mult succes tuturor participantilor acestui concurs.

    RăspundețiȘtergere
  162. si codul meu este 04122 seria S96 - PG5 , vad ca mai au si altii.Vom merge oare toti in aceeasi excursie????
    mie imi plac encicopediile rider's ca dealtfel de la bun inceput am stiut ca nu se castuga .Totul e MARKETING .

    RăspundețiȘtergere
  163. EU sunt Gabriel codul meu este 04122

    RăspundețiȘtergere
  164. brezeanu andreea29 iulie 2012 la 18:23

    andreea brezeanu cod 04122

    RăspundețiȘtergere
  165. Buna ziua,
    Nu aveti dreptate. Mi-au raspuns la mail imediat , dupa care m-am inregistrat online pentru o vacanta de vis.
    Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  166. Conform si parerii multor altor persoane nu inteleg cum se poate declara castigator un parti-
    cipant cand eu am acelasi nr. de cod cu Andreea Brezeanu (vezi data 29 iulie a.c.) ?
    Rugam lamuriri din partea Firmei RD !
    De la Baisean I. - Bucuresti 1

    RăspundețiȘtergere
  167. sunt super fericita pen` ca am castigat o excursie in Antalya.....este primul lucru castigat pana la varsta de 44 ani ........am comandat si am primit un plic acasa in care am fost instiintata ca am castigat o excursie de 8 zile in TURCIA BAFTA TUTUROR

    RăspundețiȘtergere
  168. nu este corect sunteti niste mincinosi Unde se inscrie codul????

    RăspundețiȘtergere
  169. O MARE MAGARIE !escroci pe fata.

    RăspundețiȘtergere
  170. ma da sarlatani mai sunteti puneti lumia sa cumpere de la voi tot felul de carti si obecte care la voi casta triplu, ii scurati de bani iin schimb le dati numai escrocherii si minciuni gogonate,unii va cred si va dau ultimul ban porcilor dumnezeu ii mare .

    RăspundețiȘtergere
  171. ce pret are excursia castigata pe Antalia?

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.