Acte necesare pentru Casa Verde 2011

Programul Casa Verde 2011, o solutie pentru a economisi mult din costul utilitatilor. Iata ce acte sunt necesare pentru Casa Verde 2011:
Daca esti persoana fizica:
a) actul de identitate, în copie;
b) actul de proprietate, contractul de concesiune ori contractul de locaţiune, după caz, a imobilului sau a unităţii de proprietate individuală, în copie legalizată;
c) actul autentificat de notarul public, prin care proprietarul concedent sau proprietarul locator, îşi exprimă acordul privind efectuarea lucrărilor de instalare a sistemului, dacă este cazul;
d) documentul care atestă o situaţie particulară: căsătorie, desfacere căsătorie, schimbare nume şi/sau prenume etc., dacă este cazul, în copie.
Iar daca esti asociatie de locatari:
a) statutul asociaţiei, în copie;
b) documentul care atestă dobândirea personalităţii juridice, dacă este cazul, în copie legalizată;
c) certificatul de înregistrare fiscală, dacă este cazul, în copie;
d) procesul-verbal al adunării generale în care a fost ales preşedintele asociaţiei, în original sau copie legalizată;
e) hotărârea adoptată în adunarea generală a asociaţiei, cu acordul majorităţii membrilor, care să cuprindă: decizia privind participarea la Program, persoana desemnată să reprezinte asociaţia în relaţia cu instalatorul, să semneze contractul cu acesta, să semneze facturile şi alte documente etc. şi decizia privind susţinerea contribuţiei proprii cu indicarea clară a surselor financiare, în original sau copie legalizată;
f) procura notarială prin care este împuternicită persoana care va acţiona şi va încheia acte juridice în numele şi pe seama asociaţiei de locatari, în vederea achiziţionării şi instalării sistemului în cadrul Programului, dacă asociaţia nu este reprezentată de preşedinte;
g) lista proprietarilor/locatarilor şi destinaţia spaţiilor, în copie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.