Ser pentru stralucire cu extract de mar Oyster - retete naturale pentru stralucire

Starea parului si a pielii capului este adesea legata de stilul de viata si modul in care se ingrijeste fiecare. Pentru mine parul reprezinta o componenta importanta el reprezentand si starea de sanatate a interiorului nostru. Daca el nu arata bine inseamna ca nici interiorul nostru nu arata prea bine. Pentru a avea un par frumos alimentatia este baza, consumand alimente bogate in proteine, caroten, acizi grasi esentiali, fier, siliciu, zinc, vitaminele C, B si E, de altfel evitati bauturile carbogazoase care aciduleaza sangele si pot conduce la pierderea de minerale din par. Pe langa toate acestea cel mai important este sa nu tineti un regim sever pentru a slabi brusc si nesanatos, cu siguranta cele care ati facut asta ati observat ca va cade parul mai mult decat de obicei iar pentru a va imbunatati circulatia la nivelul pielii capului, exercitiile fizice regulate imbunatateste circulatia si furnizeaza numerosi nutrienti foliculilor de par. Pentru ingrijirea parului folositi produse de calitate sau chiar facute de voi acasa.
De exemplu pentru stralucire si nu numai, puteti prepara acasa urmatoarele:
- bateti 1ou in jumatate de apa calda, intindeti pe par dupa ce v-ati spalat cu sampon apoi clatiti sau aplicati amestecul inainte de culcare, se lasa peste noapte si dimineata spalati cu sampon.
- o alta masca care o faceam pentru par inainte de a ma spala pe cap este: 1 banana amestecata cu 1 galbenus de ou si 5 linguri de iaurt (se lasa 30 de minute dupa care se spala cu sampon si se clateste cu apa rece). Imi place mult cum imi face parul aceasta masca doar ca ma enerveaza ca mai raman firicele mici de banana prin par si cand se usuca.
- cu 2 ore inainte de a va spala pe cap aplicati de la radacina pana la varfuri ulei de ricin, parul va capata stralucire si veti scapa si de varfurile despicate.
- pentru a scapa de excesul de grasime, clatiti parul cu apa distilata la care adaugati si sucul de la jumatate de lamaie.
- pentru matreata aplicati pe par o lotiune (se fierbe 4 linguri de cimbru la 2 cani de apa, se lasa la racit apoi se aplica dupa spalare).
 De ceva timp mi-am achizitionat un ser de stralucire despre care nu stiam prea multe, dar daca tot era la reducere am zis sa incerc avand in vedere ca nu am mai incercat produse profesionale pentru par pana acum si tot de la Oyester mi-am luat si o masca de reconstructie pe care nu am avut ocazia sa o incerc inca (dupa ce o voi folosi o sa va prezint si rezultatele obtinute).
Oyster este o marca cu produse profesionale disponibile doar in saloanele de infrumusetare dar acum le gasiti si pe site-ul www.miniprix.ro. Acest ser de stralucire are pretul de 39 lei iar masca 32 lei.
Acest ser ilumineaza si fortifica parul datorita proprietatilor protectoare ale marului. Se aplica pe parul umed sau uscat. Eu l-am apilcat pe parul partial uscat, l-am intins pe mana apoi am trecut cu mana prin par si deja parul a devenit mai moale, onduleurile mele s-au accentuat iar parul meu a capatat stralucire cum nu m-am asteptat. Serul e putin uleios dar se absoarbe rapid in par doar pe mana ramane.
Mie imi place si  vi-l recomand;)...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.