www.facebook.com/dandiaconescu.ro

Am trait sa o vad si pe asta. Dan Diaconescu are si pagina de Facebook. Si eroul are parte si de fani. Foarte multi 17000. 17000 de likeuri pentru un cont de Facebook pe care il administreaza cu totul altcineva, nu el.
Si cum de a ajuns la 17000 de likeuri intr-un timp atat de scurt. Simplu, faci publicitate intensiva pe OTV. Va rugam dati like la pagina de Facebook www.facebook.com/dandiaconescu.ro.

Ideea de a avea un cont de Facebook e sa postezi pe acea pagina de Facebook chiar insasi persoana care e in acel cont.
Vom ajunge sau nu sa il votam pe Diaconescu?

54 de comentarii:

  1. IARNA A PUS STAPANIRE SI PE JUDETUL BUZAU SI AVEM MARE NEVOIE DE LEMNE DE FOC,ALIMENTE SI CHIAR BANI PENTRU MEDICAMENTE. MA NUMESC MIHAILA LUCIAN SUNT PERSOANA CU HANDICAP GR ACCENTUAT SI DORESC SA FIU AJUTAT INTR-UN FEL.AM 4 COPIII 2 BAIETI SI 2 FETE.NU AM CERUT NICIODATA AJUTORUL NIMANUI,DAR NU MAI AM ALTE METODE DE A FACE BANI.ANUL TRECUT AM RECURS LA O METODA MAI NEORTODOXA,AM VRUT SA VIND UN RINICHI,FACEAM SACRIFICIUL SUPREM, CA SA RIDIC SI EU DOUA CAMERE CACI LOCUIESC CU SOTIA SI CEI 4 COPIII AI MEI INTR-O CASA CU 2 CAMERE FOARTE MICI.COPIII AU CRESCUT SI CU 234 RON PE LUNA NU REUSESC SA RIDIC SI EU 2 CAMERE.DE ACEEA SOLICIT ACEST AJUTOR,PENTRU CA NOI NE IUBIM COPIII SI DORIM SA LE CREEM NISTE CONDITII CAT DE CAT DECENTE.DACA DORITI SA NE CONTACTATI SUNATI LA TEL. 0761823885.VA MULTUMESC ANTICIPAT.CINE MA POATE AJUTA SA O FACA IN CONTUL RO31 RZBR 0000 0600 0322 8577 DESCHIS LARAIFFESEN BANK PE NUMELE MIHAILA LUCIAN,VA ROG SA O FACETI PENTRU COPIII NU PENTRU MINE

    RăspundețiȘtergere
  2. cce spuneti dumneavoastra seamana mult au acel program de 365 de zile din 1996 drept sa spun nu prea am incredere nustiu sazicem ori la bal ori la spital

    RăspundețiȘtergere
  3. pp.dd te vrem presedinte lupta cu hoti da mai vrem sa ne inscriem in pp.dd trimiteti si in valea jiuli adeziuni pentru a alege primaru si guvernu numai cu pp.dd putem face asta dan.diaconescu presedinte

    RăspundețiȘtergere
  4. DOMNUL MEU DRAG DAN DIACONESCU;;;;VA ROG FACETI SI O EMISIUNE CU BANCILE DIN TARA ::::CARE AU CELE MAI MARI DOBANZI DIN EUROPA ;;;;DE 56,71%,,,va rog din suflet sa ma contactati daca doriti si sa vedeti cate falsuri fac cei de la BCR ;;care director este austriac ,,,,sau directorii din tara sunt deacord sa ia pielea dupa romani.adresa mea este e-mail adelaidas@gmx.at ,,,,am f multe informati clare prin contracte si plati cat fura bancile ,,,,va rog doresc sa vb ,,,,,va votez cu intraga familie suntem 20 de pers,,,,dumnezeu sa va ocroteasca

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna tuturor, dragilor, va " pup pe suflet"! Tocmai am citit pe siteul Realitatea un articol batjocoritor la adresa PPDD si infuriata, am intrat sa postez un comentariu, care evident, dupa patru incercari nu este preluat ! Dar iata comentariul, va rog sa-l cititi dvs. domnule Dan, sa-i doara la suflet p[e toti hotii acestia din indiferent ce culoare politica vin ei cu neuronii lor verzi si creti !
    "Nu pricep ce este greu de inteles , stimate domn care ai scris acest reportaj de doi lei precum esti si tu ! Pentru ce mai traiesti daca , dupa ani de jegmaneala, prin chiar si votul dumitale a facut numai rau acestei natiuni, acum , cand cineva poate aduce binele in biata noastra tarisoara, batjocoresti un om , fara sa stii macar ce poate face !!! Asculta si dumneata, fa calcule, dupa emisiune citeste mai mult, cauta adevaruri ascunse de toti cei ce s-au perindat pana acum, asculta si emisiuni pe alte posturi si . . . . vei intelege cata dreptate are, cat suntem de furati, ca Romania nu trebuia sa fie o tara in criza, ca se poate daca cinevava opri FMI, hotia, mafia celor ce ne conduc !!!! Cretinule, sper ca bunul Dumnezeu, sa te ierte de rautatea din suflet, de necunoastere, de incultura si de prostie, dar mai mult, sa-ti lepoede invidia din inima ta hatra ! Da, Dan Diaconescu vorbeste numai din acte doveditoare, pentru ca a muncit mult pentru a fi informat, ca domnia ta, poti trai si 200 de ani , . . . degeaba , ramanand un neica nimeni, prea limitat in gandire si suflet ! Poporul, oglindit de tine prin " baba Tanta" nu este idiot, nici o adunatura de " viermi" nici nu merita sa fie batjocorit de unii ca tine ! Are mai muilta demnitate decat aveti voi toti la un loc, nesabuitilor !!!" Ma numesc Nastasescu Maria
    si acest comentariu este adresat celui care a scris cel mai mizerabil articol din viata lui de " neica nimeni"care este o sluga a postului TV. Realitatea !

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce nu putem viziona azi program otv,poate cineva sa ma ajute

    RăspundețiȘtergere
  7. va rog, stie cineva de ce nu se poate viziona otv azi

    RăspundețiȘtergere
  8. dane tie iti trebuie multa,multa,propaganda si nu atit din televiziune,cit din teren,iesi si vorbeste cu lumea direct,pe cit se poate,nu te lasa la mina lor,sunt atit de prosti ,incit vor vota iarasi pe 1kg de malai.iesi si vorbestele in fata pe cit se poate si Balan la fel,il iubeste lumea.mult noroc.Marin spania

    RăspundețiȘtergere
  9. domnule dan diaconescu poate erai mai popular daca nu primeai jeguri din pd in partid

    RăspundețiȘtergere
  10. teroare la giurgiu butoane revine si terorizeaza locatarii blocului 205/3s1 impreuna cu familia irectoarei de la spitalul giurgiu dna lupu membru marcant al pdl giurgiu de 4 zile locatarii blocului 205 traiesc un cosmar din cauza celor 2 care nu-si platesc intretinerea de 3 luni de zile acumulind datorii de 2052 lei butoane si 1600 lei fam.lupu in aceste conditii a fost oprita caldura si murim de frig in casa sunt copii mici oameni bolnavi si batrini va rugam dati stirea pe post poate li se face rusine si platesc.multumim

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacă Dan Diconescu primeşte jegurile din PD sau alte Partide care au fost la Guvernarea ultimelor 22 ani ai României, înseamnă că Dan Diaconescu se postează net în Opoziţie cu Spiritul Pieţii Universităţii! Un Preşedinte al Poporului nu poate să fie în Opoziţie cu Voinţa Poporului! Pentrucă Piaţa Universităţii este :,, Vox Populi, Vox Dei!''
    Îl deplâng pe Dan Diaconescu!

    RăspundețiȘtergere
  12. MULTA MULTA SANATATE D-LE DAN SI REUSITA IN CEEA CE VI-ATI PROPUS SA FACETI PENTRU POPORUL ROMAN.

    RăspundețiȘtergere
  13. DIN CAUZA CELOR DE LA PDL,INCLUSIV A LUI BASESCU AM AJUNS RA RADA LUMEA DE MINE CA AM PUS RINICHIUL LA VANZARE. MA NUMESC MIHAILA LUCIAN,SUNT OPERAT DE HIDROCEFALIE CONGENITALA CU DRENAJ
    PERMANENT OPERAT LA VARSTA DE 4 LUNI,AM O PENSIE DE HANDICAP DE 234
    RON.ANUL TRECUT AM VRUT SA VAND UN RINICHI SA RIDIC SI EU 2 CAMERE PENTRU
    CEI 4 COPIII AI MEI. NU AM CERUT NICIODATA AJUTORUL NIMANUI,DAR NU
    MI-A PLACUT NICIODATA SA CERSESC DAR DIN CE IN CE NE ESTE MAI GREU,DE
    ACEEA AM VRUT SA MA SACRIFIC PENTRU COPIII MEI.AUTORITATILE NICI NU M-AU
    BAGAT IN SEAMA,BA CHIAR AU RAS TOTI DE MINE DANDU-MA PE MANA POLITIEI DE
    M-AU ANCHETAT MAI RAU CA PE UN INFRACTOR SAU CRIMINAL,DE ACEEA ACUM MA VAD
    NEVOIT SA CER AJUTORUL DUMNEAVOASTRA,CACI CEI DE LA PUTERE NU AU SUFLET.AM
    NEVOIE DE MEDICAMENTE,LEMNE DE FOC URGENT,MATERIALE DE CONSTRUCTII SI DE
    HRANA.PENTRU MAI MULTE DETALII VA ROG SA MA CONTACTATI LA TELEFON
    0761823885 SAU CU BANI. VA MULTUMESC.CONTACTATIMA URGENT VA ROG
    Reply

    RăspundețiȘtergere
  14. domnu dan pe steagu romaniei nu ar trebui pus lupu dacic ca stema o tara fara trecut nu poate avea vitor sau reformulati dv

    RăspundețiȘtergere
  15. Pe Steagul României trebuie pusă Stema ei!

    RăspundețiȘtergere
  16. Titi*Iasi - D.le Presedinte al P.P.D.D.-Singura imagine pe drapelul romanesc , este cel al Anei Ipatescu , simbolul revolutiei de la 1848 " Singura persoana care a intors soarta revolutiei pasoptiste in ultima clipa , care a smuls , doua pistoale din mainile fricosilor ,de revolutionari!

    RăspundețiȘtergere
  17. D-le Dan ,dupa parerea mea ,din toti cei care adera la PP-DD numai 40% san sinceri ,restul sant LINGAI

    RăspundețiȘtergere
  18. D-le Dan Diaconescu,spuneti oamenilor numai adevarul,sper sa ne ajute Dumnezeu,sa puteti veni la putere,in orice caz orasul viorilor,va sustinein proportie de 60%. va stimez mult. IONUT din Reghin!

    RăspundețiȘtergere
  19. Parca vad ca maine -poimaine adera si d-l Basescu la PP-DD

    RăspundețiȘtergere
  20. va votez impreuna cu familia si prietenii.sigur o sa fiti presedinte.

    RăspundețiȘtergere
  21. si am sa va votez DOMNULE DAN DIACONESCU SI PARTIDUL POPORULUI

    RăspundețiȘtergere
  22. buna ziua domnu DAN DIACONESCU sunt din brasov ,am o mare rugaminte mie atat de greu sa scriu aceasta problema dar nu mai pot ,am tot sperat ca se mai schimba ceva in tara asta dar se pare ca nu,cine stie cand sau daca se va schimba cevadar sunt disperata am o rata la banca in chf(franci) .eu lucrez pentru 500 ron,sotu e bugetar ,i sa taiat salariul mai ia 1200 ron,si nu ma pot descurca si cu rata la banca .miam pierdut masina din cauza asta,mie frica ,ca-mi pierd si casa.va rog din tot sufletu sa ma ajutati daca se poate(dorel.cristina@yahoo.com) este adresa mea de mail.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. DOMNULE PRESEDINTE,SPER CA BUNUL DUMNEZEU SA VA

    AJUTE IN LUPTA DUMNEAVOASTRA IMPOTRIVA ACESTOR CIOCOI, EU LE ZIC HIENE.
    NU STIU CE SE INTAMPLA CU POPORUL ROMAN, CRED CA SUNT ASEMENI CELOR CARE L-AU SALVAT PE BARABAS SI L-AU CONDAMNAT LA CRUCIFICARE PE ISUS.
    MA INTREB ACEST POPOR NU S-A SATURAT DE JUGUL PE CARE-L POARTA DE ATATA AMAR DE VREME? NU VAD CA ACESTI NEMERNICI PUN JUGUL ROBIEI SI PE GATURILE COPIILOR NOSTRI CHIAR DE LA NASTERE? OARE CAT MAI TREBUIE SA PURTAM ACEST JUG?
    NU LE ESTE SUFICIENT CA NE OBIDESC EI, ACUM NE VAND?
    VA ROG SA NU VA DATI BATUT. DUMNEZEU VA VA AJUTA.
    CU MULTA STIMA SI UN DEOSEBIT RESPECT INVATATOR VIORICA, MEDGIDIA-JUD CONSTANTA.VA ASTEPTAM IN VIZITA SI IN ORASUL NOSTRU

    RăspundețiȘtergere
  24. JOS DICTATURA USL PDL UDMR ACEIASI MIZERIE

    RăspundețiȘtergere
  25. in vrancea cand veniti va asteptam mult succes va sustin.

    RăspundețiȘtergere
  26. mioara calarasi22 mai 2012 la 22:21

    Mioara calarasi Dane fruntea sus ca mizerabilii astia de frica inventeaza ceva in fiecare zi. dar fara voia lor in nestiinta de cauza ne face un rau necesar ca asa inraieste lumea si ne uneste mai tare . vom cistiga fara probleme . Banii inapoi si cicoii la puscarie . Va pup pe suflet pe toti sunt o fana otv de f mult timp si am srins in calarasi foarte multe adeziuni .

    RăspundețiȘtergere
  27. suntem in italia de foarte multi ani dar speram ca o sa iesiti presedinte domnule Dan Diaconescu ca sa schimbati ceva in Romania si asa ne vom intoarce si noi langa familie -suntem alaturi de d-voastra si va urmarim in fiecare seara emisiunile de pe OTV-cu respect -o familie din Italia

    RăspundețiȘtergere
  28. in 10 iunie cine sa fie primar in orasul satu mare?

    RăspundețiȘtergere
  29. SANT ATTILA DIN SATU MARE SI AS DORI SA STIU PE CARE PRIMAR SA VOTAM IN 10 IUNIE IN ORASUL SATU MARE SANT UN FAN OTV INCEPAND DE LA CAZUL RALF SI AL PROFESOAREI DE ATUNCIA IN FIECARE NOAPTE URMARIM POSTUL DUMNEAVOASTRA MULT SUCES SI ASTEPT RASPUNSUL PANA IN DATA DE 10 IUNIE???????????????????????????????????????????? 30.05 2012 MULTUMESC ANTICIPANT

    RăspundețiȘtergere
  30. tineti-o tot asa , in Maramures ati bagat spaima in "ciocoi"

    RăspundețiȘtergere
  31. IAR AU PUS STAPANIRE CIOCOII PE NOI ACUM DUPA ALEGERIDAR SPERANTA MOARE ULTIMA ASA SUNTEM NOI ROMANII NU STIM SA FIM UNITI PE NICAIERI PE UNDE MERGEM DAR ORICUM SA FURAT LA ALEGERILE ASTEA CA IN CODRU PT CA ROMANII NOSTI PT 50 DE LEI SE VINDE LA COLT DE STRADA.SI IAR O INSELACIUNE LA VOT DACA NU AI 3 LUNI DE CAND AI VIZA DE FLOTANT NU POTI VOTA EU SI SOTUL MEU NU AM PUTUT VOTA PT CA AVEAM VIZA DOAR DE 2 LUNI SI CEVA HOTIE PE FATA SI CU LEGI DE RAHAT IAR LA BANCA CA AM DOUA RATE RESTANTA ADICA 350 DE LEI MA SUNA DEI GASESTE DRACII PARCA AM MURIT SI NU ISI MAI RECUPEREAZA BANII PAI HOTII STIU CA IMI CAUT SERVICI DIN LUNA MARTIE SI NU IMI GASESC IAR COPILUL MEU ARE 2 ANI SI 8 LUNI SI NU AM CE SA-I OFER CIOCOII RANJESC FASOLEA LA TV ACUM CA ROMANII HABAR N-AU PE CE LUME TRAIESC.SPERANTA MOARE ULTIMA.

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu fiti tristi,tot am invins.Sa iesi pe locul 3in fata ciocoilor este o mare IZBANDA. Electoratul tau nu te-a tradat,s-a furat enorm si tu trebuia sa te astepti la lucrul acesta.Ca lumea sa nu iasa in strada ,v au scos pe loccu 3.Atentie pentru PARLAMENTARE vor sa modifice legea ,ca nici un partid nou sa nu mai poata candida.Fiti sireti nu-i atacati verbal direct ,incepeti campania de acum ca lumea sa va cunoasca candidatii foarte bine,nu va luati vacanta s-ar putea sa devanseze alegerile,mare grija.Mult noroc, DOMNUL cu voi

    RăspundețiȘtergere
  33. sa facem o verificare a voturilor cu seria si numarul de buletin tuturor celor care a votat cu ppdd,pe acest faceboot.sa vedem realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  34. la noi au fost doi candidati USL ,e legal?chiar daca toti romanii voteaza PP DD'si nu se opresc fraudarile,vom pierde

    RăspundețiȘtergere
  35. atentie romani:USL va pune tunurile pe PP DD pt ca sunt speriati de noua putere a poporului roman care ii va baga la inchisoare,deci aparati PP DD.Hai sa nui lasam sa nil ia
    Floryn din galati
































    flor











    pp




























    dd

    RăspundețiȘtergere
  36. mie imi plce fff mult dedomnul dan si este foarte sarmant

    RăspundețiȘtergere
  37. DOMNUL DAN SANT MOCANU LAURENTIU DIN TIMIS DECI POT SA VA SPUN CA AN TIMIS SI AN TOATA TARA SA FURAT SI SANT MULTI SECURISTI CE AU NUMARAT VOTURI EAR GRESEALA LA MAI MULTI DIN PP DD MENBRI NU AU STIUT CE ANSEAMNA VOTUL ACESTA SI MULTI AU STAT ACASA

    RăspundețiȘtergere
  38. DOMNUL DAN POT SA VA MAI SPUN CA MULTI NU AU ANTELES INPORTANTA VOTULUI CE A FOST NU AU STIUT CE ANSEAMNA MULTI AU RAMAS ACASA ATI FOST FURATI CU MULT PREA MULT DEFAPT NOI ROMANI AM FOST FURATI EAR DE CE NE MIRAM DE AU FOST SI SANT MULTI SECURISTI DEFAPR SANT CA PE TIMPUL LUI CEAUSESCU DECI TOT EI FAC LEGEA NU ATI ANTELES

    RăspundețiȘtergere
  39. cum putem intra in posesia a celor 20 mii euro,pt a deschide o microferma

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna seara. Sunt din Piatra Neamt. Aici candidata noastra la municipiu este avocata MONICA ANTON. Va fi VICEPRIMAR. Suntem mandri ca am invins cu greu adversarii. Dumnezeu a facut ca ei sa depinda acum de consilierii locali ai PP-DD ptr a face majoritatea la primarie. Este un mare castig.

    Va rugam sa faceti vizite si la viceprimarii care vor rezulta in tara. Asa aduceti un suflu de incurajare pentru viitoarele alegeri din toamna si cele de peste 2 ani cand primarul actual Gh Stefan declara ca se retrage dupa ce termina investitiile care sunt incepute...
    Va asteptam la Piatra Neamt.
    Aici campania noastra a fost decenta curata. Am fost furati noaptea la numaratoare...si totusi am obtinut un procent mare de 12, 00%la primarie. Aici am fost in pierdere din cauza vicleniei de a ne scrie in buletinele de vot la Consiliul Local la poz 4 au pus PP-LC ...S-au facut astfel mari pierderi confuzie la votare...

    RăspundețiȘtergere
  41. dnl dan cum pot fac legatura dumnevasra urcen memet din bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  42. sunt din caransebes si am pus stampila pe ppdd pe toate cele patru liste fara sa cunosc pe nici un membru care a candidat dar stiu ca sunteti singura speranta va urmarim la otv asa cum am ascultat europa libera in vechiul regim si asa cum visul sa implinit si vechiul regim a cazut asa speram ca vor disparea si ciocoii

    RăspundețiȘtergere
  43. DANE NU CRED CA ESTE CORECT CA UNI OAMENI CARE SUNT INTERNATI INTR-UN SPITAL SA NU VOTEZE. DE EX EU NU AM VOTAT PT CA EU ERAM INTERNAT IN SPITAL SI ASI FI VRUT SA VOTEZ SI EU PT CA SUNT TANAR AM 28 ANI SI VREAU SI EU SA-I FAC UN VIITOR FETITEI MELE IN VARSTA DE 4 ANI DAR CU HOTI ASTE NU POTI SA FACI NICI MACAR O COLIBA DIN PAMANT IN CARE SA TRAESTI IN CINSTE SI SARACIE ASA CU AM INVATAT D LA PARINTI MEI,NU CUM AU INVATAT EI D LA PARINTI LOR FURAND D LA SARACI CASA AIBA EI PALATE SI PISCINE IAR ALTI NU ASI PERMIT SA MERGA NICI LA GARLA CA LE ESTE RUSINE CA SI CHILOTI LE SUNT RUPTI SI NU SE POT DEZBRACA IN FATA ALTORA D RUSINE!!!!!!HHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUU HHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. TRAIASCA(PP-DD)

    RăspundețiȘtergere
  44. Dane,sint un fan de-al tau si te voi sustine neconditionat,pentru ca si la Sighisoara este o mafie politica care,odata trebuie anihilata,cum si cind,sincer sa spun,nu stiu.Stiu insa un singur lucru,iar acest lucru este cert,trebuie sa luptam in continuare pina reusim sa-i doborim pe acesti politicieni mafioti.Bafta Dane,bafta.De la SPEKTRAL REAVER.

    RăspundețiȘtergere
  45. Tot de la SPEKTRAL REAVER.Dane,ca sa aflam adevarul cu privire la tentativa de suicidere a lui Adrian nastase,cred ca trebuie sa procedam ca in sistemul Politiei din SUA,si anume,m-as duce la Nastase in salonul spitalului si i-as pune pistolul la cap spunindui:Spune care e adevarul sau te ajut eu sa mori,oricum ai vrut sa te sinucizi nu?Metoda asta cu siguranta ar da roade.

    RăspundețiȘtergere
  46. la puscarie cu ciocoiul Nastase.,, Lemne,pietre si marmura pe gatul lui,,

    RăspundețiȘtergere
  47. pdl+usl aceeasi mizerie... sus ppdd

    RăspundețiȘtergere
  48. la puscarie base ai mancat si furat mainea romaniei

    RăspundețiȘtergere
  49. aceste marionete ale baronilor sa plece definitiv nu mai au ce fura basta

    RăspundețiȘtergere
  50. Felicitari Nadia !!!...astazi , unul din putinele motive de mandrie , in aceasta saraca si batjocorita Romanie ...!!!
    http://posts.fanbox.com/8ssr4

    RăspundețiȘtergere
  51. buna seara dane sunt an franta dai afara pe hoti mam saturat de strainatate o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  52. vreau sa ma inscriu in PP-DD.Cu cine sa iau legatura.sunt foarte hotarita.D-le Diaconescu mai puteti face ceva din tara asta?.Sa va aplecati si la batrinii vaduvi ce n-au copii.E dramatic ce se intimpla.Va urez vicorie si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.