Haine second hand online | Magazine de haine la mana a doua o idee de afaceri buna

Am facut un experiment si pe o strada principala din Iasi pe distanta de 1 km am descoperit 3 magazine de haine second hand. Si tot se mai deschid..inseamna ca iese banul, e o idee de afaceri buna si in conditii de criza financiara si culmea ca ele functioneaza cel mai bine in aceste perioade grele.Pentru cei mai lenesi si care doresc articole de o calitate mai buna sunt si magazinele online de haine second hand. Unul din magazinele de haine la mana a doua pe care l-am ales la intamplare este www.hainedetotfelul.ro
http://www.hainedetotfelul.ro/images/top.jpg

2 comentarii:

  1. Nu ai ales la intamplare ci este magazinul tau caruia doresti sa ii faci reclama mascata. Nu e nimic rau in ati face reclama, dar in metoda aceasta eu destept-cel care pune botu'fraier, .... nu stiu daca esti profi' in ceea ce faci..

    RăspundețiȘtergere
  2. calmeaza-te, n-am niciun magazin, am ales un magazin pe care l-am cautat pe internet

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.