Cel mai ieftin Symbian

Am un fix cu telefoanele cu symbian. Nu ma uit la un telefon daca nu are symbian pentru ca nu pot sa vad un telefon mobil doar o unealta cu care poti vorbi sau mesaje. Am nevoie de aplicatii destepte, multitasking si internet prin bluetooth de la calculator. Ultima chestie pare ceva rudimentar, low speed 8-| dar nici nu as investi intr-un telefon cu wireless bun pana nu se mai ieftinesc. De exemplu, ati vazut cat erau telefoanele aparute acuma 2-3 ani si cat costa acum. Nu ma grabesc.
In viata mea, s-au plimbat in mainile mele 3 telefoane. 
Nokia 3100, foarte bun pt vorbit, atat.

Nokia N73, o caramida cu Symbian s60 9.1 bun pt aplicatii, usor de hackuit.

Dupa ce am facut muschi cu N73, am dat de E50, business frate, oricum ii lipsesc multe. Acelasi symbian ca la N73.











Si ultimul, Nokia 6120c, Symbian S60 9.2 care mi-a dat batai de cap din cauza ca avea instalat ultima versiune de soft 6.01 si nu putea fi hackuit in niciun fel. Un timp am stat fara aplicatii dupa care am facut rost de un certificat de symbian. Momentan este cel mai bun telefon cu sistem de operare Symbian din punct de vedere al raportului pret/calitate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.