Miere de sulfina

Daca nu stiati, din sulfina se mai face si miere. Nici eu nu stiam pana astazi cand am poposit in piata de la Hala Centrala din Iasi. Ce cautam? Miere de albine direct de la producator si nediluata. La al treilea vanzator am dat si peste mierea de sulfina. Are o culoare galben-aurie iar gustul e senzational. Merita sa incercati.

Sulfina este o planta erbacee raspandita in locuri necultivate si cultivate, pe marginea drumurilor. Are o radacina pivotanta, tuplina e dreapta si inalta de cca 2 m, ramificata, avand frunze dintate pe margini. Florile sunt galbene, grupate in struguri ca niste spice, mai lungi decat frunzele. Floarea are corola papilonata formata din 5 petale. Fructul este o pastaie, atarnand de pe ramuri si continand 2 seminte. Infloreste toata vara.

Apropo, pe net nu gasesti pe cineva care sa comercializeze miere de sulfina. Iar daca apare nu ezitati sa ma anuntati.

3 comentarii:

  1. haha, ti-ai facut reclama singur ?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o sa incerc! am inteles ca sunt f bune!!!!!!o sa sun luni si o sa comand,daca are efect intr.o sapt o sa revin cu un alt comentariu in care o va spun ce efect au avut si cum ma simt,ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt bune de nimic eu am luat si nu am slabit nic macar un kg si tin si regim alimantar.In reclama scrie ca slabasti mancand orice dar pe tubul de la pastile scrie ca nu trebuie sa inlocuim pastilele cu un regim alimentar.e vrajeala curata nu va lasati pacaliti.

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.