Concurs Placintaria Cristian pana pe 5 iunie 2012

Toti cei care sunteti din Iasi aveti ocazia de a castiga si placinte gratis, asta daca se numara printre preferatele voastre desigur si cu siguranta sunteti numerosi, printre care si eu. Cand am vazut concursul pe facebook deja ma gandeam la placintele care le voi castiga, is preferatele mele. Sunt proaspete, gustoase si delicioase, de calitate, ca la mama acasa nu stiu sigur pentru ca mama nu mi-a facut asa ceva.
Concursul este simplu, dar premiile sunt yammy yammy. Ce trebuie sa faceti? Simplu!
Intrati pe pagina de facebook: http://www.facebook.com/PlacintariaCrisitian, dati like si astfel intrati automat in tragerea la sorti la urmatoarele premii tentante:
- premiul 1: 1placinta + 1prajitura + 1suc la alegere
- premiul 2: 1placinta + 1prajitura la alegere
- premiul 3: 1 placinta la alegere.
Nu mai asteptati, daca vii pofta de o placinta intrati rapid si dati repede un like, eu am dat deja si sper sa ma numar printre cei 3 castigatori, nu conteaza pe ce loc important e ca pe toate locurile premiate se afla o placinta foarte buna.
Pe 5 iunie se afiseaza lista castigatorilor si nu uitati ca la fiecare placinta comandata vei primi inca una gratis la alegere. Succes si voua si mie!
La placinte inainte, la razboi inapoi!;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.