Bronhovaxom prospect

Ca tot vine sezonul rece sau deja a venit, apar bronsite, amigdalite, sinuzite etc. Un medicament recomandat de sextinio
este Bronhovaxom. Mai jos aveti prospectul Bronhovaxom.

Actiune terapeutica: Imunobioterapia polivalenta a sistemului respirator.

Compozitie: Broncho-Vaxom adulti contine 7 mg dintr-un lizat bacterian liofilizat din Haemophilus influenzae, Diplococcus pneumoniae, Klebsiella pneumoniae si ozanae, Staphylococcus aureus, Streptococcus pyogenes si viridans, Neisseria catarrhalis. Broncho-Vaxom copii contine 3,5 mg din acelasi lizat liofilizat.

Proprietati: Broncho-Vaxom stimuleaza mecanismele de aparare naturala a organismului si mareste rezistenta fata de infectiile cailor respiratorii. Aceste efecte au fost demonstrate prin teste de protectie activa de stimulare a macrofagelor si prin cresterea numarului limfocitelor T circulante si al imunoglobulinelor secretate de mucoasele cailor respiratorii.

Indicatii: Terapie adjuvanta in toate starile infectioase ale sistemului respirator si din sfera ORL. Prevenirea recidivelor si a cronicizarii lor. Broncho-Vaxom este in special recomandat ca adjuvant in cazurile: bronsite acute si cronice; angina, amigdalite, faringite si laringite; rinite, sinuzite si otite; infectii rezistente la antibioterapia curenta; complicatiile bacteriene ale infectiilor virale ale sistemului respirator mai cu seama la copii si persoanele in varsta.

Toleranta: Toleranta este excelenta; nu au fost semnalat contraindicatii si nici reactii alergice.

Posologie: Pentru tratamentul starilor acute: 1 capsula zilnic luata pe nemancate (cel putin 10 zile) pana la aparitia simptomelor. In cazurile care necesita un tratament cu antibiotice, asocierea cu Broncho-Vaxom se recomanda chiar de la inceputul tratamentului. Pentru tratamentul de consolidare: 1 capsula pe zi timp de 10 zile consecutive lunar timp de trei luni. Atentie: Pentru copii indicatiile si posologia sunt identice ca mai sus, capsulele continand jumatate din doza adultului, respectiv 3,5 mg substanta activa. Pentru a usura administrarea medicamentului la copiii mici, continutul capsulelor poate fi introdus in lichide ca sucuri de fructe, lapte, ceai etc.
sursa

40 de comentarii:

  1. Am mai folosit acest medicament si ma gandesc sa-l cumpar din nou in perioada imediat urmatoare. As vrea sa stiu daca mai pot face vaccinul antigripal concomitent cu Bronhovaxomul! Am fost multumita de efectul acestui medicament.
    In speranta ca voi primi raspunsul dvs cat mai curand,va multumesc anticipat!
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea sa stiu daca se poate administra si la 10 luni ptr imunitate

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi s-a prescris de catre dr pt copilul meu in varsta de 3 ani si 5 luni,10 zile pe luna,3 luni,oare as putea sa i-l administrez mai mult de 3 luni?Multumesc.Monica

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua,
    copilul meu raceste tot timpul si mereu medicul recurge la antibiotice iar aceste deja nu-si mai fac efectul; de cind a inceput gradinita la 2 - 3 saptamani ii dau antibiotic pt ca raceala nu i se opreste in git ci face tot timpul pneumonie sau o bronsita acuta; pot sa-i administrez broncho-vaxom chiar daca este racit sau tb sa fie in perfecta stare de sanatate? mentionez ca am mai incercat si alte medicamente pt imunitate si nu au avut efect (luivac, polimod,septilin etc)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa administrarea timp de 3 luni,cate 10zile pe luna se face o pauza de 6 luni,dupa care se poate da copilului iar timp de 3luni,dar numai in lunile racoroase,eu asa stiu de la dr,daca stie cineva altfel,astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  6. as vrea sa stiu mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci: fiul meu se imbolnavea f. des , mai ales bronsite acute , pneumonii, ajunsesem sa cred ca are astm , medicul curant(pediatru) al lui nu era de acord cu antibioticele dar nu avea ce sa faca , facea formele f.rapid adica azi nu avea nimic la plamani iar maine dimineata trebuia sa ia antibiotice dupa ce-l consultam din nou , avea prescris singulair pt prevenire astm , ce sa spun o intreaga grozavie , mai ales in perioada rece la doua saptamani eram la spital cu el, gradinita nu mai vorbesc mai mult absent.
    Un medic anonim altul decat cel la care apelam de obicei , iar inainte de acesta o simpla astistent imi recomanda bronhovaxom pt copii care atentie nu da rezultat dupa prima cura.
    Deci administrare astfel:
    Incepeti cu 01 ale lunii 10 tablete primele 10 zile din luna dupa care pauza 20 zile , la 01 luna urmatoarea ia 10 zile o tableta pe zi iar pauza 20 zile , incepem luna 03 cu ia 10 zile o tableta pe zi iar pauza de data asta trei luni, adic se fac doua cure pe an trei luni in formula de mai sus cu de trei ori zece zile in fiecare luna dupa care pauza trei luni, iar trei luni cura iar pauza , deci facem primavara trei luni tratament si toamna inainte de sezonul rece (oct-nov-dec). Suces garantat eu nu am mai fost cu fiul meu de mai bine de un an la spital unde inainte eram in fiecre luna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ii fac in prezent copilului meu de 3 ani si 4 luni tratament intensiv(adica 30 de zile incontinuu)la recomandarea medicului ORL. Astept si eu sa vad rezultatele pentru ca mi-a fost prescris,in principal, pentru a scapa de un penumococ din nasuc. In paralel am mai avut 7 zile cu picaturi in nas(cu gentamicina). Sa vedem ce va fi...Acum o luna a facut o complicatie la ureche, otomastoidita, care a necesitat interventie chirugicala...provocata probabil de penumococul cu pricina...va tin la curent cu rezultatele tratamenutlui.

    RăspundețiȘtergere
  9. se face tratament cu brohomovaxon si in anotimpul cald primavara si vara multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. fff bun da si rezultate,i-am dat copilului meu de la 2 ani,in fiecare an cate o cura si nu a mai facut nici rosu in gat,nici amigdalita ,(f.rar)am fost 3 ani la rand la mare,in prezent are 10 ani si nu mai am probleme,dar racea si imediat facea bronsita,laringita ma exaspera cate antibiotice ai dadeam.Acum la cea mai mica strangere de gat,prima tuse ai dau un faringosept si ai trece nu las sa se agraveze.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua mamici! Am si eu un baietel de 1 an si 7 luni, care de ieri a inceput un tratament pentru o rinita alergica (nu necesita antibiotice, ci doar spray nazal si zyrtec). Intrebarea mea este daca pot incepe cura cu bronhovaxom in aceste conditii. Va multumesc foarte mult celor care imi veti raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  12. baiatul meu are 9 ani,ii dau bronhovaxom de la 5 ani,dar anul acesta a racit in mod repetat si in forme f grave.Medicul mia prescris bronhovaxom 3 luni,6 luni pauza indiferent de perioada in care suntem ,adica acum ii dau medicamentul.Unde este greseala?

    RăspundețiȘtergere
  13. asi vrea sa stiu cat costa

    RăspundețiȘtergere
  14. cam 35 lei folia cu 10 capsule

    RăspundețiȘtergere
  15. am uitat sa ii dau de dimineata bronho vaxom are ceva e la a cincea zi

    RăspundețiȘtergere
  16. as vrea si eu sa stiu va rog cate luni se tine pauza si daca pot administra acest bronhovaxom in tp unui tratament de bronsita
    medicul mi le recomanadat dar a zis dupa ce termin tratamentul insa am auzit si alte pareri ca se poate da si in timpul tratamentului
    voi ce parere aveti cei care i-ati mai dat?


    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. un tratament foarte bun pentru imunitate am facut eu fetitei mele si il fac si anul acesta pentru ca a fost foarte eficient. mamicilor faceti copiilor mai sensibili fara nici o frica. Tratamentul se face tri luni consecutiv incepand din septembrie:primaele 10 zece zile din luna cate jumatate pastiluta ISOPRINOSINE [dimineata si seara] urmatoarele 10 zile cate o pastiluta dimineata de [BRONHOVAXONE]copii,iar celelalte 10 zice [OSTEOCARE]siropel cate 7,5 ml. dimineata si seara. Urmatoarea luna se repeta din nou cu....isoprinosine ,bronhovaxone si osteocare sirop.se face tri luni multa sanatate la toti copilasii din lume.

    RăspundețiȘtergere
  18. ANONIM.SI EU SUNT F. DISPERATA PT.COPILUL meu care are 3 ani tot mereu raceste si l-am alaptat 1 an si 3 lunianul acesta mi-a facut in primavara si bransita si pneumonie m-a luat groaza de cate innjectii am bagat in el am f.si la Praid cu el si acum nu stiu ce sa fac ca iarasi are bronsita

    RăspundețiȘtergere
  19. Am un baietel de 4 ani.Si noua ni s-a recomandat bronhovacsom,chiar in timp ce e racit inca.Se poate da si ca tratament,asociat sau nu cu antibiotic.

    RăspundețiȘtergere
  20. Fetita mea are 2 ani si 10 luni si are acum amigdalita, pot sa ii dau bronhovaxon?

    RăspundețiȘtergere
  21. EU AM CUMPARAT AZI SI AM DAT 65 LEI PE O FOLIE DE 10 PASTILUTE

    RăspundețiȘtergere
  22. Pretul pentru o cutie(30 pastilute) pentru copii este 100 lei,chiar azi l-am cumparat.

    RăspundețiȘtergere
  23. 32 lei am dat pe 10 capsule.

    RăspundețiȘtergere
  24. as dori sa stiu care sint mai bune pastile sau sirop pentru un copilas de 2 ani si 4 luni

    RăspundețiȘtergere
  25. eu am un baietel de 12 ani si o fetita de 2 ani...baiatul are astm bronsic alergic si fetita a facut pana acum vre-o 5 episoade de bronsita severa si are tratament singulair pe o perioada de 6 luni ptr prevenire si fimiu de 3 ani zilnic ia singulair si puful pulmicord.Am luat ptr prevenire de la inceputul iernii,saptamanal osccilococinum dar degeaba si sunt dezamagita ca pe langa copii ca niciodata ma chinui cu o raceala groaznica si cu o tuse de ma sufoca de vre-o luna ....am luat tot felul de medicamente antigripale dar degeaba se tine scai....am cumparat in seara asta si eu bronhovaxom sa incep aceasta cura de trei luni si pe cuvant as lua si ptr copii dar mi-e frica ca am citit contraindicatiile si zicea ca provoaca astmul .....rugamintea mea este sa-mi spune-ti daca pot da si la copii fara probleme cine este in cunostinta de cauza sa ma ajute ca sincer va zic sunt disperata .....va multumesc mult camy din c-ta

    RăspundețiȘtergere
  26. Am un baiat de 9 ani si are astm bronsic este sub tratament de 1 an si 6 luni.In lunile de iarna nu este foarte bine.As vrea sa stiu daca pot sa ii dau bronhovaxom

    RăspundețiȘtergere
  27. la copii de 2 ani si 3 luni este bun medicamentul/?va rog astept raspins de la cineva care stie

    RăspundețiȘtergere
  28. de cand a aluat bronh vaxom al meu tuseste intr-una.

    RăspundețiȘtergere
  29. Noi am inceput azi tratamentul cu bronhovaxom la un baietel de 2 ani jumatate, si a si inceput sa faca febra. Ati intalnit aceleasi simptome?

    RăspundețiȘtergere
  30. buna ,am o fetita de 3 ani si 2 luni,imi raceste foarte des mai ales iarna si toamna,cineva mi-a recomandat bronhovahom,ce e ste mai bun siropelul sau pastila?

    RăspundețiȘtergere
  31. d-na Cami de la C-ta nu stiu dac ati primit vre un raspuns pe masura de la cineva ,dar eu va sugerez sa faceti un exsudat faringian s-ar putea ca dumneavoasta sa fiti "gazda "stafilococului si ca copii sa il ia foarte usor de la dumneavoastra.e suficient ca un membru al familiei sa aibe microbul ca dupa accea sa il ia toata familia. Dupa care facuta o antibiograma sa vedeti la ce antibiotic raspundeti mai bine.Va urez multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  32. si totusi nu a raspuns nimeni e bun sau nu acest medicament de administrat la copii?

    RăspundețiȘtergere
  33. este un medicament foarte bun..eu i am dat baietelui meu de 3 ani , pentru ca racea foarte des si eram mai mereu in spital cu el in perioada rece.Noi am inceput anul trecut in octombrie dar nu am mai avut probleme cu el de atunci, e un medicament foarte bun pt copii...multa sanatate la toti copii din lume

    RăspundețiȘtergere
  34. din luna decembrie se poate incepe?

    RăspundețiȘtergere
  35. salut,

    se poate administra bronhovaxom chiar dc este copilul racit?

    RăspundețiȘtergere
  36. am un baietel de 5 ani care raceste din 2in 2luni am inceput tratamentul cu bronhovaxom acum in luna mai la rec.farmacistului iar dr.i-a prescris si antibiotic.Ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.