Pahare Mcdonalds

In fiecare saptamana la fiecare meniu mediu sau mare primesti cadou un pahar Mcdonalds Coca Cola. Colectioneaza-le pe toate cele 6 pahare de culori diferite. In fiecare vineri se schimba paharul. Au trecut 2 saptamani. 2 pahare Mcdonalds. pahar albastru si pahar verde. Mai ai negru, mov, rosu si verde deschis.
Eu am colectionat primele 2, le astept cu nerabdare pe restul.
Sunt un pic dezamagit de faptul ca in alte tari paharele au o forma mai prietenoasa.

67 de comentarii:

  1. Am ratat paharele verzi! Am fost ieri sa le iau si mi s-a spus ca s-au vandut foarte repede si din acest motiv au schimbat ieri la pranz culoarea(gri). Oare exista vreo modalitate de a mi le procura de undeva?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu lam pierdut pe cel albastru :( nuj cums a fak rost de el daca are careva de vanzare vu vtie sau fara ma rog :| u

    RăspundețiȘtergere
  3. am eu doua verzi poate ne intelegem si til trimit... lasa o metoda de contact ,mail....

    RăspundețiȘtergere
  4. bubbles.saab@yahoo.com - pentru paharul verde :D

    RăspundețiȘtergere
  5. saptamana asta ce culoare e ? am eu 3 vezi care vrea dau eu 2 :d si unul albastru

    RăspundețiȘtergere
  6. vreaaaaau paharul albastru :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Fratilor, nu stiu din ce oras sunteti voi dar la noi in Timisoara deja de 3 saptamani tot pahare verzi se dau. Tot urmaresc, poate, poate schimba astia culoarea, dar nu, de 3 saptamani tot verde e culoarea saptamanii. Sa faci cu nervii, nu alta

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am ratat albastru si negru :( nu are careva in plus? vi le platesc!! sunt super trista :( free2live_now1 (mess)

    RăspundețiȘtergere
  9. pahar albastru am ratat ... le platesc... sau dau 1 negru am 3

    RăspundețiȘtergere
  10. in Iasi au fost pana acum pahar albastru, pahar verde, pahar negru. Urmatorul pahar e verde deschis.

    RăspundețiȘtergere
  11. cine are pahar verde si albastru in plus, le platesc!!! va rog.....

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut! Am si eu nevoie de un pahar negru si de unul verde inchis. Are cineva va rog: adresa mess gaby_pisick_u si acelasi mail. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am pierdut paharul negru si am in plus un pahar albastru...ma poate ajuta cineva cu un schimb?

    RăspundețiȘtergere
  14. dau pahar albastru pe unul negru va rog astept mail pe adresa toro19_nr1@yahoo.com.multumesc mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  15. vreau si eu primele doua pahare.....cine vrea sa imi vanda ii rog sa imi scrie la tinelticu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. vreau si eu pahar negru, e vreunul din voi din craiova? dau altul verde sau albastru pe el :) alexxx_90@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. eu sunt din timisoara si am prins pahare albastre si negre. a fost si verde..dar din pacate le-am ratat..oare nu se pot cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  18. cine are paharul verde inchis (al doilea) va roooooog... alexaaa90@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. cumpar pahar albastru si verde inchis valabil doar pentru cluj id: tynutu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. cumpar pahar albastru, numai bucuresti. mail: tibi.talnar@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Am eu unul negru in plus, schimb pe unul verde.
    vallixx@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. buna. sunt din cluj si am o rugaminte... am ratat primele 2 pahare, cel albastru si cel verde inchis. ar avea cineva in plus? va rog sa ma contactati care ma puteti ajuta pe mail: sz_enci@yahoo.com
    Apropo, si in cluj e varza... in data de 11, sambata am auzit ca erau cele albastre, iar in data de 18 deja erau cele negre... campania trebuia sa inceapa abea in data de 17... nush ce fac astia...

    RăspundețiȘtergere
  23. Cumpar paharul negru. Va rog sa ma contactati daca doriti sa ma ajutati, Raluca Bucuresti ralucutza_desideria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. l-am ratat si eu pe cel gri inchis.. il cumpar sau dau la schimb unul verde deschis ... soare05@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Am doua albastre,dau unul pe cel verde deschis ,ady_ny_09

    RăspundețiȘtergere
  26. Dau pahar verde inchis la schimb cu unul negru.
    sunt din Constanta..... amer_77@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. dau pahar negru sau roz pe unul albastru sau verde inchis ...din Timisoara :) e-mail eetm22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Dau pahar roz pe unul negru. Sunt din Bucuresti :) kissalisl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. La ce McDonalds din Buc ati gasit pahar negru?

    RăspundețiȘtergere
  30. Salut! Cand o sa fie cel mov?

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut!
    Dau orice alt pahar pentru unul gri :D sunt din Bucuresti. Adresa de mail este anamazilu@yahoo.com MULTUMESC!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. in bucuresti au fost paharele mov si roz sau urmeaza sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  33. vreau si eu un pahar verde inchis ca sunt 2 nuante de verde.bufutyby este id meu si sunt din buc.il platesc

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut.....dau un pahar albastru sau verde inchis pe unu verde deschis dat in saptamana 24-30 iunie...am vrut sa-l cumpar ieri dar au schimbat la cel roz...adresa de mail este diana_paius@yahoo.com din bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  35. dau la schimb pahar gri inchis pe unul verde deschis. mary_bebicu@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  36. as dori si eu un pahar negru, platesc, nu am nici o dublura. email: vladgabriel_2005@yahoo.com ms

    RăspundețiȘtergere
  37. mary_bebicu@yahoo.com esti din bacau?

    RăspundețiȘtergere
  38. Cumpar paharul verde inchis!!!va rog! Am toate cele 5 pahare, mai putin pe cel verde inchis! Sunt din Buc! Id: neagualexa86@yahoo.com. Plzzz

    RăspundețiȘtergere
  39. Ofer pahar albastru si pahar mov in schimbul oricaror doua pahare diferite de cele mentionate.

    Astept raspuns aici, pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  40. vreau pahar albastru si negru ... le platesc... va rog... dark_city15@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  41. am un pahar albastru in plus. il dau la schimb pe paharul nr 5 (mov sau turcoaz? nush ce a aparut pe 1 iulie) sunt din constanta. drgsion@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  42. sunt din Bucuresti si am ratat paharul Negru. Am un pahar mov de dat, sau bani. email: uana_sky@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  43. Din TIMISOARA vreau si eu pahar ALBASTRU SAU VERDE INCHIS ofer plata sau la schimb cu negru sau roz :) contact pe e.mail : eetm22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. KaRaKteR dau pahar negru sau roz pe cel albastru :) de unde esti ? lasa un raspuns sau mail ceva ;) daca esti de acord. eetm22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  45. cumpar 2 pahare verde inchis!!! dcip2002@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  46. Dau pahar mov sau roz pe cel negru. Sunt din Bucuresti. lori_sweet_angel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  47. Pentru Bucuresti: dau la schimb paharele albastru si mov. Oferte?

    RăspundețiȘtergere
  48. dau la schimb(cumpar) pahar gri inchis sau verde inchis pe unul verde deschis. mary_bebicu@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  49. Cumpar pahar verde deschis.
    Bucuresti
    aiurea30@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  50. cumpar pahar mov
    bucuresti
    caesar_1602@yahoo.com
    urgent

    RăspundețiȘtergere
  51. cumpar pahar mov...urgent
    bucuresti
    alex_max_80@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  52. Salut KaRaKteR,
    Sunt din Bucuresti si ofer un pahar verde inchis pe unul mov. Contacteaza-ma la axi_tirami_su@yahoo.com

    Valabil pentru oricine este interesat.

    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  53. Salut....ofer pahar albastru pe unul mov....cine ma poate ajuta contactati-ma pe mail la diana_paius@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  54. sal. dau doua pahare negre pe doua roz. sunt din bucuresti. cine e interesat mail la znoopy16@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  55. Am un pahar verde inchis si unul verde deschis. Le ofer in schimbul paharului mov. Pentru contact 0767833191, daca nu raspund lasati un sms.

    RăspundețiȘtergere
  56. KaRaKteR, te rog lasa date de contact! am nevoie de un pahar mov! dau la schimb orice alta culoare in afara de gri. mersi. sau contacteaza-ma: lolly_14_08@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  57. cumpar paharele mov si verde inchis. va rog sa sunati sau sa dati msj. la 0724784879.

    RăspundețiȘtergere
  58. Cumpar pahar gri (negru) ! ! !

    kadar_zsoka@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  59. am colectie !!!!! yupiiiii !!!!

    RăspundețiȘtergere
  60. Cumpar paharele: mov, gri si verde deschis.

    Cam la cat se invarte pretul unui pahar?

    RăspundețiȘtergere
  61. Eu am uitat sa iau ultimul pahar (gri), pot sa ofer la schimb roz sau verde.

    Irina@desi.ro

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  62. Dau un pahar roz la schimb cu unul verde inchis. Numai Cluj-Napoca. E-mail: truss@personal.ro

    RăspundețiȘtergere
  63. cumpar pahar albastru.
    contact: gooby_alba@yahoo.com.

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  64. cumpar urgent paharul mov. Contact: ghibytzu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  65. cumpar pahar verde deschis. contact oradeamike@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  66. eu le-am ratat pe roz si gri in editia trecuta. sper macar sa o fac pe cea curenta (fifa 2012).

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.