Apple cider vinegar

apple cider vinegar pret
Apple cider vinegar (in romana, otet de mere): pentru a avea un par curat si stralucitor fara matreata, balsam de par, tratament antiacneic, pentru pielea crapata, ca aftershave etc.
Pe un alt articol veti gasi informatii despre apple cider vinegar capsule. O reteta pentru apple cider vinegar veti gasi aici http://alinadel.blogspot.com/2009/02/reteta-de-otet-de-mere.html
iar mai multe intrebuintari http://www.romedic.ro/tratament-otet-de-mere-0P14356

12 comentarii:

  1. spune-mi te rog ce parere ai despre capsulele apple cidre vinegar 100

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,vreau sa va anunt ca am deja 8 zile de cand iau apple cidre vinegar si degeaba nu am slabit nici un gram ce este de facut va rog sa-mi raspundeti Marinela din Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o mare minciuna. Si eu am 5 zile apple cidre,si nu exista nici o schimbare. Sa va fie rusine.

    RăspundețiȘtergere
  4. inca nu stiu ce sa zic,dar si eu i au aceste minunate capsule de 6 zile si chiar nici un rezultat
    am cumparat 2 cutii o sa termin o cutie si daca nu vad nici un rezultat returnez cutiile sa vad daca o sa mi dea bani inapoi

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau sa imi spuneti la ce adresa si cum pot sa returnez apple cidre vinegar

    RăspundețiȘtergere
  6. asa suntem noi romanii ne dam teapa unul la altul si apoi ne miram de ce ne merge asa de rau..."in fiecare zi se naste un fraier" e zicala romaneasca. eu o sa aduc produse naturale si foarte eficiente la standarde internationale de calitate din SUA si Marea Britanie,la preturi decente,iar daca omul NU va fi multumit de produs va primi banii inapoi. Doar pentru oameni seriosi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ! La comandarea a 300 pastile apple cider am primit si o cutie de physiodrenaj,dar habar nu am cand si cum trebuiesc folosite.Nu m-ia spus nimic de ele.Sper sa nu fiu dezamagita ca am comandat aceste produse pentru slabit.Daca poate cineva sa-mi spuna de aceste pastile cum se iau ( deodata cu apple cider s-au dupa aceea ) .

    RăspundețiȘtergere
  8. buna! eu am 59 kg (in acest moment) si 1,68; iau apple cider vinegar de 6 zile si am dat jos 3 kg, plus de asta am mancat si mai mult decat de obicei si nici n-am facut miscare, ba chiar 3 zile n-am iesit din casa. pastilele le-am luat inainte de pasa (o pastila) cu un pahar de apa. asta-i tot.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu aveti ce face cu banii faceti efort zilnic nu fi puturos pune mana pe antrenamente si iti raman banii nu fi fraier

    RăspundețiȘtergere
  10. wwoow va multumesc enorm ca deschideti ochii si celorlalte persoane carora li s-a dat cu sare in ochi sa cumpere acest produs..va multumesc din suflet..si eu as fi facut greseala de ale cumpara ..sfatul meu e COLON HELP este un produs natural care dezintoxica organismul si slabesti fara sa iti dai seama, se consuma cu iaurt si dak vrei sa slabesti il mananci inainte de masa si chiar iti taie foamea..e suta la suta extra bun

    RăspundețiȘtergere
  11. CONCENTRAT DIN OTET CIDRU DE MERE (CIDER VIN FORTE) 530 mg 120 CAPSULE*
    -CONCENTRAT din OTET CIDRU de MERE (Forte) 530 mg/120 capsule

    -PRET - 63.68 RON/flacon

    -Cidervin 120 capsule

    -CONCENTRAT din OTET CIDRU de MERE

    -Cider Vin Forte

    -530 mg/120 cpasule

    -Digestie
    -Detoxificare

    -Fabricat de Organika conf. standardelor: QCM si ISO 9001

    -Mai pur, mai concentrat
    -Superior calitativ

    -La jumatate de pret fata de competitie

    -Comparati Dozajul si Pretul

    *Se foloseste in cazurile de anchilozare artritica, acnee, probleme dermatologice, hipertensiune arteriala, dureri de cap, obezitate, celulita, matreata, hipercolesteromie, digestie lenta

    *Regleaza digestia in tractul intestinal, “topeste grasimile”, detoxifiaza, stimuleaza sistemul nervos central si ritmul cardiac.

    *Se foloseste pentru tratarea infertilitatii la femei.


    -Otetul de mere este folosit de peste 2000 de ani de catre diferite civilizatii ca un “medicament” universal

    -Utilizat cu succes si in zilele de astazi in multe proceduri dietetice, detoxificare si cure de slabire

    -Mai nou, s-au obtinut rezultate surprinzatore in tratarea infertilitatii

    -Sub forma concentrata de la Organika este usor de administrat cu un aport de substanta activa suficient pentru a avea efectul terapeutic scontat.

    -COMPOZITIE:
    -Concentrat din Otet Cidru de Mere (pulbere)…………....................530 mg

    -ADMINISTRARE:
    -Toate afectiunile: 1 capsula de 3 ori pe zi la mesele principale

    -Detoxificare: 3 capsule luate dimineata pe stomacul gol impreuna cu 1 lingurita miere si un pahar de apa

    -Cura de slabire: 2 capsule dupa fiecare masa

    -Pentru toata Tara, Comercializare Produse Naturiste (Canada, Elvetia, India). Tratamente Alternative/Protocoale pe grupe de afectiuni si pentru toate varstele.
    -Comenzi Produse la tel: 0728939568, 0728939569, 0725532869, 0239691640
    -Comenzi Produse pe e-mail: medactiv@yahoo.com (NON STOP!!!).
    -Livrare prin Curier Rapid.
    -Termen Livrare = 3-7 zile (pentru produsele aflate in stoc) si 7-10 zile (pentru produsele care nu se afla in stoc).
    -Garantie Produs = Conform Prospectului.

    -Comercializare Produse Naturiste (Canada, Elvetia,India etc).
    -Curatitor Colon, Acidofilus, Formula Candida, Maximum Libidou TNT-Plus, L-Arginina, etc...Protocoale pentru slabit, Impotenta, Colesterol, Hipertensiune, Sistem Imunitar, Ficat, Rinichi, Bila, Glande Endocrine, Probleme Feminine, BODY-BUILDING, Fitness etc.
    -Consultatii Medicale Gratuite Online (0724220270)

    -Invitatie la SANATATE:
    Accesati:
    www.medfarma.ro
    www.magazin-naturist.ro
    http://www.magazine-online.ro/medactiv/
    http://www.medactiv.bizoo.ro

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.