Nunta cu surprize Kanal D

Kanal D pregateste o noua emisiune, Nunta cu surpize. Te pregatesti de nunta? Ne bucuram daca ti-ai gasit jumatatea, dar ne-am bucura si mai mult daca ne-ai invita la nunta voastra! Spune “DA”, iar nunta voastra va aparea in cea mai tare emisiune de televiziune de pana acum! Invita-ne la 0733.735.211, pe e-mail la nuntacusurprize@kanald.ro sau completeaza formularul online disponibil pe kanald.ro

47 de comentarii:

  1. ce formular ca eu nu il gasesc

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa precizes, scuze. Asta este adresa
    http://www.kanald.ro/emisiuni/casting_insert.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ce presupune participarea la aceasta emisiune? am nunta pe 11 iunie si as vrea sa particip

    RăspundețiȘtergere
  4. aceasta emisiune o va prezenta gabi cristea? ar fi foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca prezentatoarea acestei emisiuni va fi Gabriela Cristea mi-ar placea ffff mult, imi lipseste

    RăspundețiȘtergere
  6. in ce consta aceasta emisiune?vor veni la nunta si...ce?aveti idee

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu nunta pe 1 octombrie, si as dori mai multe detalii referitoare la aceasta emisiune

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce nu ne dati mai multe amanunte despre aceasta emisiune? ce implica? cum se procedeaza,ce inseamna...? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. am nunta in iunie si as vrea sa particip si eu dar unde as putea gasi un regulament sau un formular.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu cred ca Gabriela Cristea Toader va fi prezentatoarea show-ului si sper sa fie asa.
    Succes Gabrielei Cristea

    RăspundețiȘtergere
  11. buna asi dori si eu sa stiu ce conditii trebuie sa andeplinim sa participam la emisiune avem nunta pe data de 30aprilie an brasov

    RăspundețiȘtergere
  12. buna va rog sa dati mai multe detalii...despre aceasta emisiune... ma numesc nicolle si pe 28 august avem nunta in rasnov...si sincer as fii tentata sa particip la aceasta emisiune...doar ca nu stiu toate amanuntele....

    RăspundețiȘtergere
  13. am nunta pe 7 mai . va asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. buna am si eu nunta pe 30 iulie si imi doresc foarte mult sa particip la aceasta emisiune

    RăspundețiȘtergere
  15. buna! avem shi noi nuntaa pe 29 mai ne facem nasi...shi imi doresc sa particip la aceasta emisiune...doar k nu stiu toate amanuntelee!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna!
    Si eu am nunta pe 2 iulie si mi-ar placea participam la aceasta emisiune, dar am vrea mai multe detalii...ce implica de fapt??
    multumesc, astept un raspuns!

    andreea, bolintin-vale

    RăspundețiȘtergere
  17. buna ziua si eu am nunta pe 20 august si as fi interesat sa aflu mai multe amanunte sau va asteptam cu drag

    RăspundețiȘtergere
  18. buna am si eu nunta pe 31 iulie si as vrea sa stiu mai multe informatii despre aceasta emisiune va asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. buna si eu am nunta 23 iulie 2011 ,vreau sa particip la aceasta emisune,cum se procedeaza??

    RăspundețiȘtergere
  20. buna am o prietena care va face nunta la sfarsitul lunii august eu locuiesc in italia si nu stiu daca voi putea fi prezenta la nunta ei.Stiu ca voi faceti emisiuni extraordinare as dori sa iipot oferi asta ca drept cadou din partea mea nu numai ca imi este prietena dar o consider ca si o sora mamele noastre au fost si sunt prietene din tinerete noi am crescut impreuna dar miile de km ne-au despartit.VA MULTUMESC DIN SUFLET SI ASTEPT UN RASPUNS POZITI DACA SE POATE DIN PARTEA VOASTRA

    RăspundețiȘtergere
  21. gabrian elena nicoleta17 mai 2011 la 16:11

    buna ma numesc nicoleta sunt din jud valcea .mi-ar placea foarte mult sa ma onorati cu prezenta,nunta mea va avea loc pe data de 28 august la restaurantul intim din statiunea caciulata .va multumesc ast un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  22. MIAR PLACEA DACA ACEASTA EMISIUNE AR PREZENTAO GABRIELA CRISTEA TOADER AMI LIPSESTE FOARTE MULT SUCCES GABRIELA

    RăspundețiȘtergere
  23. Aceasta emisiune este prezentata de andreea mantea.Abia astept sa inceapa

    RăspundețiȘtergere
  24. buna! am nunta pe 2 iulie anul asta, as dori sa particip la aceasta emisiune! astept raspuns in legatura cu aceasta emisiune.

    RăspundețiȘtergere
  25. prezentatorii sant;Andreea Mantea si Cove.

    RăspundețiȘtergere
  26. dc aveti telefonul inchis?

    is regizate cumva? :))

    RăspundețiȘtergere
  27. buna,ma numesc Cristina si am nunta pe 3 septembriesi as vrea sa ne onorato cu prezenta nu gasesc niciun formular de inscriere va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  28. sall am sieu nunta in augustpe 20 si vrea prticip si eu la emisune cum fac va rog in com sohatu jud calarasi

    RăspundețiȘtergere
  29. mai bine prezinta Cove!

    RăspundețiȘtergere
  30. am si eu nunta pe 19 august asi vrea sa ma onoreze cove cu echipa dumneavoastra la nta in jud calarasi com.sohatu am nunta baiatului meu va rog sa ma contactati urgent va rugam

    RăspundețiȘtergere
  31. Madalina si Nicolae au onoarea sa va invite la nunta lor din Moinesti Bacau in data de 21 august.Asteptam raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  32. doresc sa ne inscriem la emisiunea nunta cu surprize dar nu gasim formularul

    RăspundețiȘtergere
  33. FRATELE MEU ARE NUNTA PE 20 AUG.2011 SI AS VREA SA-I FAC O SURPRIZA CUM POT LUA LEGATURA CU ORGANIZATORII ACESTEI EMISIUNU'CINE MA POATE AJUTA'

    RăspundețiȘtergere
  34. as vrea si eu sa veniti la nunta sunt de la vatra dornei

    RăspundețiȘtergere
  35. cum iau legatura cu dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  36. buna si eu as dori sa-i fac o surpriza verisoarei mele care urmeaza sa se casatoreasca anu viitor in august data nu stiu inca sa vada cu preatirile din timp as dori sa-i fac o surpriza va avea loc in jud salajcu mire din alexandria astept sa -mi comentati! mersi ana maria

    RăspundețiȘtergere
  37. Am si eu o intrebare: Daca si cat cost pt a veni la nunta mea?

    RăspundețiȘtergere
  38. un nr de tel sau o adresa de emailceva cum putem lua legatura cu organizatorii emisiunii

    RăspundețiȘtergere
  39. am fost o emisiune super foarte frumoasa cove a fost mereu foarte bun castiga mereu oau pacat ca sa terminat cand mai incepe emisiunea bravo la toate nuntile au fost supere dar cele mai frumoase a lu cove andreea erea foarte fitoasa nu o suport de loc e foarte proasta handicapata ce e nu o suport deloc fitoasa
    dracu ce esti mananci la tuta dar nu te ia nimeni pentru ca esti mare curva javara eu nu te.-as lua pentru ca nu sti ce faci nici mancacare etc faco
    javra

    RăspundețiȘtergere
  40. cum se face inscriere pentru nunta cu surprize, nunta este pe 18 februarie 2012 ,astept un n umar de telefon.
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  41. cum se fac inscrierile???

    RăspundețiȘtergere
  42. vreau si eu sa veniti la nunta mea pe 14 iulie 2012,cum trebuie sa procedez?se mai fac inscrieri?

    RăspundețiȘtergere
  43. vreau si eu sa veniti la nunta mea pe 19 august 2012,cum trebuie sa procedez?

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna ziua,suntem nasii la inceputul lui iulie,si am vrea sa facem o surpriza finilor nostri.Suntem din Italia orasul Torino,si am vrea sa ne inscriem si noi, in acest concurs,dar nustim cum.Va rugam frumos sa ne lasati si noua niste informatii,cum va putem contacta.

    RăspundețiȘtergere
  45. e super tare emisiunea imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  46. buna,locuim la paris si avem nunta pe 30 iunie,mias dori sa avem parte de o surpriza in acea zi.imi place kanal d.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  47. buna am nunta pe 25 august 2012 in satul sperieteni judetul dimbovita va asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.