Pahare și brățări McDonalds Coca Cola Euro 2012

Pahare de colecție la McDonalds incepand cu 8 iunie. Colecționează toate cele 6 pahare McDonalds Coca Cola (verde, roșu, albastru, negru, alb). La fiecare meniu mediu sau maxi, cu excepția meniurilor Happy Meal primești un pahar Coca Cola Uefa Euro 2012 și o brățară. Paharele sunt disponibile în limita stocului, conform alocării săptămânale pe culori. Promoția se desfășoară în perioada 8 iunie - 22  
iulie 2012.

50 de comentarii:

  1. Anul acesta vreau neaparat sa iau aceste 6 pahare, anul trecut am avut decat 4. :(
    Nu serios, sunt foarte misto! Sper sa nu ratez nici unul!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu le am pe toate din editia trecuta, sper sa le am si pe astea in colectie;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo tie anonimule (2). Eu sunt anonim (1) cel de sus. Azi am cumparat unul rosu. Toate paharele sunt albe dar difera pentru ca au acea bratara jos. Oricum sper sa fac colectia anul asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. si pe fiecare pahar scrie cine a jucat.

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am cumparat si pe al doilea! acum am rosu si galben!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce culoare este saptamana aceasta la pahare ?

    RăspundețiȘtergere
  7. in saptamna 11-17 si saptamana 18-25 ma intereseaza..

    RăspundețiȘtergere
  8. paharele apar in aceasta ordine:
    1) Rosu (8-14 Iunie)
    2) Galben (15-21 Iunie)
    3) Albastru (22-28 Iunie)
    4) Verde (29-5 Iulie)
    5) Negru (6-12 Iulie)
    6) Alb (13-19 Iulie)
    Desigur, daca unele pahare se termina mai repede decat s-a planificat, va fi inlocuit cu urmatorul, deci trebuie sa fii rapid ca sa le iei pe toate. Paharele se schimba deobicei vineri, dar daca paharul se termina mai repede decat vineri, va fi inlocuit cu urmatorul in acea zi cand s-a terminat (de exemplu marti). Asta nu inseamna ca va fi inlocuit din nou vinerea urmatoare, se inlocuiesc ori intr-o saptamana, ori atunci cand se termina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc ca miai spus cand apar bratarile ;),deja am rosu si galben si as vrea sa le iau si pe celalalte :D

    RăspundețiȘtergere
  10. da ms.mult am.deja rosu si galben iar joia asta il voi avea si pe albastru

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am ratat rosu. Daca are cineva unu in plus , il platesc sau dau din cele de anul trecut. Multumesc
    0730012644 . Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe cel rosu il poti gasi la McDonald's langa hypermarketul Auchan din bulevardul 1 Decembrie 1918

    RăspundețiȘtergere
  13. ieri l-am luat si pe cel albastru. am 3 pahare acum.

    RăspundețiȘtergere
  14. Astazi am luat albastru :p am galben+albastru dar imi lipseste rosu... stie cineva cum pot face rost de el?

    RăspundețiȘtergere
  15. vreau si eu pahar rosiu :( , ii platesc meniul !

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am ratato pe cea rosye daca o are cineva dau bani.Multumesc pentru intelegere.0754766090.cluj-napoca.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cumpar bratara rosie ..fara pahar ofer 10 lei cine este din bals...daca e ceva bagaty antoanto_cris id...

    RăspundețiȘtergere
  18. La bacau azi am luat un pahar verde si trebuia sa fie albastru, se termina repede paharele

    RăspundețiȘtergere
  19. Am 2 pahare cu bratari galbene si 2 pahare cu bratari rosii. Dau la schimb cu alte culori. 0768344371 Marius - locuiesc in BV dar vin des in B.

    RăspundețiȘtergere
  20. eu am doar cea albastra

    RăspundețiȘtergere
  21. la mcDonald in barbu vacarescu inca mai sunt pahare galbene, si le-au expus pe toate. deci veti stii kum arata. succes l colectie

    RăspundețiȘtergere
  22. eu le am pe toate de pana acum (rosu, galben, albastru si verde)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sper sa termin toata colectia pana acum am tot ce a aparut :0 adica Rosu, Galben, Albastru si Verde 5) Negru (6-12 Iulie)
    6) Alb (13-19 Iulie) mult nororc cu colectia !

    RăspundețiȘtergere
  24. nu sunt nu stiu ce daar sunt faine bratarile

    ALB si NEGREU

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca mergeti la McDonald's Gara de Nord sau Brancoveanu din ce am inteles gasiti toate culorile din ce ma inteles, trebuie doar sa ii rugati sa va dea culoarea respectiva. Sunt multe restaurante care au ramas cu stocuri din fiecare culoare, in general cele mari, deci nicio culoare nu e pierduta inca.

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu am toate bratarile pana acum (rosu,galben,albastra si verde)

    RăspundețiȘtergere
  27. CUMPAR BRATARA ROSIE BAGATY ANTOANTO_CRIS SAU FB EmiTheDark sau...daty de mine va dau multttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt platesc in bani ...lucruri sau bratara de alte culori

    RăspundețiȘtergere
  28. stiti in restaurante se mai gaseste cea rosie?

    RăspundețiȘtergere
  29. ai galbena eu am rosie ti-o dau ppe asta rosie pe aia galbena'sau una verde pe aia galbena,vrei?

    RăspundețiȘtergere
  30. caut bratara galbena sau rosie
    platesc pina in 20 de lei pt sau dau la schimb bratara verde & albastra contactatima pe urmatoru id soringavagiuc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. cine are bratara albastra si ce vreti pe ea

    RăspundețiȘtergere
  32. imi puteti spune si mie de unde pot sa fac rost de bratara cea albastra

    RăspundețiȘtergere
  33. iti dau eu albastru pt rosu contacteazama pe soringavagiuc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. E super cool colectia.Eu am aproape toate bratarile mai imi trebuie cea alba si gata le am pe toate. Multumim companiei Coca Cola si partenerilor sai MC Donald's pt ca au ajutat fanii Euro 2012 sa-si colectioneze bratarile speciale.
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  35. si eu vreau sa fac schimb , imi trebuie rosu si galben , daca are cineva dau alta culoare la schimb, lauraiacob6@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Cine vinde bratara rosie?Ofer 15 RONI.

    RăspundețiȘtergere
  37. vreau si eu bratara verde
    e cineva din voluntari pe aici
    P.S. platesc bratara

    RăspundețiȘtergere
  38. am si eu nevoie de bratara cea verde
    cine este din voluntari
    P.S. va platesc bratara

    RăspundețiȘtergere
  39. eu le am pe toate! va multumesc mult si mult noroc celorlalti care inca nu au facut colectia.

    RăspundețiȘtergere
  40. schimb bretara verde pentru galbena sau rosie:) cine vrea sa'mi lase mesaj la adresa asta : maryus_spadacio_30@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  41. Azi este ultima zi ,si as vrea sa stiu daca mai sunt pahare pe la Mc .....stie careva daca nu s-au terminat deja?:D
    PS:Sunt din GL :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Cine ma poate ajuta cu niste bratari:alba,galbena,verde,rosie.Daca le vinde cineva,uitati id meu: sandra_antoo17@yahoo.com
    Sunt din Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  43. mi.a zis cineva ca daka ai toate bratarile si te duci la Mc iti da o minge Tango(cu care s.a jucat euro)

    RăspundețiȘtergere
  44. strangeon cur sahi iaon dinti

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna. Suntem mari admiratori McDonalds si Coca Cola, insa nu am reusit sa ne facem intreaga colectie de pahare. Mi-a zis cineva ca este un sait pe care le scrii ce culori de bratari mai ai nevoie siei iti trimit. Stie cineva de ce sait e vorba? Va rog sa ma anuntati si pe mine daca aflati ceva.Multumesc anticipat !!!!

    RăspundețiȘtergere
  46. cumpar toate bratarile bani reali andreutzu_98_yo contactatima

    RăspundețiȘtergere
  47. VAND TOATA COLECTIA DE BRATARI + ROSU - GALBEN - VERDE - ALBASTRU .
    PTR CONTACT ID DE MESS : dura_elysei
    MULTUMESC !

    RăspundețiȘtergere
  48. vreau sa cumpar toate bratarie in afra de cea neagra

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.