Concurs Winston 2012 pe www.freedom12.ro

Vine vara, apare concursul la Winston. De data aceasta codurile de pe pachete se introduc pe www.freedom12.ro, concurs la care se castiga multe premii instant atractive: 4.500 rucsaci; 1.000 ceasuri de mana; 4.500 portofele de călătorie; 20 smartphone-uri; 20 netbook-uri; 10 console de jocuri.
Iar daca nu ai castigat nimic prin introducerea codului pe www.freedom12.ro, nu-i nimic pentru ca 5 coduri necastigatoare iti pot aduce alte premii: playere muzica, casti, boxe, minifrigidere, ceasuri de mana etc.
Si 2 premii mari puse la bataie: excursii in Caraibe.
Codul mai poate fi trimis si prin sms la 1833.
Perioada concursului Winston Freedom 2012  30 aprilie - 8 iulie 2012.

28 de comentarii:

  1. nu se pot inregistra codurile de winston in ce sectiune trebuie sa intrii

    RăspundețiȘtergere
  2. da unde se baga codurile??

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce mai dati premii dak nu avem unde inregistra codurile? k eu habar n-am unde

    RăspundețiȘtergere
  4. sunteti niste prosti ,nici codurile nu stiti sa le bagati

    RăspundețiȘtergere
  5. toata chestia asta e o vrajeala , atata timp cat NU SE POT INREGISTRA CODURILE....Pe niciun site !!

    RăspundețiȘtergere
  6. NU SE POT INREGISTRA CODURILE....TZEAPA !!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ca santeti nesimtiti unde introduc codurile Am sa reclam

    RăspundețiȘtergere
  8. nu reusesc sa inscriu codurile

    RăspundețiȘtergere
  9. nu mai vb atata ca astea fac baza de noi atata tot

    RăspundețiȘtergere
  10. NU STIU UNDE SE INTREODUCE CODU NU APARE

    RăspundețiȘtergere
  11. Acesta nu este site-ul de deschidere a concursului.Voi doar le umpleti buzunarele pt fiecare intrare pe pagina asta si a altora.

    RăspundețiȘtergere
  12. cautam pe net sa aflu cum arata premiile de la winston de anul asta si am dat peste acest site
    http://www.abdi.ro/concurs-winston-2012-www-freedom12-ro

    fratele meu… chiar asa de retarzi sunt unii oameni?
    ma asteptam la aia de la tara sa fie, care nu au acces la informatie, dar sigur pe astia care ati postat codurile aici, nici nu se uita aia la voi, asa de prosti sunteti.
    cand desfaci pachetul de tigari (adica sa.i indepartezi folia aia de plastic si ridici capacu) gasesti un kkt de “hartie” cu un cod alfanumeric (litere si cifre). deasemenea mai scrie acolo si cum pot fi introduse codurile respective, adica pe site.ul oficial http://www.freedom12.ro sau prin SMS la 1833.
    e chiar asa de greu sa cititi 2 randuri, sau va place mura in gura.
    deaia se imbogasec unii inca in tara asta, pentru ca sunt prosti care isi dau si pinu de card daca li se cere.
    mi.e rusine cand ma gandesc ca cei care au postat aici sunt destul de tineri si daca sunt in fata unui calculator se presupune ca au mai citit cate ceva, dar ….
    nici pe aici nu sunt uni prea luminati dar e mai bine ca dincolo.
    vai de viitorul copiilor nostri...
    hai noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca au citit si ei,fratele meu...Si,n-au chef sa trimita codul prin sms,iar ca sa accesezi pagina web,ai nevoie de o versiune de browser mai noua.Adica,cu cat faci pe desteptul,cu atat dai dovada ca esti mai tantalau.Mai elegant spus,ori esti prost,ori esti prost.Alege tu varianta care-ti convine.

    RăspundețiȘtergere
  14. da ce dracu ati facut canu gasesc unde sa bag codurile nebunilor

    RăspundețiȘtergere
  15. Hai sa postam aici codurile sa vedem ce putem face

    RăspundețiȘtergere
  16. Dumnezeule mare...Incredibil...Nu am cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  17. cum sa trimit codurile: HUWYE7ET4, HNL994JEF, H3YFP34ML, HJ4LXRAU3, KNL4UWW79, K3MJXUKJY.

    RăspundețiȘtergere
  18. da undeeee se trimit codurie sau mai bine zis e vrajeala frate,am citit un comentariu mai sus si mare dreptate are,prosti

    RăspundețiȘtergere
  19. Intră în www.freedom12.ro şi apoi aşteptaţi pentru fata a terminat de vorbit. Când este făcut te face să semneze cu mâna lui şi a se vedea unul dintre dreptunghiuri pentru cod şi unul pentru numărul de telefon şi apoi când le-a pus zdrobeste lupă pentru a trimite. Amintiţi-vă: Aveţi posibilitatea să introduceţi până la 10 coduri pe zi. Am jucat vineri şi sâmbătă, dar azi nu pot conecta. Alo

    RăspundețiȘtergere
  20. e foarte usor sa bagi codu daca te uiti unde trebuie

    RăspundețiȘtergere
  21. Dar daca le trimiteti prin sms ce se intampla incompetentilor

    RăspundețiȘtergere
  22. Cîtä prostieeee muhaha :))

    RăspundețiȘtergere
  23. am castigat pana acum
    -1 boxa portabila x-mini v1.1
    -3 perechi de casti Silly ears
    -4 frigidere de masina
    -6 ceasuri de mana
    -4 rucsacuri Samsonite
    -5 console ( nu stiu inca modeul)

    Ma uit pe blogurile astea si vad numai prostie, nici nu va spun cum sa faceti.Degeaba bagati codurile aici sau pe orice alt blog, mai cititi si voi ce scrie pe foaia aia care o primiti cu pachetul

    RăspundețiȘtergere
  24. nu pot sa cred din cate coduri am trimis nici unul castigator

    RăspundețiȘtergere
  25. toata lumea care mai de care mai destept.am citit si eu ce scrie pe cuponul de concurs, am scris www.freedom12.ro si tot degeaba.n-am unde sa bag codurile.am mai trimis coduri si stiu cum se face dar acum chiar nu se deschide nici o pagina unde sa bagi codul. al naibii de bun sit-ul

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.