www.fipefaza.ro

Fii pe faza si castiga 2000 euro cu Lays.


Pentru mai multe detalii despre campania Fi pe faza Lays intra aici. Cat despre reclama, e cam plictisitoare.

163 de comentarii:

  1. cum o cheama pe tzatzoasa aia ?

    RăspundețiȘtergere
  2. IS PROSTI ASTIA CARE ZIC OANA BERCARU

    RăspundețiȘtergere
  3. si unde se gaseste codu respectiv?am luat 2 pungi si nuexista niciun cod

    RăspundețiȘtergere
  4. nu exista cartonase cu concurs in pungi e posibil cum vom putea castiga asa doar pierdem .

    RăspundețiȘtergere
  5. codul meu.... WJNP22W3

    RăspundețiȘtergere
  6. codu meu spune zz6zj69H

    RăspundețiȘtergere
  7. CODUL MEU....9KHH4G2poate castig sh eu

    RăspundețiȘtergere
  8. codul meu HCFJKHE4 SPER SA FIE CU NOROC

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar daca nu castigi nimic , hai fie.

    E46DG7SJ

    RăspundețiȘtergere
  10. cine plm a facut pagina asta de kkt...unde penisu meu arata castigatorii...asta e caterink pe fata

    RăspundețiȘtergere
  11. exista o pagina cu castigatori, cautati mai bine pe www.fiipefaza.ro si va rog nu mai postati aici coduri, introduceti-le acolo

    RăspundețiȘtergere
  12. da dc nu castiga toti ca trimite codul..?

    RăspundețiȘtergere
  13. Codul meu este: 24BMGZBZ sa fie cu noroc

    RăspundețiȘtergere
  14. Codul meu este norocos...: RXTTSMTP

    RăspundețiȘtergere
  15. codull meu este norocos...Rxttsmtp

    RăspundețiȘtergere
  16. jilavu laura nicoleta15 februarie 2010 la 17:35

    codul meu e 9r3fkmfk

    RăspundețiȘtergere
  17. jilavu laura nicoleta15 februarie 2010 la 18:23

    codul meu ie 9r3fkmfk

    RăspundețiȘtergere
  18. Cine canta melodia din reclama si cum se numeste?

    RăspundețiȘtergere
  19. ce cod bun poate castig cv e daca e cu noroc da

    RăspundețiȘtergere
  20. YPG9PHRX sper sa am noroc

    RăspundețiȘtergere
  21. Lays sunt foarte bune si gustoase,si pisicul meu serveste asa ceva . tineti-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  22. Anamaria ZWDTGH6T aper sa fiu eu ceea catigatoare.. 26.02 2010 15:16

    RăspundețiȘtergere
  23. sper sa castig!am nevoie ca de aer!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. mai oamenilor voi sunteti tonti?pai voi aici trimiteti codurile?
    o sa castigati la sfantul asteapta.uitati-va mai atent ca nu aici treb trecute codurile.

    RăspundețiȘtergere
  25. mai vreti si comentariu akuma ?
    io vreau banii !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. KXZW3XNZ HAI CU PREMIU....

    RăspundețiȘtergere
  27. sunt valentin din ploiesti si am gastigat 2000 de euro cu codul GHM3AKMA

    RăspundețiȘtergere
  28. codul meu y3xr33kw sa intrati la mn pe blog http://stiri-club-penguin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  29. codul meu :WGR6T26H TEL:0747156912 SAU 0751181647

    RăspundețiȘtergere
  30. nu reusesc sa gasesc unde sa inscriu codu

    RăspundețiȘtergere
  31. codul meu este: A3BDtzbz

    RăspundețiȘtergere
  32. stergeti mesagele cu codurile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. isi bat jocde voi nu vedeti????????

    RăspundețiȘtergere
  34. eu va pun o mica intrebare : daca castig cum iau bani? sau imi dati un sms ca am castigat si sa vin ca sa imi iau bani? ca faza cu sms-ul e la misto!!!si nu cred daca am sa castig

    RăspundețiȘtergere
  35. WMN4NMJG-codul meu . sa vad e adevarat ,chiar urmariti?

    RăspundețiȘtergere
  36. salut sunt madalin si vreau sa trimit acest cod:wdzz92za
    sunt din tr magurele si stau pe strada tabereibl f2 ap 18 et 4 sc 1

    RăspundețiȘtergere
  37. sper sa fie cunoroc! codul meu PDGPJ7J7

    RăspundețiȘtergere
  38. codul meu este norocos mereu el este N9Z3NB2J

    RăspundețiȘtergere
  39. codurile mele :D... GCY6M7SW ....G3DXYH4G ...DKJXJERY....

    RăspundețiȘtergere
  40. codurile mele :DKJXJERY ...G3DXYH4G...GCY6M7SW..
    0752599378

    RăspundețiȘtergere
  41. sunt andrei codu meu spue ca bfhw66t2 si m7tddpym

    RăspundețiȘtergere
  42. buna sunt marius codul meu este KJDGNS3A sper sa fie cel norocos

    RăspundețiȘtergere
  43. CODURILE MELE SUNT\P3CE934F.RRRW39CG

    RăspundețiȘtergere
  44. EU AM CODUL CASTIGATOR GHPZHGNH

    RăspundețiȘtergere
  45. ACESTA ESTE CODUL MEU - TXG72R2T

    RăspundețiȘtergere
  46. acesta este codul meu Z3HDFN6K

    RăspundețiȘtergere
  47. CODUL MEU ESTE Z3HDFN6K

    RăspundețiȘtergere
  48. codul meu e: FNKNA9ST

    RăspundețiȘtergere
  49. CODUL MEU ESTE 7AXMBHJS

    RăspundețiȘtergere
  50. CONTUL MEU ESTE 7AXMBHJS VA MULTUMESC DOAMNE AJUTANE

    RăspundețiȘtergere
  51. daca ma alegeteti email'ul meu este popescu_nely2008@yahoo.com iar codul este DTAZFFAH

    RăspundețiȘtergere
  52. ssaw

    ass
    asd
    ssasa




    sa
    asa

    sas

    sas
    ssa

    RăspundețiȘtergere
  53. =) sa fie cu RYRZRKJ4

    RăspundețiȘtergere
  54. 4ERG4GZN...0720712196

    RăspundețiȘtergere
  55. codul meu se stie:))

    RMNB4G97

    RăspundețiȘtergere
  56. codul meu este wfk4fxma

    RăspundețiȘtergere
  57. codul meu este ceagx7hj

    RăspundețiȘtergere
  58. dodul meu esteceagx7hj

    RăspundețiȘtergere
  59. buna sunt gaby ;codul meu este ZXTGJTE3 astept raspuns mii multumiri ! gaby

    RăspundețiȘtergere
  60. BUNA SUNT ANA CODUL MEU E .........JCKBB3Y7

    RăspundețiȘtergere
  61. SUNT ANA ...CODUL MEU E TSJ6HZXW

    RăspundețiȘtergere
  62. CD9TDKHB oare iasa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  63. sunt cristi codl meu este SGXBFRBT

    RăspundețiȘtergere
  64. codul meu a9cgx3e4 sau 3z9tpr4y

    RăspundețiȘtergere
  65. cipsurile cu marar sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  66. daca ma alegeti sa ma sunati pe nr.0764022964.codul meu este:YMJZRNDK

    RăspundețiȘtergere
  67. Stiu ca nu am sanse dar sa incercam
    WMSS9YCZ6

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.