Photoderm spray autobronzant cu 25 % mai ieftin in farmaciile Dona

Eu urmez un tratament pentru acnee cu isotretinoin (cel mai eficient tratament recomandat de dermatologul meu, am scris mai multe despre povestea mea si rezultatele care le-am avut cu acest tratament si daca va intereseaza puteti intra aici: http://www.retete-bune.net/2012/01/isotretinoin-pentru-tratamentul-acneei.html, iar cine mai este interesat despre remedii impotriva acneei gasiti tot aici solutii incercate de mine pe propria piele: http://www.retete-bune.net/2011/12/remedii-si-indicatii-pentru-acnee.html ) timp de 6 luni, din care mai am 2 luni si termin tratamentul. In timpul acestui tratament nu am voie sa ma expun la soare si chiar imi propusesem anul acesta sa merg la mare. Azi am intrebat dermatologul cand ma pot expune la soare si mi-a zis ca dupa o luna de la terminarea tratamentului deci prin august, pana atunci trebuie sa stau asa cu bronzul de anul trecut. Am inceput sa folosesc un spray autobronzant de la oriflame (25,99 lei) pentru ca era la oferta, este ok dar nu la fel de bun ca si Photoderm care l-am incercat anul trecut. Intr-adevar acest spray de la oriflame se absoarbe rapid, are un miros placut dar trebuie aplicat de foarte multe ori ca sa se vada ceva facandu-si efectul abia vizibil dupa cateva ore de la aplicare dar este foarte rezistent chiar si dupa cateva spalari.
Ce imi place la autobrozantul Photoderm de la Bioderma este ca nu lasa urme, este non-comedogenic, este un spray hidratant pentru toate tipurile de piele sensibila printre care e si a mea, lasa un parfum placut, este hipoalergenic, se poate folosi si pe fata si creeaza un bronz natural, progresiv si uniform. Acest spray ca si alte spray-uri autobronzante se aplica pe pielea curata si uscata, se vaporizeaza uniform la o distanta de 20 cm departare de piele. Acest spray nu are protectie solara deci aveti nevoie si de un lapte de corp cu fotoprotectie in functie de pielea dumneavoastra. Mie dermatologul mi-a recomandat si folosesc de cand am inceput tratamentul un lapte de corp pentru protectie solara rezistent la apa, pentru pielea sensibila cu SPF 25 de la Ivatherm (l-am luat la reducere la pretul de 57,15 lei el fiind la pret intreg de 63,50 lei), si nu imi lipseste in nici o zi desi trebuia sa fac acest lucru si in trecut cand foloseam crema cu protectie solara doar cand mergeam la bronzat dar trebuie folosit in fiecare zi cu soare;))...Photoderm spray autobronzant costa 38 lei dar acum il gasiti in farmaciile Dona cu 25% mai ieftin, si va zic eu ca investitia se merita in cazul in care nu aveti posibilitatea sa va bronzati. Aplicati autobronzantul pe pielea uscata si dupa o exfoliere a intregului corp. Pana termin spray-ul de la oriflame o sa imi cumpar zilele astea si Photoderm pana nu se termina reducerea, sa il am de rezerva;))...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.