Tricouri La La Band de vanzare la Cora

Si am ajuns si la comercializarea de tricouri de sepci inscriptionate cu membrii trupei La La Band care au facut o isterie intreaga in cercul adolescentilor (si nu numai).

Asadar, tricouri La La Band se gasesc in magazinele Cora. Tricourile sunt disponibile doar pe culoarea alba, sunt din bumbac 100% si au diverse imprimeuri.



Poate ca pretul de 45 lei e un pic cam piperat pentru un tricou simplu cu imprimeu dar pentru adolescenti nimic nu mai conteaza cand vor demonstra in public ca sunt fani LaLa Band. Am uitat de sepci care costa 30 lei/bucata.

7 comentarii:

  1. vreau si eu un tricou de unde il cumparc ca sunt din bacau?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu stiu prin inprejurimea bacaului nu exisita vrun magazin mai mare??? Eu sunt din bucuresti.Nam fost prin bacau.:)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu un tricou de unde pot cumpara si eu ca sunt din copsa mica

    RăspundețiȘtergere
  4. eu as vrea sa se faca tricouri cu ufiecare personaj dar si toti impreuna

    RăspundețiȘtergere
  5. dai in pana mea pe dorian popa

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt din marcesti vreuuuuuuuuuuu tricou sau ceva anume mai de fete platesc cat doriti

    RăspundețiȘtergere

Comentatul e gratis. Profitați cât puteți.