www.ah1n1.ro gripa porcina pe internet

Odata cu aparitia cazurilor de gripa porcina in Romania, toti mai multi romani vor sa afle care sunt simptomele reale si exacte ale gripei porcine (AH1N1). Protv-ul s-a miscat repede si a lansat site-ul Ah1n1.ro
ca model dupa siteul www.ah1n1.com

Ar mai fi un site unde puteti afla cele mai noi informatii despre aceasta gripa. adresa este h1n1.ro
Daca credeti ca aveti simptome de gripa prezentati-va intai la medicul de familie si daca este un caz grav prezentati-va la urgente.
cazuri gripa porcina, cum se trateaza gripa porcina, medicamente si vaccinuri impotriva gripei porcine

13 comentarii:

  1. vreau sa spun si eu ceva in legatura cu gripa porcina,sunt incepatoare si nu stiu pc si nu stiu unde si cui sa ma adresez.sunt cateva cazuri de gripa porcina in giurgiu si autoritatile nu vor sa anunte populatia.la sc generala nr 1,la liceul tudor vianu si inca 2 persoane adulte de care am auzit eu.la sc generala nr 1 s-au desinfectat toaletele si clasa in care sa depistat cazul cu cloramina si trebuie sa stergem noi bancile copiilor si clantele,bancile si scaunele cu spirt si cloramina.intrb si eu daca are efect aceasta desinfectie in conditiile in care elevii de la cls 1=8 mananca pe bancute?????cu respect o mama speriata de aceasta situatie

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau sa stiu ce inseamna pt copiii mici faptul ca vor fi vaccinati. fetita mea cea mare dupa un vccin simplu de gripa la ceva timp duoa ce a lucrat in ea a facut o pneumonie grava. ce efecte secundare poate avea

    RăspundețiȘtergere
  3. buna seara!vreau si eu sa ma lamuresc in legatura cu gripa porcina,am o fetita care e racita si am fost cu ea la spital la camera de garda pt ca vroiam sa i se faca acel test,si ni sa spus ca testul se face doar daca esti internat in spital 3 zile, am inteles ca se face un simplu exudat. de ce trebue sa te internezi neaparat,tin sa precizez ca eu mai am un bebe mic acasa care nu prea am cu cine sal las si nu as vrea so internez si pe ea pt ca e sanatoasa sa ea cine stie ce boli de pe acolo.nu e corect, suntem tratati cu indiferenta.(precizez ca am fost la un spital unde se fac aceste teste.)

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau sa stiu si eu cum pot sa ma feresc de aceasta boala contagioasa?
    raspundetimi va rob bn...unele lucruri le stiu da poate altele nuu..

    RăspundețiȘtergere
  5. AS VREA SA STIU CARE SUNT EXACT SIMPTOMELE ACESTUI VIRUS GRIPAL... LA SCOALA,COPII AU FOST ATENTIONATI SA POARTE MASTI DE PROTECTIE DAR DIN CATE AM AUZIT EU,ACESTEA NU PROTEJEAZA IN TOTALITATE PURTATORUL LOR.

    RăspundețiȘtergere
  6. e o vrajeala tot c tine de gripa porcina.pana acum banuiam dar acum mi s-a confirmat prin stirea pe care am vazut-o la tv.totul e o propaganda menite sa provoace panica si sa determine lumea sa cumpere medicamente.din gripa normala se moare,dar nimeni n-a facut caz pe tema asta.in plus e si sezonul gripei normale,daca mai luam in considerare si faptul ca sunt cam aceleasi simptome...asta ar trebui sa dea de gandit.pana una ,alta ar trebui sa va feriti de gripa sezoniera...!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. daca am polipi virusul ar putea fi fatal pt mn

    RăspundețiȘtergere
  8. daca am facut vaccinul sezonier vaxi grip se mai poate face vaccinul contra gripei noi

    RăspundețiȘtergere
  9. buna seara.vreau sa stiu si eu daca eu sunt cu hemofilie tip A si purtator de virus hepatic C,gripa porcina poate fi fatala pt.mine?sau ma pot vaccina fara probleme???si raspunsul cum al primesc???sau unde al vad???

    RăspundețiȘtergere
  10. eu cred ca lumea moare din cauza vaccinului...ci nu din cauza asha zisei gripe porcine...eu unul sunt contra vaccinului....shtiu sa ma feresc...nu am nevoie de nici un fel de vaccin..

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau sa stiu si eu se poate face vaccinul sau nu ce efecte are daca il faci va rog raspundeti rapid ca nu se stie nimic

    RăspundețiȘtergere
  12. am asm si vreau sa stiu daca pot sa fac vaccinul

    RăspundețiȘtergere
  13. SALUTARE MA NUMESC ALIONA SI DE 2 ZILE SIMT CA RESPIR FOARTE GREU SI NU INTELEG DE CE,SE POATE OARE SA AM GRIPA

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.