Leonardo incaltaminte multe dar degeaba

Acu cateva luni mi-am luat prima pereche de incaltaminte de la Leonardo. Papuci multi, incaltaminte pe care poti sa o probezi fara sa ceri cuiva voie si preturi acceptabile. Pe langa pantofi, ghete gasesti si adidasi. Ce-i drept adidasi ceva mai vechi dar cam scumpi ex Adidas Stan Smith. Si prima pereche de Leonardo incaltaminte a fost o pereche de ghete mai de toamna. Peste o luna s-au rupt. Un prieten si-a cumparat Adidas care in cateva zile i s-au crapat. Inteleg ca nu ei produc incaltaminte Adidas dar de ghete, cum sa se rupa asa de repede.
Si uite asa incep sa inteleg de ce e bine sa nu iti cumperi incaltaminte la reduceri. Ce e la reducere nu e de calitate!

2 comentarii:

  1. am patit-o si eu cu Leonardo, am cumparat o pereche e cisme, care de la 100 lei ajunsesera la reduceri la 39 de lei. Nu le-am purtat imediat, iar cand am vrut sa fac acest lucru era prea tarziu,erau pline de crapaturi fine, ulterior materialul descuamandu-se de tot.Am depus reclamatie dar mi s-a spus ca nu e vina lor. Adidasii fiului meu s-au taiat dupa 2 purtari, si alte cunostinte au avut experiente asemanatoare. AVIZ AMATORILOR DE INCALTAMINTE DE LA LEONARDO

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am avut o pereche de adidas Stan Smith din piele pe care am dat 199 lei la leonardo bineinteles si care in aproape 1 luna s-a rupt captuseala la calcaie si nu am mai avut ce face cu ei.(mentionez ca m-am purtat impecabil cu papucii)Dupa cum stiti,se da asa zisa ,,garantie,, de 30 zile si am fost cu ei la magazin si cu bonul,la care mi s-a spus ca nu au ce sa imi faca. :|

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.