Dan Ioan Anghel bioterapeut

Bioenergia este o terapie straveche, care incepe cu minunile biblice in care Iisus tamaduia bolnavi incurabili, atingandu-i cu mainile. Ea nu este, insa, un apanaj doar al misticilor si sfintilor. Mii de oameni se nasc cu insusirea aceasta "de-a face bine" prin transmiterea unei energii de origine neprecizata, unii stapanind-o inconstient, altii invatand sa o foloseasca. Bioterapeutul Dan Ioan Anghel spune ca Eficienta bioenergiei se poate dovedi numai pe baza actelor medicale
Pentru tot articolul intrati aici
Cabinetul terapeului Anghel
tel. 021/260.26.33, 0722/76.14.43
str. Witing nr. 18, sector 1, Bucuresti

16 comentarii:

  1. am o tuse ce nu se mai opreste va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  2. am f racita si am ramas cu o tuse care nu se mai opreste am luat tratamebt nimic va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, am hemipareza dreapta spastica si crize epileptice, de la aceasta boala o am de la 1 si 3 luni ,crizele au aparut in jurul varstei de 3 ani.Mai intai sub forma unor crize jacsoniene partiale care se manifestau pe partea dreapta si le faceam fara pierderea cunostintei iar acum la varsta de 18 ani am inceput sa am crize mai puternice cu pierderea cunostintei. Mentionez ca urmez un tratament antiepileptic si astept raspunsul ,daca ma puteti ajuca

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma numesc Daniela si ma intereseaza daca se poate trata prin bioterapie ametelile si totodata starile de panica( frica de a nu cadea fiind sigura pe strada in masina..)
    Ma intereseaza sa fac cateva ore de bioterapie. e-mailul meu este : danielachirvasie@yahoo.com.
    As vrea sa stiu cum pot intra in contact cu dumneavoastra. multumesc anticipat. Daniela

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutari cordiale
    Am 72 de ani si de cca 20 ani penisul meu a inceput sa se curbeze.La inceput a fost putin dureros dar acum nu ma mai jeneaza prea tare.Medicii consultati au zis ca aceasta afectiune- bola peyrone-nu se poate vindeca...
    D-le Dan Ioan Anghel daca credeti ca se poate gasi un tratament va sunt recunoscator .Astept un semnal
    Cu toata stima,

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua !
    Ma numesc Andreea-Lorelai sunt din dorohoi .Sunt diagnostikta cu miopie forte de la varsta de 4 ani ,acum am 18 ani si as dori sa aflu dak puteti sa ma vindecati de aceasta boala.Multumesc astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  7. ma numesc dumitru eugen, timisoara.
    sotia mea are pe 30% pe corp si 70% pe cap psoriazis ...unghiile sunt afectate 100%. exista posibilitate de vindecare sau ameliorare?

    RăspundețiȘtergere
  8. sotia are psoriazis 30% pe corp si 70% pe cap...are sanse de vindecare?

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc mult ptr ajutor. Cand am vorbit cu Dvs la telefon, m-a durut tare un dinte. Cand am terminat convorbirea cu Dvs, nu am mai simtit nici o durere, desi nu luasem nici un calmant.
    Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ziua d-le dan sunt mariana din rm vilcea am 61 de ani si sufar de ceva ani de obezitate si orce am incercat nu a dat rez in urma caruia s-a instalat o gonartroza bilaterala mai am si alte probl de tensiune etc as dori sa stiu daca ma puteti ajuta . eu cred in ceia ce oferiti dv oamenilor am vazut la tv si cred in dv poate am si eu un rezultat va multumesc as dori sa stiu daca va pot contacta tel si intre ce ore ptr a nu deranja

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara. Ma numesc Rodica, sunt din Constanta, am 50 de ani si doresc sa ma las de fumat. Fumez de 35 de ani. Vreau sa ma opresc dar am ajuns sa fumez din ce in ce mai mult. Astept ajutorul d-voastra. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. draga anonim ametelile se pot trata cu bioenergie doar ca trebuie sa gasiti un terapeut foarte bun ,eu am scapat de asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua
    Fiica mea a fost la Dvs la consultatie in luna martie, din dorinta de a-si trata depresia si apoi, altele, prin bunavointa Dvs. Rezultatul a fost ca a venit acasa plangand, ptr ca ati tratat-o cu dispret si in batjocura, Dvs impreuna cu asistenta Dvs. Cred ca, macar datorita acelei taxe pe care a platit-o inainte de consultatie ( care sunt bani munciti de cineva din familie)merita respect, sau macar indiferenta, dar nu dispret. Va rog, daca aveti timp, Dvs, sau asistenta Dvs, sa imi comunicati care este criteriul de selectie a pacientilor si daca va amintiti, ce s-a intamplat. Daca fiica mea era mai bine, va dati seama ca nu v-as fi scris. Doamne Iarta-ne si ajuta-ne pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  14. niko cumse poate trata frica teama de antuneric si an acelasi timp furia nemarginita tinerea de minte blocajul mental .........

    RăspundețiȘtergere
  15. Sfat pt dl/dna e: sinceritatea trebuie apreciata, chiar daca nu exprima ce doriti dumneavoastra sa auziti..

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa-l tina Dumnezeu mult in viata pe Dl Anghel, sa poata ajuta si de acum inainte pe cei care au nevoie. Nu cred ca acest om poate trata cu dispret pe cineva..

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.