Reziliere abonament BRD-NET

Ce rost are sa-ti faci un abonament la BRD-net daca informatiile nu sunt in timp real? Cu ce ma ajuta sa imi verific soldul pe net cand pot sa cobor pan jos la un bancomat. Asa ca is peste tot. Apropo chestia cu abonamentul gratis BRD-net e o teapa curata care ti-o zice cucoana decoltata atunci cand iti faci un card. Cum faci anularea abonamentului BRD-net:
Simplu

Iti scoti toti banii de pe card
Timp de 90 zile sa nu ai niciun leu in cont
Banca va rezilia ea contractul.

2 comentarii:

  1. salut, am şi eu o întrebare dacă se poate

    văd că ai de ceva timp blogu şi ai ceva posturi pe el, vreau să te întreb, contează mult să ai cât mai multe posturi ? merge traficu mai bine ?

    Eu am de 4 luni blogu da merge cam slab :|

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristi Poti sa ai 10000 de posturi daca nu scrii targetat. Gandeste-te cam ce ar cauta lumea dar sa nu existe prea multe rezultate pe Google cu ceea ce vrei sa scrii. Conteaza sa scrii mult pentru ca Google nu iti indexeaza toate paginile iar daca stagnezi risti sa iti iasa din index cat mai multe pagini. Si updateaza-le cat mai des.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.