Nivea BB Cream 5in1 crema hidratanta minune pentru un ten radiant

Hey fetelor Nivea a intrat in randul celorlalte firme precum Garnier, Maybelline, L'Oreal, Yves Rocher ce au scos pe piata minunatele BB Cream. Nu stiu ce spuneti voi, dar eu le-am incercat pe toate cele din urma dar si pe novicea BB Cream de la Nivea care nu se lasa mai prejos. Nivea este o firma cu vechime pe piata produselor de ingrijire a pielii si poate una din cele mai bune firme, aici depinde si de toleranta pielii fiecaruia dintre noi, pentru unii o fi bune produsele de la Nivea, insa pentru altii nu. Sau cine stie, din atatea produse unul tot trebuie sa se potriveasca fiecaruia dintre noi.
Haideti sa vedem ce ofera aceasta BB Cream de la Nivea:
- uniformizeaza tenul si minimizeaza porii dilatati
- acopera imperfecțiunile tenului
- confera tenului o luminozitate aparte
- se absoarbe rapid in piele, lasand-o catifelata si hidratata
- are FPS 10 ce ajuta la protejarea tenului de efectele nocive ale factorilor de mediu 
- are o consistenta usoara
- se adapteaza nunatei tenului
- nu incarca pielea.
Dintre toate cele incercate prefer BB Cream de la Garnier dar si pe BB Cream de la Nivea, mi se par cele mai potrivite pentru tenul meu. BB Cream de la Nivea se gaseste in doua nuante la pretul de 19 lei (e chiar mai ieftin in comparatie cu celelalte BB Cream, dar importante sunt efectele, nu pretul, pretul conteaza atunci cand e mare si efectul 0): 
- pentru ten deschis: light
- pentru ten inchis: medium.
Mi-ar fi placut ca toate aceste BB Cream sa aiba si o nuanta intre light si medium. De exemplu pentru mine ar fi fost potrivit un light cu un ton putin mai ridicat, medium oricum e prea inchis. Dar e bun si light, pudra putin mai inchisa aplicata dupa BB Cream nici ca mai conteaza, se completeaza perfect, nici nu mai e nevoie de fond de ten. Eu folosesc pudra dupa BB Cream pentru ca am tenul gras dar pentru cele cu tenul normal si uscat nu cred ca ar mai fi necesara si pudra. Oricum atunci cand nu am chef sa folosesc pudra, apelez la BB Cream de la Garnier formula speciala pentru ten gras. In curand trebuie sa-mi reinoiesc stocul cu BB Cream de la Nivea pentru ca s-a terminat, am folosit-o pana la ultima picatura (si chiar a fost pana la ultima picatura, am taiat tubul si "am facut curatenie", nu trebuie irosit nimic;))). Daca vreti sa comandati si voi il gasiti aici la pretul de 18,99 lei. Dar pentru o piele frumoasa si sanatosa este importanta atat alimentatia cat si produsele cosmetice si de ingrijire pe care le folosim. Frumusetea incepe din interior spre exterior!
Voua care vi se potriveste?

3 comentarii:

  1. am testat toate cremele BB lansate si in Romania... cea de la nivea mi s-a parut cea mai putin buna...nu se intinde usor si raman locuri pe fata,pe care crema se strange prea mult,si portiuni in care pur si simplu nu se "prinde"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, fetelor! Nivea are o acoperire foarte are pentru o simpla crema BB. Acum trei saptamani am avut o explozie acneica pe fata, lucru care nu mi s-a intamplat nici in adolescenta. Disperata, am recurs la Zynerit si masca cu argila de la Asla Vital. Imi era frica sa mai folosesc fond de ten si am incercat o crema BB de la Garnier, ulterior achizitionand Nivea pentru ca are o acoperire mai mare. E posibil ca toate "tratamentele" sa fi avut o contributie in vindecarea mea. Oricum, mi-am propus ca niciodata sa nu mai folosesc fond de ten. BB cream forever. Asa ca nu pierdeti nimic daca incercati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1 nu inseamna ca BB Cream de la Nivea nu e buna,ci nu se potriveste tenului tau. Mie mi s-a intamplat asa cu BB Cream de la L'Oreal, care a fost cea mai scumpa dintre celelalte BB Cream si ma asteptam sa fie si cea mai spectaculoasa. Dar nu a fost asa:(. Pur si simplu nu se prindea de fata mea, se facea aiurea tare. Asa ca i-am oferit-o sorei mele sa o incerce (ea avand alt tip de ten). Desi credeam ca nici pentru ea nu o sa fie buna, m-am inselat. Chiar se vedea frumos tare. Mi-ar fi placut sa se vada si la mine la fel. Dar cum fiecare suntem diferiti si unici, si produsele noastre sunt in functie de fiecare;). Anonim2 acelasi lucru pot zice si eu. Dupa 3 ani de acnee, am scapat de ea, apoi am folosit fond de ten dar nu prea m-am impacat cu el, asa ca de 1 an si ceva folosesc doar BB Cream+pudra, dupa cum ziceam si in articol.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.