Baza de machiaj Collistar pentru un ten fara cusur

Baza de machiaj Collistar contine acid hialuronic, complex nuleosidic, extract de drojdie, vitamina A, E si are SPF 10. Culoarea acesteia este un bej natural  recomandat pentru toate tipurile de ten (desi la prima vedere pare o culoare inchisa o data ce o aplicati pe ten se adapteaza tenului vostru deci poate fi folosit si de o persoana cu tenul alb). Este o baza de machiaj ideala pentru ca mentine tenul frumos si luminos, are efect de lifting, netezeste liniile fine si ridurile, hidrateaza, previne imbatranirea, sterge urmele oboselii, ilumineaza si netezeste tenul. 
Pe langa aceste beneficii, minimalizeaza imperfectiunile, cosurile si acopera roseata.
Secretul unui machiaj absolut perfect, consider ca este o baza de machiaj exceptional de buna iar aceasta se incadreaza in cerintele tenului nostru.
Baza de machiaj Collistar ajuta la aplicarea machiajului si il face mai durabil, de asemenea poate fi folosit si singur pentru un finisaj luminos si natural alaturi de o pudra compacta usoara (eu folosesc pudra compacta Studio Artist Pressed Powder nuanta light de la oriflame, este singura care nu incarca tenul si confera un aspect natural, perfecta pentru finalizarea machiajului, ieftina si buna spre deosebire de alte pudre compacte scumpe care le-am incercat, ce imi incarcau tenul si aveau efect de masca de exemplu cea matifianta de la Giordani, am gasit-o zilele trecute la promotie la 29 lei si am zis sa o incerc la cate evaluari pozitive avea, am folosit-o de doua ori si se pare ca nu se potriveste tenului meu, incarca prea mult si iese prea in evidenta). Iar in privinta bazelor de machiaj am incercat cateva anul asta dar le-am folosit o data si apoi le-am facut uitate, ma ustura fata, se inrosea si nu aveau nici un efect. Pana anul asta nu am folosit vreodata baza de machiaj dar am considerat ca este timpul daca vreau ca machiajul meu sa reziste mai mult si sa arate mai bine asa ca primele incercari au fost esuate pana am descoperit baza de machiaj Collistar. Am riscat si in privinta ei pentru ca am cumparat-o tot in urma evaluarilor pozitive ale altor persoane dar si pentru ca era la promotie;)). Am achizitionat-o la pretul de 55 lei printr-o comanda online. Inainte sa dau comanda online am fost la Sephora, dar era mai scumpa decat online. Va o recomand si voua si cu siguranta nu veti regreta ca o aveti. Are un miros subtil deosebit si se absoarbe rapid in piele. Iar finalul este unul fericit pentru tenul vostru...

2 comentarii:

  1. Buna. De unde ai achizitionat baza de machiaj online?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Mi-am cumparat aceasta baza de machiaj prin iulie anul trecut (atunci cand am scris si acest articol) de pe site-ul www.produsecosmetice.ro. Am intrat decurand dar nu am mai vazut sa aiba pe stoc, desi mi-ar fi placut sa imi iau din nou, a fost cea mai buna dintre toate (celelalte dupa aplicare, se strangeau ca niste gramajoare). In Sephora era 100 si ceva de lei.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.