Colon Help www.colonhelp.ro colon help forum

Cele mai multe toxine se acumuleaza in colon care este cel mai neglijat organ. Iata de ce orice metoda de detoxifiere a colonului este bine venita. De la balonari, constipatie, colon iritabil si pana la oboseala cronica, probleme ficat, toate pot fi puse pe seama acumularii de toxine in colon si toate pot fi rezolvate printr-o cura de detoxifiere. Un remediu bun pentru curatarea colonului, prin urmare si un produs pentru slabit il reprezinta Colon Help care il puteti comanda de aici
cat costa colon help, cel mai bun produs impotriva toxinelor din colon

74 de comentarii:

  1. excelenta relatare dar si invataminte pentru cei afectati.

    RăspundețiȘtergere
  2. acest medicament este foarte scump as risca sa-l cumpar dar daca nusi face efectul la fel ca colon clease atunci cine i-mi da banii inopoi care este garantia ca este eficient ca sa ma iau dupa comentariile facute de altii nu am incredere astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  3. Adrian,Fagaras.5 martie 2010 la 08:59

    Eu am inceput tratamentul de doua saptamani, cu Colon Help si rezultatelele sunt foarte bune.Nu mai am stari de balonare,s a reglat tranzitul intestinal,am slabit,deci intr-un cuvant am iarasi pofta de viata.Respectati instructiunile exact cu sunt scrise pe cutie si garantat i mi veti da dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate fi bun, dar la ce gust gretos are, n-am reusit sa iau tratamentul mai mult de 3 zile. Am incercat cu iaurt, suc, mancare...orice, am o senzatie de voma permanenta. Poate pentru altii cu stomacul mai rezistent...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pretul mi se pare super ok, avand in vedere ca iti ajunge aproape o luna de zile.. cat despre gust.. mi se pare f bun, are gust de oregano, un condiment pe care eu il folosesc si la alte mancaruri, iar in combinatie cu iaurtul pot spune ca este delicios:P. Nu pot sa mi dau inca cu pareare despre efectul acestui produs, pentru nu il folosesc decat de 2 zile , dar o sa revin . SANATATE:)

    RăspundețiȘtergere
  6. am cumparat si eu acest produs,si am o problema cu gustul,nu stiu cu ce sa-l combin ca sa-l pot lua,deoarece ma deranjeaza.Ajutati-ma va rog!!

    RăspundețiȘtergere
  7. am inceput si eu cura cu colon help si e f eficienta:nu mai sunt balonata,tranzitul si-a revenit dupa mult timp si am si slabit.gustul e ok cu iaurt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am comandat si eu colonhelp,gustul mi se pare ok in combinatie cu iaurt+un pahar cu apa.Astazi este prima zi,voi reveni cu informatii.

    RăspundețiȘtergere
  9. poate sa aiba efecte negative pe mai tirziu eu n-as avea incredere !

    RăspundețiȘtergere
  10. poate sa fie o capcana cu efecte secundare pe mai tirziu n-as avea incredere

    RăspundețiȘtergere
  11. ce efecte negative ar putea avea mai tarziu colonhelp?

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu l-am putut lua doar cu iaurt simplu si atunci am mai adaugat o lingurita de magiun de prune facut in casa,fara adaos de zahar.si vad ca isi face efectul

    RăspundețiȘtergere
  13. substanta de baza psyllium si seminte de chimen nu va mai lasati prostiti studiati componentele produsului si le cumparati din mag naturiste .

    RăspundețiȘtergere
  14. prea scump compara tarite psyllium seminte chimen oregano din mag naturiste
    totul la 14 lei

    RăspundețiȘtergere
  15. eu sunt slaba daca iau voi slabi mai mult

    RăspundețiȘtergere
  16. daca nu vreti sa slabiti nu-l luati inainte de masa ci numai dupa masa. numai in curele de slabire se ia inainte de masa pentru ca reduce pofta de mancare.

    RăspundețiȘtergere
  17. am cumparat de la plafar ingredientele si nu sunt sigura de cum sa le dozez

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu fac tratament cu Colon Cleanse de trei saptamani si sunt foarte multumita. In ce priveste modul de folosire, amestec continutul cu Activia si este foarte bun, apoi beau 2 pahare cu apa. Am slabit 4-5 kg, dorm foarte bine, sunt mai calma si mai " usoara".

    RăspundețiȘtergere
  19. eu fac tratament cu colonhelp de 2 luni ma simnt foarte bine am recomandat si la prieteni este nemai pomenit am slabit 6kg

    RăspundețiȘtergere
  20. Regret, si nu vreau sa va descurajez, dar sunt convinsa ca daca nu e vorba de o mare escrocherie, atunci sigur e o chestiune de reactie individuala. Eu, dupa ce am intrerupt obligatoriu pentru 10 zile cura cu un alt detoxifiant (Detoxicolon), am luat Colon Help si ceaiul SilhouetteHelp am pus la loc aproape 4 kg mancand chiar mai putin decat inainte, inlocuind micul dejun cu ColonHelp si controland foarte atenta consumul de alimente (legume, fructe, mai putina carne, fara grasimi si fara paine). Rezultatul? M-am ingrasat intr-o saptamana 3,800 kg (am pus la loc tot ce am reusit sa dau jos in cura care trebuia urmata obligatoriu de o pauza) si in plus, m-am constipat ingrozitor. Cu toate iaurturile, bicicleta si plimbarea zilnica, cu apa cat incape si ceaiul aferent. Nu inteleg de ce producatorii ascund aceste lucruri si cine castiga in toata povestea asta, in care sincer, eu chiar am crezut. Sunt cum nu se poate mai dezamagita.

    RăspundețiȘtergere
  21. brancule, chiar slab nu esti! dar ma rog, pt un barbat nu arati rau! intrebarea mea este cat castigi din reclama? sunt convinsa ca nu faci reclama gratuita!

    RăspundețiȘtergere
  22. Brancule, cat primesti pt reclama? nu cred ca faci reclame gratuite! "Succesuri" in continuare frate

    RăspundețiȘtergere
  23. buna ziua! stie cineva daca ajuta si la cei cu tiroida? sunt grasa si vreau sa mai dau cateva kg jos.mulrumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. salutare...si eu am inceput cura cu colon help.cu privire la reglarea tranzitului nu e doar reclama.la mine chiar are efect.uneori nici nu termin cana de iaurt in amestec cu colon help si trebuie sa merg la toaleta.parca nici asa obosita nu ma mai simt si pielea arata f bine.despre celelalte efecte nu pot vorbi e prea curand.iau de 5 zile.azi de ex am avut 3 scaune.merge.ganditi pozitiv...

    RăspundețiȘtergere
  25. buna.. am probleme cu constipatia si chiar am si o fisura din cauza ei am incercat toate ceaiurile posibile pe piata ,vazand aceest produs am zis de ce nu? sa incerc, dar pretul mi sa parut cam piperat si am luat toate ingredientele din plafar si am facut acasa COLONHELP si am cheltuit 40 lei dar cred ca am sa mai fac inca de 3 sau mai mula cantitate ,in rest de constipatie am scapat .

    RăspundețiȘtergere
  26. eu am luat ji nu mam cacat de 3 zile

    RăspundețiȘtergere
  27. EU FOLOSESC SI CUNOSC DE LA EL DAR AM FACUT COLOSCOPIA SI AM COLON IRITABIL TRATAMETE AM MAI FACUT CU IBUTIN SI NU AM CUNOSCUT VA RECOMAD COLON HELP ESTE BUN

    RăspundețiȘtergere
  28. salutare tuturor, am luat colon help cam vreo 4 saptamani, dar m-am oprit, deranjamente stomacale la orice ora (in special cand coboram scarile, sau ma miscam mai rapid), dupa o vreme am inceput chiar si sangerari...de 3 saptamani nu fac decat moale, sau numai sange...multe gaze si sange...am trecut pe ceaiuri normale (menta, sunatoare, ...), linex forte, carbune medicinal(pt gaze)...nu zic ca nu am slabit (maxim 2 kg), dar cum e viata mea acuma....nu stiu sincer daca se merita efortul....mai bine beti multa apa pt detoxifiere si slabire...parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  29. eu recomand colon help,aveam hemoroizi,singerari iar acum dupa un tratament de doua saptamini chiar ma simt minunat
    trebuie luat in functie de kg ca sa isi faca efectul.La inceput exageram si eu dar daca am vazut ca nu da rezultate am urmat instructiunile
    rezultatele s-au vazut imediat.Succes

    RăspundețiȘtergere
  30. as lua si eu dar nu sttiu ce efect ar avea

    RăspundețiȘtergere
  31. buna.as vrea sa stiu cat costa colon help,

    RăspundețiȘtergere
  32. ciao.mi se pare k e bun colon help dupa c am citit comentarile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  33. am inceput si eu tratamentul cu colonhelp de doua saptamani ce va pot spune este ca efectul este uimitor,mi s/a schimbat mirosul corpului,a respiratiei,nu ma simt balonata,calcaiele au devenit fine,nu mai sunt scortoase,parul este mai lucios,imi pare rau ca nu am sursa financiara pentru continuarea tratamentului,acest flacon l/am primit cadou,multumesc echipei zenyth pharmaceuticals.cu respect iulia/brasov

    RăspundețiȘtergere
  34. Cum primavara este in plina floare, la fel ca si dorinta noastra de a avea un corp de invidiat, este de rigoare sa facem curatenie generala in regimul nostru de viata. Intrati pe www . slabut . ro si veti descoperi o gama larga de ceaiuri, creme, pastile... toate pentru slabit si la preturi foarte mici.

    RăspundețiȘtergere
  35. Zein este cel mai bun. Am slabit 11 kg in prima luna

    RăspundețiȘtergere
  36. urmez cura cu colon help, de 6 zile , de 3 zile am inceput sa il iau de 2 ori pe zi (dimineata si seara), beau apa cata trebuie si totusi m-am constipat. Este normal?

    RăspundețiȘtergere
  37. Trebuie sa lasati acest mesaj chiar daca este negativ, dupa 2 saptamani de tratament in ciuda faptului ca am avut scaune mai dese si mai abundente m-am ingrasat 2 kg.Mentionez ca am luat colon help inainte de masa cu cca o ora si am baut apa mai bine de 2 litri pe zi. Este normal?
    ildiko

    RăspundețiȘtergere
  38. Cu toata stima dar nu cred ca te ingrasi de la aier.

    RăspundețiȘtergere
  39. buna...am inceput si eu sa aiu colon help,am abia de cand il consum...il iau pt ca as vrea sa mai dau jos din gabarit.iau dimineata si seara,beau apa destul de multa.din cauza gustului,care la inceput imi intorcea stomacul pe dos,il amestec in iaurt si adaug fructe si,dimineata pun si cateva cereale.pt cura de slabire ar trebui sa-l iau doar cu iaurt sau functioneaza si asa,cum il combin eu?

    RăspundețiȘtergere
  40. unu zice ca e bun altu ca nu dar pana nu incerci nu iti dai seama.deci daca cei care au scris aici sunt inca in viata inseamna ca merita incercat.va doresc pofta mare si la primul cadavru sa ma chemati la coliva.cu respect maxell04

    RăspundețiȘtergere
  41. salut sant stefan si de astazi am inceput cura cu colon help !sa vedem efectele !!ne vedem peste o saptamana !!

    RăspundețiȘtergere
  42. buna ,sunt ana ...am luat colonhelp 2 luni ...aveam psoriasis (bube care apar de la nervi stres oboseala )...,3 luni am fost la foarte multi doctori care mi-au spus ca nu o sa scap de el ,am facut foarte multe tratamente ,dar degeaba era din ce in ce mai rau ,si mi-a povestit cineva care a facut aceasta cura de detoxifiere ca a scapat de psoriasis si m-am hotarat sa-l incerc si eu ,rezultatele au aparut cam dupa o luna ,dar vreau sa va spun ca de 6 luni mi-au trecut ,deci vi-l recomand ....sper sa fiti la fel de multumiti ca si mine .multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  43. cu colonhelp am slabit de la 55 de kg la 49 ,este super

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu inteleg de ce nu vi-l preparati singuri ca sa nu mai fie scump.
    Va pun la dispozitie reteta
    Pentru 500g Colon Help
    165g.-tarate psyllium
    260- seminte de in
    35g- chimen
    10g - coriandru
    10g - oregano
    10g- patrunjel
    10 - argila
    Se trec prin rasnita de cafea si se amesteca bine. Se consuma intr-adevar in functie de greutatea corporala.
    Pana nu l-am consumat corect nu au fost rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna am cumparat Colon Help de 1 saptamana. Eu nu am probleme cu constipatia, insa in schimb am probleme cu hemoroizii, fapt pentru care am optat pentru acest produs. As vrea sa si slabesc. Insa de a doua zi de cand am inceput sa iau acest produs, o singura data pe zi cu iaurt am constatat ca ma constipa. Am 56 de kg. Ar putea cineva sa imi dea un sfat, deoarece nu imi dau seama unde nu procedez bine. Mentionez si faptul ca beau mai mult de 2L de apa pe zi si consum si fructe zilnic. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  46. ioana buzau azi e prima zi de colon help....si vreau sa va spun ca am 75 kg .....37 ani ...in urma unei operatii de histerectomie am pus 14 kg in 2 ani
    acum vreau sa vad peste o saptamana daca are rezultat...mai vb ..

    RăspundețiȘtergere
  47. Dupa parea mea personala Colon Help e mai mult marketing. E un produs comercial 100%, sa dea bine si sa fie gustos... la Detoxicolon simti imediat din miros ca e natural ca sa nu mai vorbesc cand il iei efectiv, nu are decat plante si asta il face destul de greu de luat la inceput, dar face minuni. Am scapat de cosuri, am slabit si ma simt mult mai energica. Eu il recomand 100%. Ultima oara am luat de aici ca era mai ieftin http://www.vegis.ro/detoxicolon-480g-DACP115002--p489771.html si in plus aveam nevoie si de niste ceaiuri si tincturi.

    RăspundețiȘtergere
  48. Ciao.

    "Anonim spunea...
    Buna am cumparat Colon Help de 1 saptamana. "
    - bei suficienta apa, in special o cana mare la jumate de ora dupa ce ai mancat colonhelpu cu iaurt? Nefacand asta normal ca te constipi, din cate stiu.

    Ioana Maria - fiecare trebuie sa se informeze si poate alege ce vrea, evident. Dar ai grija cu Detoxicolon ca sena&crusin dau dependenta sau sunt cel putin iritante , am citit ca nu se recomanda utilizarea decat max o sapt, in caz de nevoie, in niciun caz pe termen lung (dovada si ca cura cu Detoxicolon e de 3 saptamani din cate stiu. Plus ca, din experienta, - produsele cu prea multe ingrediente nu au formule echilibrate.


    Scuze, dar numai Dumnezeu face minuni. Niciun produs naturist nu e o garantie, trebuie sa te informezi inainte ce contine, sa il iei corect si sa iti asumi un stil de viata si dieta corect (sanatos, armonios).

    Eu recomand ColonHelp pentru ca am vazut ce face. Fiecare se poate simti bine cu altceva, dar informati-va corect, parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  49. Si eu am inceput de 2 zile o cura cu Colon Help,am luat pt.inceput o masura cu 200g iaurt,dar imi este rau,transpir,fac febra si am diaree,daca mai continua asa trebuie sa intrerup deoarece peste 3 zile trebuie sa ma duc la serviciu,pacat de bani si de speranta.Imi puteti da un sfat?

    RăspundețiȘtergere
  50. Suna la helpline-ul lor, 021.3.000.000. Am dat acolo si peste cineva care e cadru medical, asistenta cred, pe mine m-au lamurit cu mai multe detalii si mi-au reglat si doza, era prea mult ce luam eu si mi-au zis si cum/cand sa il iau cel mai bine (eu luam intr-o singura repriza pe zi). Vorbeste cu ei si apoi mai vezi, zic eu.

    Sanatate si bafta multa !

    RăspundețiȘtergere
  51. si eu mi-am facut reteta acasa si am inceput-o de azi o sa revin peste 1 saptamana sa va spun ce efecte are.mentionez ca eu il iau in primul rand pentru slabit am 60 de kg si vreau sa ajung la 54-55!!!

    RăspundețiȘtergere
  52. eu am inceput de azi cura cu colon help si mentionez ca mi-am facut reteta acasa cu ingredientele cumparate de la plafar si m-a costat cu totul 24 lei!!!eu il iau in special pentru slabit si sper sa functioneze.voi revenii saptamana viitoare sa va spun ce efect are la mine!!!As avea totusi o intrebare nu prea imi place gustul cu il pot combina sa isi schimbe putin gustul?

    RăspundețiȘtergere
  53. As dori sa stiu daca in timpul tratamentului se tine un anumit regim alimentar ?Nu am gasit aceasta informatie in prospectul citit pe net si as dori un raspuns , numele meu este DIDONA , multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  54. am revenit cum am promis si dupa o saptamana de colon help pot sa va zic ca ma simt bine, mai odihnica mai energica si sincer mai usoara.dar la cantar nu sunt inca rezultate am ramas la aceeasi greutate ca si sapt trecuta.

    RăspundețiȘtergere
  55. dragilor,eu am luat acest produs doar 6 zile,iar acum m-am oprit deoarece am sangerat fff mult la defecatie! deci EXISTA EFECTE ADVERSE! mentionez ca am luat doar o masura pe zi.nu vreau sa stiu ce s-ar fi intamplat de la 3 masuri/zi.La un moment dat,am citit in carticica lui cum ca cei de la aceasta firma dau o cutie de Colon Help gratis daca trimitem poza cu placa mucoida eliminata (yeacks)...si ma intreb,daca eu as fi trimis poza cu hemoragia de toata frumusetea,mi-ar fi decontat acum analizele pe care trebuie sa le fac? this is bullshit...asa ca lasati-va de sporturi extreme;)

    RăspundețiȘtergere
  56. si eu as vrea sa urmez reteta dar me frica ce

    RăspundețiȘtergere
  57. buna ,as vrea sa ancerc si eu acest produs doar pentru a slabi,chear da rezultate astept raspunsuri sincere de la voi ,va rog ,martha

    RăspundețiȘtergere
  58. Maine am 2 luni de cand iau ColonHelp si m-am ingrasat 1,4 kg de care nu mai pot sa scap . Am avut mare incredere in acest produs , dar...ce sa fac ??

    RăspundețiȘtergere
  59. buna,iau colonhelp de o saptamana si m-am constipat de nu mai pot cu toate ca beau foarte multa apa.ma baloneaza si i-mi da o stare de ameteala nu ma simt bne deloc decand il iau.nu aruncati banii pe asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  60. eu iau colonhelp de 1 luna si am -3kg ,,sunt multumita ,,dar sa vedem ce o sa se intample in continuare ,vreau sa tin cura de 3 luni ,,sper sa mai slabesc ,as vrea macar 10 kg sa mai dau jos...eu zic ca ii bun colonhelp ,sunt multumita >X<

    RăspundețiȘtergere
  61. eu am inceput de 2 saptamani dupa ce am vazut atat reclama la tv de aici http://vegis.ro/colonhelp-480g-colonhelp-junior-100g-mostra-ZEN17261--p489819.html si pot spune ca momentan nu simt mare lucru, dar mai am rabdare. Daca nu are efect o sa incerc cu Detoxicolon

    RăspundețiȘtergere
  62. mda, interesante comentariile. Mie Colonhelp mi l-a recomandat medicul de familie anul trecut, pentru ca aveam constipatie cronica, si hemoroizi. Trebuie sa recunosc ca nu sunt stilul sa tin cu strictete un regim, mai ales din cauza stilului de viata (munca, stress, mancat pe apucate), dar am incercat sa-l iau 2 saptamani cu iaurt dimineata pe stomacul gol, si mi-a trecut constipatia, si nici nu am mai avut probleme pana anul acesta cand am nascut, si din cauza cezarienei m-am constipat din nou. Asa ca voi incepe din nou tratamentul, dar de data asta vreau sa incerc si combinatia cu Silhouette Help, ca sa dau si kg in plus jos. Va annt ce a iesit :)

    RăspundețiȘtergere
  63. si eu iau colon help de `3 zile si sunt mai constipata decat am fost inainte.mie imi face o pofta de mancare......mai astept cateva zile si daca nu se schimba nimic, renunt la el pentru ca o sa ma ingras.o sa mai incerc si varianta de alua doar o data pe zi, dimineata pe stomacul gol.cunosc persoane care iau acum colon help si la ele efectul e foarte promitator. mult noroc tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  64. eu cunosc pe cineva care a luat colon help din luna august,a slabit in jur de 15 kg iar dupa ce a intrerupt a fost internata de urgenta pebntru constipatie si balonarii abdominale asa ca poate avea efecte.....

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna ziua.Nu vreau sa jignesc, dar se pare ca exista 2 categorii de oameni(simplificat).Ma voi referii la cei batuti in cap. Luati colon help doar atat NU? Beti apa, tineti regim ( si nu ma refer la regim in sensul de a nu manca) Mai puneti si voi mana pe o carte. Apropo dupa orice tratament(cura) se revine incet, progresiv nu brusc.Colonhelp pur si simplu rascheteaza colonul( la propriu). Duapa tratament( si in timpul tratamentului) nu mancati alimente care irita colonul, nu amestecati alimente care in reactie, baloneaza( aha vorbesc despre filme).Si mai exista o categorie, cea a graselor care spun ca ele fac tot ca la carte, dar se indoapa seara cu pateuri si manaca sos la cuptor asa ca mai tace-ti in plm.

    RăspundețiȘtergere
  66. bravo ....minciunica totala colon help....gust oribilllllll..iti vine numai pe gat,doamne ,doamne.....asa gust???ma imbolnavesc dreacu de scarba...numai mintiti atat sau sunteti platiti sa mintiti???rusinica

    RăspundețiȘtergere
  67. Nu stiu de ce va tot plangeti atat de gust.Mie mi se pare delicios cu iaurt cu fructe,sau cu iaurt simplu si miere.Intr-adevar este gretos sa-l bei doar cu apa,mai ales dupa ce se umfla taratele.Mie mi se pare ca ar avea efecte,arat mai bine,singura problema e ca e cam scump.O sa incerc sa mi-l prepar singura

    RăspundețiȘtergere
  68. eu nu stiu ce sa mai cred am luat 3 luni si nimic parca tot mai mult asii manca cantaresc 70 kg am 30 de anii doream sa ajung la 60 kg vise

    RăspundețiȘtergere
  69. Azi dimineata mi=am pregatit colon help acasa cu toate ingredientele necesare...in seara asta la 7, am luat prima portie ,in 200 g sana am adaugat 2 lingurite de praf....E bun ....imi place ,e aromat de la coriandru...mai vedem !Dupa jumatate de ora am baut apa si continui ...abia astept sa mai dau jos din kilograme ,am 65 ,vreau sa ajung macar la 58 kg.Vrem toata familia sa il consumam...in fine ,pentru diferite motive....vorba aia, fiecare cu ce il doare!
    Va voi tine la curent!
    Pupici, Cecily

    RăspundețiȘtergere
  70. folosesc colon help din 01.07.2012, am sa continui toata cutia,nu pot sa spun ca am slabit dar macar ies afara 1 sau 2 ori pe zi.am 2 intrebari:de ce am o senzatie de foame permanenta?daca are efecte secundare si care ar fii ele?

    RăspundețiȘtergere
  71. Folosesc colon help de 5 zile si nu simt nici o diferenta. In 5 zile am avut scaun doar de 2 ori in conditiile in care am urmat intocmai instructiunile, am baut suficienta apa ai am mancat chiar mai putin decat de obicei. M-am ingrasat aproape 1 kg ( mentionez ca nu sunt o persoana ponderala, am 57 kg si 1,63 m). Ma intreb daca sa continui sau nu...Apropo, gustul este oribil...dar, gusturile nu se discuta,nu?..:)

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.