Aşa...a doua zi îmi verific căsuţa de email şi văd un mesaj de la VOCALIS:
Va multumim ca ati apelat la serviciile BRD-Groupe Société Générale.
Am primit mesajul dumneavoastra datat -------. Va multumim pentru interesul acordat produselor si serviciilor BRD-Groupe Société Générale.
Dorim sa va comunicam faptul ca am incercat sa va contactam la numarul de telefon completat in formular -----------, insa nu am reusit.
Referitor la solicitarea adresata dorim sa va comunicam faptul ca accesul la Serviciul BRD-NET a fost suspendat automat, datorita faptului ca, la data prelevarii abonamentului, in Contul de Facturare ales de dumneavoastra in momentul aderarii, nu au existat suficiente fonduri pentru prelevarea acestuia.
Conform Conditiilor Generale de Aderare la Serviciul BRD-NET, abonamentul lunar de utilizare a serviciului se percepe automat din Contul de Facturare, iar Banca isi rezerva dreptul de a suspenda accesul la Serviciu in cazul in care Abonatul nu isi plateste comisionul lunar de utilizare. Pentru reactivarea Serviciului BRD-NET, este necesar sa depuneti in contul dumneavoastra suport contravaloarea abonamentului restant. Deblocarea se va face automat, la prelevarea abonamentului, in 24 h urmand sa aveti acces la acest serviciu.
Cucoanele de la BRD îmi spusese că serviciul e gratuit...da..poate la activare e gratuit...ca în rest trebuie plătit un abonament lunar...in jur de 1 euro cred.
Prin urmare am fost uimit de rapiditatea celor de la BRD, bravo lor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.