Statusuri din emoticoane

Statusurile cu emoticoane sunt cele mai tari. Ele sunt valabile doar pe versiunile de Yahoo! Messenger 9 si Yahoo Messenger 10 deoarece numai in versiunile mai vechi nu poti adauga emoticons la status.
Pentru statusuri din emoticoane cu nume gen Laura, Bebe, Silvia, Mada, Gigi, Razvan, Busu, Paul, Nec, Vio, Ale, Deea, Mitza, Dana, Edy, Dya, Ion, Nicu, Alex, Dan si multe alte nume sau statusuri din semne Yahoo cu text BRB, DND, i LOVE you.
link

sts nume emoticons

41 de comentarii:

  1. salut poti sa faci un status din emoticaone cu numele radu sau HBK
    ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceeao... Poty sa faki un status din emiticoane cu numele Senssaton ;;)? Mersi :D!

    RăspundețiȘtergere
  3. asi dori si eu un sts din emoticoane cu numele alin

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt zooper faine sts-urile:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Fac eu la comanda cu ce nume doriti cick pe nume ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. daca te rog
    imi faci si mie un status cu numele de DOREL

    RăspundețiȘtergere
  7. te rog imi faci shi mie un sts cu numele LIGY...pls...ms:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. mai te rog si eu sa-mi faci unu
    ALY - fundal din >:)
    nume din :-*

    te rog mult si cat de repede poti trimte-l pe adresa de e-mail g3orgyana_c21@yahoo.com te rog!

    RăspundețiȘtergere
  9. VA FAC EUORI CE FEL DE NUME APROAPE SI ORI CE FEL DE STATUS pirijabe@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. imi poti face si mie?:X te rooog muult:x k ''ADDA'' :X

    multumesc.:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Poti sa imi faci si mei un status cu numele ''Robert'' (dar fara '' '')

    RăspundețiȘtergere
  12. potzi sa-mi faci shi mie te rog un status cu numele Ramona sau Ramy

    RăspundețiȘtergere
  13. fa si mie te rog cu JULY:*:*:*ms

    RăspundețiȘtergere
  14. Poti sa imi faci si mie un status care sa scoata limba din emoticons:P

    RăspundețiȘtergere
  15. poti sami faci si mie cu numele STEPHY...:D...ms:*

    RăspundețiȘtergere
  16. salut...ai putea face unul cu numele "ada" msk:*

    RăspundețiȘtergere
  17. H3y...ai putea sa faci si pt mn unu cu "Miro" mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  18. asi dori si eu un status daca se poate cu numele katalina

    RăspundețiȘtergere
  19. vreau si eo un sts cu lavinia si unu cu ovidiu...sau L+O=INIMA..multumesc

    RăspundețiȘtergere
  20. As vrea si eu un sts cu CORY va rog frumos :X

    RăspundețiȘtergere
  21. vreau si eu un status cu 'Yonut" si unul cu "alyn"

    RăspundețiȘtergere
  22. Poti sa faci un status din emoticoanecu nervi?
    Dak da te roog sa imi spui pe yo_elena99

    RăspundețiȘtergere
  23. vreau si eu un stts cu numele "PETER" si unul cu "ELLA...ms mult

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna .....as vrea si eu un sts cu numele Alice...va rog mult....

    RăspundețiȘtergere
  25. sal as vrea si eu un sts cu numele ARDEL

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna....as vrea si eu un sts cu numele larisa....va rog

    RăspundețiȘtergere
  27. sall as vrea si eu unu cu nume ASU

    RăspundețiȘtergere
  28. dak te rog frumos imi faci si mie unu cu SebY?
    te rog frumos fa si mie un status dinala cu emoticoane cu numele seby

    RăspundețiȘtergere
  29. daca te rog imi faci si mie unul cu A+D dela alina +dan

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca vreti sa va faceti statusuri din emoticoane intrati pe www.statusdinemoticoane.ro

    RăspundețiȘtergere
  31. plzzzzz fa unu cu clau

    RăspundețiȘtergere
  32. buna ziua,puteti sa faceti si mie unu cu numele ionut.plz va rog

    RăspundețiȘtergere
  33. Vreau si eu un status din emoticoane cu numele AMALIA

    RăspundețiȘtergere
  34. Vreau si eu un sts cu alinutza sau alina va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  35. vreau si eu un sts cu numele meu:MARY din emoticoane:..:):):):):) dasteeaa six-( dastea va rogg cn imi face si mieee id meu:mariana_luiza50.....va rog comm la mne:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  36. vreau si eu un sts cu numele Lolly sau Laura

    RăspundețiȘtergere
  37. sall frate...as dori si eu unul cu BYA sau CATA....si unul C inimioara B.......idul mew este: hardy_catalin619....dami add dak m poti ajuta...ms orikum;)

    RăspundețiȘtergere
  38. si eu vreau unu plssss cu numele BYA valy122 dak reusesti ms

    RăspundețiȘtergere
  39. hai pls un sts k un os din >:) si fundalu din X-( ms mult ma anunti pe soldangeorge97

    RăspundețiȘtergere
  40. poti sa-mi faci si mie un status cu numele CATALIN :d MS :*

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.