Contul meu Digi iți oferă de acu factura online Digi

Prin "Contul meu Digi" poti renunta la factura tiparita in schimbul facturii online. In schimbul imbunatatirii serviciilor si eliminarii oricaror disfunctionalitati privind intarzierea sau nerectionarea facturii tiparite, RCS&RDS iti pune la dispozitie serviciul online gratuit Factura Mea Digi.
Prin Factura mea Digi:
- esti informat automat la emiterea facturii;
- ai acess permanenet la datele facturii si la ultimele 6 facturi;
- primesti lista detaliata a apelurilor telefonice;
- poti salva factura in calculatorul tau.
Cum activezi Factura mea Digi? Acceseaza Contul meu DIgi, sectiunea Facturi - Factura Mea Digi si bifeaza optimea de a primi factura online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.