www.sprite.ro concurs 2012

De mult nu am mai vazut o promotie la Sprite... Circula zvonuri care spun ca de azi a inceput un concurs de trimis coduri pe www.sprite.ro. Produsele care participa la concurs sunt toate sticlele de Sprite (0.5L, 1L, 2L) dar eu nu am vazut prin magazine sticle Sprite cu eticheta speciala.
Codurile se gasesc in interiorul capacului si trebuie trimite pe www.sprite.ro sau prin sms la 1773.
Concursul a inceput pe 25 iunie, si astazi site-ul nu functioneaza, ma directioneaza pe pagina de Facebook Sprite unde nu-i urma de promotie sau loc de introdus coduri.
Alte detalii despre promotia Sprite ar fi premiile puse la dispozitie:


10 tricouri cu mesaje educative/ora,
10 dispozitive cu mesaje de recunostinta / zi
marele premiu – un sejur VIP la Herculane pentru doua persoane si o petrecere in Mykonos pentru 6 persoane.


13 comentarii:

  1. sunteti atat de evazivi in a da relatii despre acest concurs, incat se pare ca nici nu vreti sa aveti postari pe site cu codurile din interiorul capacelot, unde le trimiti sau mai stiu eu ce. poate ca este alta cacealma , ca si la alte consursuri ale altor bauturi racoritoare, care au procedat la fel ca si voi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba, pe deasupra, mai le si selectati; care sa fie citite si care nu. bravo voua.

    RăspundețiȘtergere
  3. unde pot sa scriu cod de sprite
    ??????

    RăspundețiȘtergere
  4. unde pot sa scriu codul de sub capac

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut,

    Nu e zvon. Eu am castigat ieri un tricou. Am primit sms cu codul castigator si un numar de telefon unde sa sun. AM sunat, am lasat datele mele de contact telefonic la operator si m-au pus dupa sa fac o fotografie la codul capacului castigator si sa trimit fotografia pe adresa sprite@promotiesms.ro

    Acuma astept sa vad cand primesc cadoul :)
    Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Premiile sunt gratis sau e o cacealma!

    RăspundețiȘtergere
  7. unde se scrie codulllllllllllllllllll

    RăspundețiȘtergere
  8. am castigat un tricou, care ma costa vreo 200 de leicel putin, band cca 40 de sucuri, sa vad cand il primesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. O MARE TMPENIE CA SI LA COLA INTRODUCI CODURI SI ITI SPUNE CA SUNT INVALIDE

    RăspundețiȘtergere
  10. ba unde se scrie codul ma.eu sunt Zaqn din counter strike cu zombie.si vreau sa castig

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nam castigat nimic inca super decat tricou si sucuri dar sper sa castig si altceva

    RăspundețiȘtergere
  12. Unde vad daca am castigat.mi sa spus in sms sa pastrez capacul pt validare

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am trimis un capac si am castigat,mi s-a trimis un nr de telefon unde sa pot revendica premiul,dupa ce mi-au luat datele, au zis ca tre sa astept 45 de zile pana imi va veni premiul prin posta:)

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.