Verificare trafic internet Orange

Evrika! Am gasit ceea ce cautam de demult. Un serviciu de Cronos pentru internet pe mobil la Prepay. Astia de la Orange Young aveau o oferta super tare: 500 minute in retea, 500 sms in retea plus 50 minute nationale si internationale si inca 100 mb.
Mi s-a intamplat o chestie ciudata. In ultima zi a optiunii am incercat sa-mi activez optiunea asta din nou. Cand sa vad, au scazut oferta de internet la 50mb. Normal ca nu mi-a mai convenit si am activat-o pe cea de 400 minute si 400 sms in retea + 40 minute nationale dar fara o optiune de internet inclusa urmand sa-mi activez optiunea Multimedia, care pentru 2 euro ai 100 mb. Cost total 6 euro. Surpriza a fost ca nu am putut sa imi activez optiunea Multimedia pentru ca eu o am activata (chiar daca optiunea de 500 a expirat). In concluzie, daca aveti minute din nationale, sms in retea, le puteti reporta daca activati o optiune fix in ultima zi a optiunii.
P.S Dezactivare optiune Orange nu se poate!!!
Pentru a verifica cat mai aveti din traficul de internet *132#

2 comentarii:

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.