Vine comandă. După un timp iar încep telefoanele.. Soția mea ține la respect și nu îi dă flit omului din prima dar prostul tot continuă să o țină la telefon deși i-a fost spus că nu mai vrem să facem nicio comandă. Probabil dacă telefonul era pe mâna mea îl înjuram până când se liniștea din oferte. Și cum prostul nu e prost destul, nu se lasă chiar dacă vede ca nu are nicio șansă. Vine cu o altă oferte: 20% reducere dacă îi oferim 3 numere de telefon. Asta a umplut totul, chiar și soției i se lăsase cu totul și îi spune că trebuie să plece la serviciu și nu mai poate sta la telefon.
Sper să mai sune încă o dată. Asta sigur că va mai suna. Odată ce ai facut o comandă la TOP SHOP ești intrat în baza de date a potențialilor clienți care trebuie să fie stresați cu oferte. Tu prostule care ești, fă-mi o ofertă pe mail dacă tot vrei să faci o ofertă. Credeți că politica de marketing pe care o faceți agresiv se aplică doar la persoanele de varsta a 3-a? Clienți putem fi toți și voi pierdeți proștilor că vă alungați clientela. Sau poate că afacerea merge superb din punctul vostru de vedere. Acel număr 0750101401 este u numar special Orange pentru servicii fara retur de apel adică poți primi apel de la acel număr dar nu îl poți suna. Inteligent nu?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.