Testul de rezistenta Kanal D

Am dat aseara pe Kanal D ca vroiam sa vad Ezel da nu stiam cand e si vad ca e emisiunea Testul de rezistenta. O emisiune distractiva, farse ca la Jugaru si multi oameni. Intrebarea care ma framanta este e facatura sau chiar sunt adevarate farsele? Sunt sceptic si de ce sunt asa va explic cu 3 motive:
1. Privirile celui pacalit si celorlati aduc aminte de Tradati in dragoste si Fata lu' tata (ambele emisiuni inspirate din realitate)
2. Cum poti aduce fostul prieten al unei domnisoare pentru a-i face o farsa prietenului actual?
3. La Kanal D nicio emisiune reality show nu e reality show, daca imi spuneti ca Nora pentru Mama nu e bazata pe scenarii bine stabilite veniti cu argumente.

3 comentarii:

  1. "Testul de rezistenta" si multe alte emisiunii de acest gen,care au ca scop prezentarea in societate a unor oameni obisnuiti si a experientelor traite de acestia,sunt pur si simplu regii.au un scenariu bine definit,si se folosesc de figurantii p care ii platesc cu sume modice,in functie de figuratia aplicata..simpla(care nu depaseste suma de 50 ron),si speciala(care poate ajunge la 100 euro in 2-3 zile de filmari).
    sper k ai inteles c am explicat eu!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma numesc COSTEA PETRUSA SI AS VREA SA-I FAC O FARSA PRIETENULUI MEU CARE ARE O SPALATORIE AUTO DAR NU STIU CUM SA IAU LEGATURA CU DV. NR MEU DE TEL 0735291421

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.