Cum se mananca avocado

Pentru unii arta de a stii cum se mananca anumite fructe si legume poate parea o adevarata provocare. Avocado, un fruct exotic are propriul stil de a fi desfacut si mancat. Eu nu am mancat niciodata avocado si am foarte foarte interesat sa aflu cum se mananca avocado.
Deci, Avocado se mananca doar atunci cand e foarte moale de aceeea cand cumparati avocado din supermarketuri alegeti un avocado mai moale. Se curata de coaja si se poate manca uns pe paine. Pentru ca miezul de avocado e moale si untos, dintr-un fruct de marime mijlocie se poate prepara o salata: se zdrobeste cu furculita, se adauga o ceapa sau cateva fire de ceapa verde taiate marunt, o rosie sau un ardei gras rosu, taiate marunt, zeama de la o lamaie mica, sare si piper.

17 comentarii:

  1. f f f f f f f f f prost!!!! urasc avocado! are gust de kk! really, a incercat toata familia si a zis k nu e bun de nikkk! yuck! la ce foloseste?? La voma?? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Este ffff bun in curele de slabire. Topeste grasimea de pe abdomen. Daca nu sti informeaza-te.

    RăspundețiȘtergere
  3. si pentru a slabi se mananca sau te ungi pe piele ?
    la ce gust are cred ca e alifie

    RăspundețiȘtergere
  4. mie una nu pre imi place ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Avvocado:Guacamole se prepara cu un avocado moale se zdrobeste cu furculita se adauga ulei masline sare lamaie si se freaca pana devine o crema un varf de ceapa si se mananca cu cheaps de faina de porumb.EXCELENT!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fructul de avocado nu este fruct ci leguma.Da o savoare extraordinara salatei.Eu am fost in Africa si ma credeam as in salate.Dar invitata la un om de afaceri sa gust o salata am inmarmurit: nu mai mancasem ceva atat de fin si de cremos.Secretul era printre altele si avocado copt, moale, cum nu este la noi din pacate.Credeti ca am scapat vre-o ocazie de a mai savura salatele sale? In sine ca fruct nu merge nici pt mine.are nevoie de condimente, de ulei si de rstul. Insa este un minunat compagnion al legumelor

    RăspundețiȘtergere
  7. este de kk.nu e bun de nik.parca este alifie

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici mie nu-mi place gol insa in salate cu sfecla, linte, praz, ardei...e delicios si ofera textura, e f sanatos

    RăspundețiȘtergere
  9. stau cu el pe fatza si citesc com..:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. acum mi-a luat tata avocado si ma duc sa-l prepar intr-o salata....e a doua oara in viata mea cand mananc :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. tot nu am inteles ce se face cu miezul?

    RăspundețiȘtergere
  12. deci doar ce mi-am cumparat doua bucati si sa imi bag picioarele daca mai indraznesc sa mananc=))) cine ma incurajeaza?

    RăspundețiȘtergere
  13. Care a spus ca are gust de caca inseamna ca stie ce gust are (caca) :)) ce dobitoci cei care nu stiu nimic despre acest subiect dar se trezesc sa spuna ca nu e bun de nimic.buni de nimic sunteti voi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Avocado este unul dintre cele mai bune alimente-respectiv legume (din punct de vedere al sanatatii).Contine o multime de vitamine si ajuta la reglarea zaharului din sange si la multe alte functii ale corpului(cine vrea detalii cauta pe net).Intr-adevar nu este bun la gust ,daca il mananci simplu,neamestecat cu altceva,dar ia incercati amestecat cu pasta de usturoi si pus peste cartofii prajiti sau copti,etc....yummm!!! :D (si asta e doar una din retete).In loc de comentarii cu miros de caca(app.,mi-a placut ce ai scris ,Valentino :D),mai bine ar posta fiecare o noua reteta cu avocado ;)-ar fi de mai mult ajutor,nu credeti?

    RăspundețiȘtergere
  15. avocado e foarte sanatos, si daca mai stii cum sa-l prepari e si foarte gustos. Eu l-am facut in felul urmator, avocado moale pisat cu furculitsa, deasupra am pus sucul la o jumate de lamaie cu tot cu pulpa, patrunjel pisat, usturoi pisat, 2 rosii tocate marunt, putina brinza de oi sau cascaval ras si condimentat cu sare si piper dupa gust. Se maninca cu paine neagra sau pesmeti din paine neagra, iamiiiiiiii, e foarte gustos...din start si eu voiam sa-l arunc ca nu mi-a placut la gust dar preparat in modul asta s-a mincat ca painea calda, recomand :)

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.