Poze triste pentru oameni trişti

Poze triste pentru oameni tristi
Cele mai triste poze
Nu exista fericire de care sa-ti amintesti fara tristete.(Octavian Paler)
Toţi am trecut prin această stare, tristeţe. Spleen la Bacovia, tru pentru emo, ne vedem această în stare în imaginile următoare. Pentru cei trişti poze triste de pus pe desktop, la avatar sau chiar pe telefonul mobil.

tristetea se citeste pe faţa unei fete emo poze triste pentru oameni tristi

cel mai trist poze triste pentru oameni tristi








imagine foarte trista poze triste pentru oameni tristi
femeia care plange poze triste pentru oameni tristi






















emo trista
poze triste pentru oameni tristi mesaj de tristete pe gard
si cainele este trist
copilul este trist
trista

peisaj trist photo
caine si fata tristi
poze triste pentru oameni tristi trist extrem

fata draga nu fi trista

52 de comentarii:

  1. pt ce puneti prostiile astea numi plac naspa naspa:(:(:(:(:(:(
    pt prosti :):):):):)
    sa styti de la mn ca toata lumea trebuie sa fie veseli:):):):):):)
    si in primul rand nici nu aveti prea multe comentari:):):):)

    RăspundețiȘtergere
  2. pzele sunt super tari[;x]

    si cel care a postat coment ca anonim.......mai studiaza limba romana si...GET A LIFE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu toata lumea e vesela ca tine (anonim),,,poate ca si tu la cati ani ai in toti ani astia ai fost o data trist...nu ai de unde sa sti tu de ce e lumea trista sau etc...
    numai vorbi daca nu sti despre ce e vorba...;)

    RăspundețiȘtergere
  4. "anonim"...in caz k nu stii,mai sunt si oameni tristi...asa k lasa lumea in pace si nu ii mai face prosti pe toti...mai uita-te si la tine...si mai exerseaza romana...pe kre nu o stii prea bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Primu kre a spus ala Anonim.Mai invata si u limba Romana si la ura commenteaza despre noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. TRISTETEA E CEA MAI GREA SUFERINTA PT OMENIRE.

    RăspundețiȘtergere
  7. dc va pierdeti timpul pe site-ul asta nu mai fiti tristi

    RăspundețiȘtergere
  8. tari pozele....mai vin si momente de acest fel in viata...

    RăspundețiȘtergere
  9. pozelee st super sh cel kare a sp k st naspa e un insensisibil

    RăspundețiȘtergere
  10. cind sunt tista ,ma gindesc la clipele fericite pe care le-am trait,cind doresc sa pier ,ma gandesc la cei care mai au doar citeva ore de trait,tristetea ca si bucuria face parte din viata,sa privim totul asa cun este,si doar asa vom deveni mai putrneci

    RăspundețiȘtergere
  11. :(:(..supi..k...mam..despartit..de..pr..la...care..tineam..cel..mai...mult:((:(

    RăspundețiȘtergere
  12. is sooooooooooper tari pozele .mie imi plac la nebunie.iar cum zicea sh anonim cn a spus k pozele nu is faine e un insensibil,nu jtie ce inseamna sa suferi,sh nu stie nici ce e supararea sau tristetea. cn mai are poze gen mai sus sa ia id meu sh sa vb iar cn e trist sa vb cu mn.id:edy_alin_2008

    RăspundețiȘtergere
  13. imi plac sunt dragute dar... viata e frumoasa!!
    Daca o traim tristi nu are rost s-o mai traim. treziti-va.... multi sunt tristi... si eu dar nu totdeauna alooo mai si rad cateodata.
    Live Your Life!!!
    WE HAVE A FREE LIFE!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu va mai certati ca tot degeaba ....si unii sunt tristi si uii fericiti dar cateodata reactiile se schimba.

    RăspundețiȘtergere
  15. ........shi eu sunt trista........din iubire

    RăspundețiȘtergere
  16. fetelor nu va mai certati,toata lumea sufera,ba din dragoste,ba din alte motive....asta e viata,cu bune si rele,cu suisuri si coborasuri....dar cea mai si cea mai mare suferinta este sa suferi din dragoste.asta am simt pe pielea mea.suferinta din dragoste e cea mai cumplita de pe Pamant...orcat ai incerca nu poti uita persoana pe care ai iubito,persoana care te-a facut sa fii mai bun...singurul lucru pe care il poti face este sa crezi in tine si sa treci peste senzatia de neputinta...nu exista nici un leac pt suferinta in dragoste,doar crede in tine,crede k data viitoare ai sa poti aferii mult mai multa dragoste..yo_mir3l21.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce pot spune...trista sunt cam 90% din viata mea. asa e viata mea: o zi buna zece zile rele:(
    dar merg mai departe fie ce-o fi:) sa fiti voi fericit in locul meu. cristina.N.

    RăspundețiȘtergere
  18. nu fiti suparati .....nimeni nu ramane virgin....viata ne fute pe totzzi

    RăspundețiȘtergere
  19. si in tristete daca scotocim bine o sa gasim mici bucurii,nu exista viata numai cu bucurii dar unii sufera mult prea mult....

    RăspundețiȘtergere
  20. ***dragute pozele....:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  21. super triste pozele....j eu sunt foarte triste din cauza unui baiat care sa folosit de mine...dar asta e va trece si asta..va poop ionela

    RăspundețiȘtergere
  22. super pozele ....asa e uneori in viata ......eu akm sufar enorm din cauza unui baiatp kre il iubesk enorm....dar trebuie sa trekem peste toate clipele grele

    RăspundețiȘtergere
  23. cand ma simt parasita il ascult pe adam labert whai do you from my va pwp dany

    RăspundețiȘtergere
  24. am suferit si eu din cauza uni baiat
    fetelor aveti grija cu cine umblati ca
    poate intro zi va va parasi
    va pwp dany

    RăspundețiȘtergere
  25. dragutze aceste poze...........

    RăspundețiȘtergere
  26. off...suferinta asta...
    dc oare treb sa fim tristi cand doar o viata este???
    dar asta este...viata noastra roz mai are si pete negre
    si eu sufar si-s trista:( viata asta

    RăspundețiȘtergere
  27. cele mai naspa poze le gasiti aici

    RăspundețiȘtergere
  28. =]]special pt primu "anonim"..nu mai face pe altii asa cum esti tw si app de romana esti tare analfabet:]]hai jeth si nu mai comenta;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt superbe pozele:) si cine mai doreste astfel de poze...mai am si eu cateva:) ma puteti gasi la id : mikyutza_love16 app de primul anonim....e posibil sa nu citeasca toate comentariile nostre impotriva ei/lui dar ma rog... probabil are vre'o 9-10 anyshory;))

    RăspundețiȘtergere
  30. mirelutza_ubitha8 iunie 2010 la 20:38

    sunt foarte frumoase aceste poze am si eu cateva cn vrea add la id mirelutza_ubitha

    RăspundețiȘtergere
  31. super pze frate
    va pwp anonim

    RăspundețiȘtergere
  32. buna..sunt nicoleta si am suferit si eu mult la viata mea,cel mai recent din cauza unui baiat care si-a cam batut joc de mine ,si de atunci m-am schimbat mult si mi-am dat seama k nu are rost sa imi pese atat de mult de ceilalti..si pana la urma schimbarea asta m-a intarit si acuma ma doare fix in pula de toti ceilalti..si asta nu pentru ca imi place ci pentru ca este mult mai bine ptr mine

    RăspundețiȘtergere
  33. super tari pozele... dar primul anonim chiar nu stie romana...haideti sa ne punem cu totii de acord si sa-l trimitem la scoala...:))poate ii intra si lui cv in cap...ca se pare ca e gol,,,si daca nu ii plac pozele ce cauta pe astfel de bloguri???poate sufera si nu vrea sa recunoasca...cristian

    RăspundețiȘtergere
  34. am doar 15 ani si la varsta mea imi plac pozele triste chiar daca eu nu sunt ,,,trista ,, am si eu poze triste si as mai vrea cat mai multe poze triste cine are sa imi dea id meu este hip_hop_alina77

    RăspundețiȘtergere
  35. daca va poate ajuta cineva atunci cand suferiti acceptati ajutorul....el sau ea vrea sa va ajute cu orice dar lasatil....veti trece peste orice greutate cu ajutorul prietenilor adevarati.....ce rau ca eu nu am prea multi......,putini dar buni:X:X:X .....sunt madalina.....

    RăspundețiȘtergere
  36. cele mai super poze!!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. sunt suuuuuperi tari pozele!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. super poze. fiecare om e trist in felul lui,dar nu toti arata ,unora le e rusine sa recunoasca. sunt o fata care am suferit mult si poate m-am maturizat prea devreme pt anii mei. va pwp:-)

    RăspundețiȘtergere
  39. da scz ca intervin eu sunt un baiat:)) care am suferit mult din cauza unei relatii,dar nu am putut arata asta nu e in fiinta mea dar pe zi ce trecea simteam ca ma duc pe partea grea a vietii frumoase imaginile

    RăspundețiȘtergere
  40. sunt super imaginile ......:*:*

    RăspundețiȘtergere
  41. pacat de tine ca esti fata

    RăspundețiȘtergere
  42. lol tare nare rost sa fii trist mai ales pt fete pt ca ele se pierd degeaba si pacat...

    RăspundețiȘtergere
  43. mie imi aduce aminte de clipele ce le-am trait langa persoana mea iubita

    RăspundețiȘtergere
  44. mam des de prietena mea si doare raaaaaaau,dar si tu anonim esti un insensibil pentru ca uneori oamneii sunt tristi ca si mn acum:((((((((

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.