Mesaje pentru cea mai bună prietenă

Mesaje pentru cea mai bună prietenă. (SMS-uri, e-mailuri, mesaje de mess)

Iti voi fi mereu alaturi, indiferent daca te bucuri sau plangi, pentru ca tu esti cea mai buna prietena a mea! La cat mai multe momente frumoase si vesele impreuna!

Tu esti cea care ma poate asculta, alaturi de tine imi pot invinge temerea... tu m-ai incurajat sa trec peste infrangeri si sa ajung spre victorii. Esti o adevarata prietena!

Trei ingeri au grija de tine: iubirea, fericirea si norocul. Dar daca vei avea vreodata nevoie si de un al patrulea, aminteste-ti de mine... prietenia!

O furtuna imi aminteste de cat de frumoasa e vara, fotografiile imi amintesc cat de frumos este sa cresti, prietenii ca tine imi amintesc cat de frumoasa este viata!

Prietenia `este un noroc , sfant , e si drog si antidot , un prieten adevarat , te ajuta la tot ;x !

Un prieten bun e greu de gasit. Dar pe tine te`am nimerit :x . Nu te dau nici daca ma omoara tu esti cea mai scumpa a mea comoara. <3.

Dintre toate prietenele care le-am cunoscut tu esti cea pe care nu vreau sa o uit, si daca mor inaintea ta, voi ajunge in rai si te voi astepta…

Si iti multumesc ca mi`ai fost prietena atata timp,si m`ai iertat chiar daca am gresit. :o3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.