Pareri Homeycomb

Pe site-ul www.Homeycomb.ro sunt selectate cele mai interesante produse din intreaga lume la super reduceri, de care putem profita in fiecare zi in limita stocului disponibil. Homeycomb este un club privat de shopping online, iar pentru a deveni membru si pentru a profita de reduceri de pana la 70% la mobilier, decoratiuni, accesorii pentru bucatarie, living, baie si dormitor, cosmetice si fashion, trebuie doar sa va faceti cont sau puteti intra direct cu ajutorul contului de Facebook.
Pentru ca ne pasa foarte mult de calitatea produselor mai intai trebuie sa testam cateva si apoi sa dam verdictul final daca se merita sau nu sa cumparam de pe un site anume. Dar cine a facut deja cumparaturi de pe homeycomb.ro ar putea sa ne impartaseasca parerea despre calitatea produselor chiar aici.
Chiar dacă am văzut numai păreri de bine despre Homeycomb trebuie să existe și nemulțumiri. Și de aceea, aici, pe această pagină vă puteți expune nemulțumirile. 

19 comentarii:

  1. Ma bucur ca pot sa ma plang si eu undeva.Urmeaza sa fac o reclamatie si la OPC.Dar sa va spun ce am patit:am facut o comanda pentru un fier de calcat pe data de 21.10.2013.Am fost anuntata ca nu mai au in stoc, asa ca(aveam nevoie sa fac un cadou nurorii mele) am comandat un monitor pentru bebelusi pe care l-am primit dupa "lupte seculare" adica pe 2.12.2013.Dar surpriza...nu functioneaza, drept care l-am returnat.Zice ca imi trimit banii inapoi in 48 de ore de la primirea coletului returnat.Returnarea s-a facut pe 3.12.2013 iar astazi este 17.02.2014 si nu am primit nici un ban chiar daca am revenit in nenumarate randuri cu telefoane si emailuri.Inutil sa va spun ca sunt foarte suparata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In acreai situaţie ma aflu zi eu,pana si data coincide.eu am comandat o lenjerie de pat si mi.au trimis pijama.luni o sa sc si eu plângerea la opc.

      Ștergere
  2. Nu sunteti singura nemultumita, si mie mi s-a intamplat sa primesc produse slab calitative, dar asta e..................m-am lamurit. Foarte putine site-uri online sunt de incredere si amabile.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu cedati pana nu primiti banii!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. In final am primit banii,au spus ca au avut probleme cu softul de la contabilitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Am comandat o geanta de la ei,surpriza am primit alta geanta,care nu are nimic in comun cu prima ba mai este si zgariata.Am sunat,doamna/domisoara foarte "amabila",mi-a zis sa trimit un mail la adresa..... dar nu si ce sa scriu in el.Noroc ca ma mai duce capul,am compus mail-ul(cu numar de comanda,din data,toate datele necesare),mi-au trimis mesaj ca au inregistrat cererea si ca o sa primesc raspuns...Si bineinteles ca raspunsul nu mai vine,e foarte complicat sa raspunzi la un mail...foarte multa seriozitate din partea lor,a doua oara nici ca mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da si eu am facut o comanda la sfarsitul lunii mai si cand m-au sunat au zis ca in 3-5 zle vine comanda. Astazi e 16 iunie si nici urma de comanda, statusul comenzii e tot in asteptare :-j

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu ce sa zic despre ce vi s-a intamplat voua, dar mie mi-a venit exact ce am comandat si in stare perfecta. Ma declar multumita pentru prima comanda ;))), cine stie, poate la urmatoarele comenzi care am de gand sa le fac, patesc ca voi (sper sa nu).

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt incredibil de neseriosi si nu numai in ce priveste relatia pe care o au cu cei ce comanda de pe site, ci si in ce priveste relatia cu persoanele sau firmele cu care lucreaza. Platile se intarzie enorm (2-3-4 luni), explicatii nu exista, pur si simplu esti tratat cu o deosebita lipsa de respect.
    Iar in ce priveste comenzile, sunt varza (sau cel putin in cazul meu asa a fost). Comanda facuta pe 20 iulie si nici acum nu am primit produsul. De 3 ori am fost amanat pe e-mail. Au dat, de fiecare data, vina pe compania de la care importa produsele.

    Nu recomand nimanui aceasta firma. Decat daca va place sa fiti tratat cu spatele si cu totala lipsa de respect fata de timpul vostru

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,si eu am facut comanda la ei,dupa trei zile a ajuns,insa am fost dezamagita de calitatea produselor....foarte slabe calitativ.....sincera ma asteptam la mai mult din partea lor....am comandat o canita pt fetita roz si mi-autrimis una albastra....2 cuiere vintage care mi-au placut mult pe site dar mi-au ajuns zgariate erau invelite in folie din plastic de bucatarie si un ceas de perete care a fost ok....le-am trimis pe facebook ca nu prea am fost multumita de produse si mi-au zis sa le dau nr de tel sa ma contacteze sa rezolvam problema ceea ce nu am facut considerand ca nu mai era nimic de rezolvat....asta e m-am lamurit ....

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!
    Am intrat pe net sa caut pareri despre site si am gasit exact ce asteptam.Am avut 2 comenzi la ei. Prima ok. A 2-a...mi-au trimis alta marime si alta culoare. Confirmarea returului s-a facut in 06.10.2014 si inca nu am primit banii. Bineinteles ca am trimis nu stiu cate mail-uri, am sunat...acelasi raspuns: "solicitarea se solutioneaza cu prioritate". So f** them!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, si eu aceeasi problema am facut pe 6 decembrie 2 comenzi perioada de livrare 29Dec-9Ianuarie si inca nu am primit nimic. Cel mai rau este ca deja am achitat nu ar fi trebuit. Clar sunt neseriosi. La telefon nu raspund am trimis acum un mail. Daca nu si nu voi face si eu plangere la OPC.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,
    si eu ma confrunt cu aceeasi problema. Am facut o comanda in noiembrie (!) cu livrare la inceputul lunii decembrie. Bineinteles ca nu a fost livrata. Le-am trimis mail si mi-au spus ca o sa livreze la mijlocul lunii decembrie. Nici atunci nu am primit nimic, Am trimis iar mail si mi-au zis ca trimit produsele in ianuarie. Nu au venit nici in ianuarie. Dupa ce le-am trimis iar mail ca vreau sa anulez comanda si sa primesc banii inapoi, mi-au spus ca pot livra in februarie, mai putin unul din produse care, surpriza, nu mai era pe stoc. Le-am zis ca nu mai vreau nimic de la ei si nu am primit nici acum banii inapoi. Am trimis nu stiu cate mail-uri, pentru ca la telefon nu raspund. O sa fac reclamatie la ANPC pentru ca sunt extrem de neseriosi.
    Am facut pana acum zeci de comenzi online si nu am patit niciodata asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,
    Este careva care a facut reclamatie la ANPC ????
    Intentionez sa fac reclamatie si vreau sa stiu daca este cineva care a facut acest pas si ce s-a intamplat cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  14. nu stiu de ce sunt atatea pareri contra, ca eu am comandat 3 produse de bucatarie si toate au fost cu mult peste asteptari (mai ales ca citisem comentarii si de rau despre ei dar asta dupa ce am dat comanda)........la mine a venit intr-adevar nu la termenul zis de ei dar macar au ajuns produsele in stare buna :)

    RăspundețiȘtergere
  15. De vreo 7 ani fac cumparaturi online, de la lenjerie intima si pana la electrocasnice mari. Niciodata insa nu am dat peste o firma atat de neserioasa ca Homeycomb!. Produsele comandate nu corespund imaginii de pe site, calitatea este foarte proasta. Daca cumva returnezi produsul, nu mai vezi banii inapoi. Trebuie sa faci o gramada de demersuri, inclusiv reclamatii la ANPC ca sa ai o sansa de a primii banii. Nu cumva sa platiti in avans cu cardul! In ultima perioda cred ca firma are mari probleme, nu livreaza produsele comandate, nu raspund la mesaje si nici la email. De telefoane nici nu mai poate fi vorba, 40 de minute am stat in asteptare, pe banii mei! Nu mi-a raspuns nimeni. Si asta nu doar o data, zile la rand am incercat sa dau de ei si.............nimic. Nu comandati! Nu comandati! Nu comandati! E mare teapa!!! Sunt furioasa, foarte furioasa, niciodata nu am patit asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  16. Neseriosi total si tepari! Nu mai dau banii inapoi... Nu comandati!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am plasat comanda #100053270 in valoare de 254,60 de lei pe 5 iunie si am primit mesaj peste cateva saptamani ca nu se ma poate livra din cauza ca produsele nu mai exista in stoc la furnizor. De atunci ma tot lupt sa inteleg de ce nu-mi trimit banii retur. In contul meu nu a intrat nimic de la SC FirmDecor SRL de-atunci. Am avut interactiuni cu diverse persoane de la customer support, care ma asigura, fara nicio baza reala, evidet, ca vor verifica si ca voi primi banii cat de curand. Nr. de telefon de pe sit este blocat, sau telefonul e inchis, am incercat in ultimele zile in repetate randuri. As vrea sa vad dovada stornarii de la contabilitate si sa primesc banii cat mai curand posibil, ca sa putem incheia o data aceasta poveste ridicola si veche de trei luni.

    RăspundețiȘtergere
  18. NU COMANDATI SI MAI ALES NU PLATITI CU CARDUL ! ! ! DIN IANUARIE 2015 INCERC SA PRIMESC BANII INAPOI , BANII DE PE PRODUSELE PE CARE LE-AM COMANDAT LE-AM PLATIT SI LA CARE S-A TERMINAT STOCUL INTRE TIMP ... ACUM , NU MAI RASPUND LA TELEFON SI NICI LA E-MAILURI SAU PE SITE ... NU CRED CA MAI ARE VIITOR O ASTFEL DE FIRMA , OAMENI CARE-I FURA PE CEILALTI . ORICUM VOR PLATI ACESTE FAPTE .

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.