Duo Slim pret si pareri despre un produs de slabit day and night

Cu Duo Slim slabesti si ziua si noapte datorita ingredientelor sale: guarana, crom, pectina de mar, fibrulina, taratele de grau, fucus, acai si noapte pentru capsulele de zi si orthosiphon, ceai verde, ananas, garcia si grapefruit pentru capsulele de noapte.
De pe site-ul de unde poti cumpara online DuoSlim aflam marturia la multi oameni care au descris cum au slabit datorita Duo Slim.
Tratementul pentru o luna cu Duo Slim are pretul de 124 lei.
Ce parere aveti despre Duo Slim?

2 comentarii:

  1. Eu sunt multumita de el, e usor de luat, nu am avut stari e rau sau ameteli. Si am slabit 8kg facand si cardio.

    RăspundețiȘtergere
  2. Il incerc si eu, am inceput de 3 zile cura, va anunt!

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.