Concurs O pizza pe saptamana

Acest concurs se adreseaza celor care sunt din Iasi. Haideti pofticiosilor la concurs! Pizzeria Cocco Ricco in colaborare cu InOras.ro a dat startul unui concurs extrem de delicios. Pentru a participa este foarte simplu, trebuie sa urmati acesti pasi:
- pentru inceput trebuie sa intrati pe site-ul  http://iasi.inoras.ro/concurs/inorasro-da-pizza-in-fiecare-saptamana-123/
- sa dati like paginii de facebook Cocco-Ricco
- sa dati share la imaginea concursului
- sa intrati pe http://iasi.inoras.ro/concurs/inorasro-da-pizza-in-fiecare-saptamana-123/ si sa completati in sectiunea "Trimite raspuns": nume si prenume, email, iar la raspuns trebuie sa puneti linkul profilului vostru de facebook pentru a se verifica share-ul imaginii de concurs si numarul de telefon pentru a se valida inscrierea. Pentru fiecare saptamana de concurs trebuie sa repetati procedeul de inscriere pentru a fi inclusi in toate extragerile.
Concursul se termina pe 8 februarie, iar in fiecare saptamana vor avea loc urmatoarele extrageri:
- 18 ianuarie
- 25 ianuarie
- 1 februarie
- 8 februarie.
Premiile vor fi urmatoarele:
- 2 pizza la alegere
- 1 pizza mare
- 1 pizza medie.
A mai fost un concurs asemanator anul trecut, doar ca atunci InOras.ro a fost in colaborare cu Placintaria Cristian. M-am inscris la extrageri pana am castigat o delicioasa placinta cu banane si crema de vanilie, de buna ce a fost nu am mai rezistat pana acasa si am mancat-o pe drum;)).
La pizza inainte..Eu deja m-am inscris si sper sa castig macar una:D.
Cine vrea o pizza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.