La Euforia vezi serialul Prietena mea, vulpita

Nu stiu ce serial coreean se termina pe Euforia (nu am mai avut timp sa vad macar un episod luna asta) dar am auzit ca apare un nou serial in mai. Se cheama Prietena mea, vulpita (titlul orifinal: My girlfriend is a Gumiho). Despre ce e vorba in serial: Avem in fata o poveste fantastica cu o vulpe cu 9 cozi care se tranforma intr-o fata. Dorinta ei e sa se transforme complet in fiinta umana dar pentru asta trebuie sa bea sange uman. Ritualul mai cuprinde si 100 zile fara baiatul salvat de vulpe. Totul se complica atunci cand doctorul care o ajuta pe vulpita ii spune ca baiatul va trebui sa moara dupa cele 100 zile. Si mai rau e ca ei se indragostesc. Urmareste in curand Prietena mea, vulpita la Euforia TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.